Autor |
Wiadomość |
 |
kalbi
|
Wysłany: 2016-08-03, 11:23 Kombi do 35k
|
0
|
|
|
Pomógł: 32 razy Posty: 1684 Skąd: Warszawa
|
Poszukuje do około 35000 zł kombi w miarę szybkie, benzyna, wygodne, po 2007r. Macie jakieś typy? |
_________________
 |
|
|
|
 |
sawmaster
|
Wysłany: 2016-08-03, 12:33
|
0
|
|
|
Posty: 562 Skąd: Białystok
|
|
|
|
 |
Przemek
|
Wysłany: 2016-08-03, 13:08
|
0
|
|
|
Przemek

Pomógł: 4 razy Posty: 514 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
 |
kalbi
|
Wysłany: 2016-08-03, 13:21
|
0
|
|
|
Pomógł: 32 razy Posty: 1684 Skąd: Warszawa
|
sawmaster napisał/a: | bmw e91 się nie zaliczy? | myślałem nad nim też ale czy to auto jest wygodne? i pojemne? kurde w sumie nie wiem... |
_________________
 |
|
|
|
 |
kalbi
|
Wysłany: 2016-08-03, 13:22
|
0
|
|
|
Pomógł: 32 razy Posty: 1684 Skąd: Warszawa
|
Przemek napisał/a: | Mondeo mk4 dobre auto . | a jakieś wersje silnikowe godne polecenia w benzin |
_________________
 |
|
|
|
 |
Marcino
|
Wysłany: 2016-08-03, 14:30
|
0
|
|
|
Posty: 219 Skąd: okolice Tczewa
|
ST 220 |
|
|
|
 |
kalbi
|
Wysłany: 2016-08-03, 14:56
|
0
|
|
|
Pomógł: 32 razy Posty: 1684 Skąd: Warszawa
|
Marcino napisał/a: | ST 220 | w mk4 tez jest taki? bo nie potrafię znaleźć?! |
_________________
 |
|
|
|
 |
magdaania
|
Wysłany: 2016-08-03, 15:10
|
0
|
|
|
Pomógł: 1 raz Posty: 53
|
mercedes w211, ale nie wiem czy da się kupić w tej kasie coś dobrego po 2007, trzeba by sprawdzić |
|
|
|
 |
Marcino
|
Wysłany: 2016-08-03, 15:28
|
0
|
|
|
Posty: 219 Skąd: okolice Tczewa
|
kalbi napisał/a: | Marcino napisał/a: | ST 220 | w mk4 tez jest taki? bo nie potrafię znaleźć?! |
Może nie ma.... a ciekawe czy jest 2.5 T taki jak był też w Volvo. |
|
|
|
 |
Przemek
|
Wysłany: 2016-08-03, 20:14
|
0
|
|
|
Przemek

Pomógł: 4 razy Posty: 514 Skąd: Szczecin
|
Mamy combi z 2008 roku .Wielkie auto .Bez awaryjne .
Wyposazenie titaniun .
Duża nawigacja .
W zegarkach conwers czyli drugi wyświetlacz.
Silnik tam się tylko olej wymienia .156 KM.Dużo nie pali.
Za 35 kupisz poliftowy 2009 2010 .
Polecam . |
_________________ Tym się zajmuję
http://piaskowanieszczecin.pl/
http://akwarium.szczecin.pl/ |
|
|
|
 |
kalbi
|
Wysłany: 2016-08-03, 21:19
|
0
|
|
|
Pomógł: 32 razy Posty: 1684 Skąd: Warszawa
|
Przemek napisał/a: | Mamy combi z 2008 roku .Wielkie auto .Bez awaryjne .
Wyposazenie titaniun .
Duża nawigacja .
W zegarkach conwers czyli drugi wyświetlacz.
Silnik tam się tylko olej wymienia .156 KM.Dużo nie pali.
Za 35 kupisz poliftowy 2009 2010 .
Polecam . |
nie chcę już diesla bo zaraz dwumasa padnie, wtryski, turbo... Diesle są dobre jak są nowe. Szukam ciekawej benzynki z możliwością ewentualnego zgazowania |
_________________
 |
|
|
|
 |
Robertlodz09
|
Wysłany: 2016-08-03, 21:49
|
0
|
|
|

Pomógł: 61 razy Posty: 3386 Skąd: Łódż
|
kalbi napisał/a: | Szukam ciekawej benzynki z możliwością ewentualnego zgazowania |
Renault Megane 3 (po 2008r) z silnikiem 1.6 16V ....
Silnik idealny do gazu ,stara sprawdzona jednostka. |
|
|
|
 |
Przemek
|
Wysłany: 2016-08-03, 22:24
|
0
|
|
|
Przemek

Pomógł: 4 razy Posty: 514 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
 |
hematol
|
Wysłany: 2016-08-04, 00:54
|
0
|
|
|

Pomógł: 11 razy Posty: 1007 Skąd: Śląsk
|
kalbi, mógłbym Tobie zaproponować Passata B6 ,nie wiem jaki silnik benzynowy byłby dobry na gaz?Ja osobiscie wybrałbym w tym modelu 1,9 tdi sprawdzony motor,co do dwumasy to w benzynie też ją znajdziesz no chyba,że wezmiesz opcje automatycznej skrzyni biegów?Powiem tak,ja nie jestem zwolennikem LPG w aucie z wielu powodów no ale nie będę sie tu rozpisywać bo to jest temat "flaszka" ,wiadomo dzisiejsze auta mają sie psuć szybciej niż powinny,moze poszukaj w internecie jakiś testów aut z tych lat w tej kategorii?
Benzynowe silniki powinny mieć miejsze przebiegi od dieslowskich ale to też nie jest regułą.
Pozdro! |
|
|
|
 |
kalbi
|
Wysłany: 2016-08-04, 06:55
|
0
|
|
|
Pomógł: 32 razy Posty: 1684 Skąd: Warszawa
|
Przemek napisał/a: | Ja pisałem Tobie o benzynie . | a mógłbyś sprecyzować jakie auta z jakim silnikiem bo nie napisałeś tego. Ford mondeo? |
_________________
 |
|
|
|
 |
kalbi
|
Wysłany: 2016-08-04, 06:56
|
0
|
|
|
Pomógł: 32 razy Posty: 1684 Skąd: Warszawa
|
Robertlodz09 napisał/a: | kalbi napisał/a: | Szukam ciekawej benzynki z możliwością ewentualnego zgazowania |
Renault Megane 3 (po 2008r) z silnikiem 1.6 16V ....
Silnik idealny do gazu ,stara sprawdzona jednostka. | jeszcze w miarę szybkie by mi się marzyło, a 1,6 to chyba nie za bardzo |
_________________
 |
|
|
|
 |
kalbi
|
Wysłany: 2016-08-04, 07:03
|
0
|
|
|
Pomógł: 32 razy Posty: 1684 Skąd: Warszawa
|
hematol napisał/a: | kalbi, mógłbym Tobie zaproponować Passata B6 ,nie wiem jaki silnik benzynowy byłby dobry na gaz?Ja osobiscie wybrałbym w tym modelu 1,9 tdi sprawdzony motor,co do dwumasy to w benzynie też ją znajdziesz no chyba,że wezmiesz opcje automatycznej skrzyni biegów?Powiem tak,ja nie jestem zwolennikem LPG w aucie z wielu powodów no ale nie będę sie tu rozpisywać bo to jest temat "flaszka" ,wiadomo dzisiejsze auta mają sie psuć szybciej niż powinny,moze poszukaj w internecie jakiś testów aut z tych lat w tej kategorii?
Benzynowe silniki powinny mieć miejsze przebiegi od dieslowskich ale to też nie jest regułą.
Pozdro! |
Passat B6 odpada, jakoś nie pasuje mi to auto, a tym bardziej, że trochę lubi je ruda...
Myślałem może nad Renault Megane kombi 2,0T, lub laguna 2,0T ktoś miał styczność? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Marcino
|
Wysłany: 2016-08-04, 08:22
|
0
|
|
|
Posty: 219 Skąd: okolice Tczewa
|
A6 C6 2.4 V6 benzynka, 170 koni, niestety rorząd ciekawy do zrobienia od strony grodzi na łąncuszkach.
I lpg tam się da załozyć.
Jak nie to zostają BMW ale 2007nie bedzie w tych piniondzach |
|
|
|
 |
kalbi
|
Wysłany: 2016-08-04, 08:38
|
0
|
|
|
Pomógł: 32 razy Posty: 1684 Skąd: Warszawa
|
Marcino napisał/a: | A6 C6 2.4 V6 benzynka, 170 koni, niestety rorząd ciekawy do zrobienia od strony grodzi na łąncuszkach.
I lpg tam się da załozyć.
Jak nie to zostają BMW ale 2007nie bedzie w tych piniondzach | audi odpada ze względu na ewentualne kosztowne naprawy - zawieszenie, z BMW myślałem już o e91 ale czy to wygodne auto na dalekie podróże? Obecnie jeżdżę Octavią 1,9 TDI 105 km - i zbieram się do jej zmiany od ponad chyba roku ale powoli coś zaczyna się cenzura.... możliwe, że uszczelka pod głowicą plus czasem 3 bieg nie wchodzi za pierwszym podejściem, a i auto mało żwawe i mało wygodne. Chyba przyszedł na nią czas, kasy pakować w nią nie będę bo raczej szkoda. W sumie znaleźć używane auto, do którego nie trzeba włożyć po zakupie 2-4k to raczej jest niemożliwe.
Chodziło mi po głowie Volvo V70 2,5T ale znaleźć ładną sztukę to ciężki temat |
_________________
 |
|
|
|
 |
Marcino
|
Wysłany: 2016-08-04, 09:02
|
0
|
|
|
Posty: 219 Skąd: okolice Tczewa
|
kalbi napisał/a: | Chodziło mi po głowie Volvo V70 2,5T |
Fajne jest, wygodne.
A o Legacy nie myślałeś? |
|
|
|
 |
kalbi
|
Wysłany: 2016-08-04, 10:40
|
0
|
|
|
Pomógł: 32 razy Posty: 1684 Skąd: Warszawa
|
Marcino napisał/a: | kalbi napisał/a: | Chodziło mi po głowie Volvo V70 2,5T |
Fajne jest, wygodne.
A o Legacy nie myślałeś? |
Subaru mi się ogólnie podoba ale nie wiem jak tam z awaryjnością? korozją? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Przemek
|
Wysłany: 2016-08-04, 19:51
|
0
|
|
|
Przemek

Pomógł: 4 razy Posty: 514 Skąd: Szczecin
|
Kabli Mondeo .
Zajebiste autko .Tanie w eksploatacji .
Za te pioniazki kupisz po lifcie .
Ten silnik 2 litry ma 10.8 do setki jak na auto o wadze 1800 kg to dobry wynik .
Spalanie w trasie zadziwia .
No i są to samochody dobrze wyposażone . |
_________________ Tym się zajmuję
http://piaskowanieszczecin.pl/
http://akwarium.szczecin.pl/ |
|
|
|
 |
zwibel
|
Wysłany: 2016-08-04, 21:58
|
0
|
|
|
Posty: 66
|
Heh mam ten sam problem tylko budżet trochę mniejszy. Mam ok 25k i potrzebuje auta do którego spokojnie upchnę wózek. |
|
|
|
 |
kalbi
|
Wysłany: 2016-08-05, 17:29
|
0
|
|
|
Pomógł: 32 razy Posty: 1684 Skąd: Warszawa
|
zwibel napisał/a: | Heh mam ten sam problem tylko budżet trochę mniejszy. Mam ok 25k i potrzebuje auta do którego spokojnie upchnę wózek. | he he, to dużo jest takich aut |
_________________
 |
|
|
|
 |
trzeźwy inaczej
|
Wysłany: 2016-08-05, 21:00
|
0
|
|
|

Pomógł: 10 razy Posty: 950
|
Zaczyna się robić poważny problem z kupnem samochodu. Dzisiejsze auta są obliczone na 200k czyli tyle ile ma samochód jak wjeżdża na lawecie do Polski. W opcji do 25-35k można polecić Saaba 93 TTiD. W serii ma 180 koni, po modyfikacjach ma 215 koni i 460Nm. Testowałem ostatnio takiego i zaskoczyła mnie żwawość tego auta. Sam mam turbo benzynę, ale taki TTiD spokojnie zaspokoi gusta nawet tych w ołowianych butach. Trochę muli przy wyższych prędkościach, ale z miejsca startuje zacnie. To jeden z ostatnich silników które się nie psują. Walą po 500k i nic się nie dzieje. Pali 6,5 litra i jeździ na opale. Miłośnikom mocniejszych wrażeń można polecić 2,8 biturbo benzynę w Saabie albo Oplu albo 2,9 biturbo w Volvo. Te silniki dają radę ale dużo palą. Generalnie nie ma co kupić. Ja sam miałem ten dylemat tydzień temu. Wziąłem Mondeo 1,8 benzyne. Muł jak cholera i żre 10 litrów w mieście, ale prosty silnik bez prognoz na awarie. W "lepszych" markach mamy benzyniaki bez możliwości założenia LPG i zamulacze diesla które pozwolą nam poznać rynek regeneracji turbin, wtrysków i kół dwumasowych. Dobrym rozwiązaniem jest też Kia 2,0 Crdi. Absolutnie bezawaryjne auto. |
_________________ Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć Dieslem... |
|
|
|
 |
Przemek
|
Wysłany: 2016-08-05, 22:43
|
0
|
|
|
Przemek

Pomógł: 4 razy Posty: 514 Skąd: Szczecin
|
Generalizujesz.
Przykład z brzegu, dziś przyjechał do mnie kierowca dwu letni peugotem z plandeką . Idzi mu już drugi raz licznik .
W tej chwili ma 300 tyś .Bo nabija do 500 tyś .
Nie wszystkie samochody są takie znowuż do bani. |
_________________ Tym się zajmuję
http://piaskowanieszczecin.pl/
http://akwarium.szczecin.pl/ |
|
|
|
 |
KK
|
Wysłany: 2016-08-05, 23:27
|
0
|
|
|

Pomógł: 23 razy Posty: 3347
|
Kupić nowe, pojeździć 150 tyś km i sprzedać
Wadą jest niestety utrata wartości.
Saab TTID ma silnik opla? |
_________________
 |
|
|
|
 |
hematol
|
Wysłany: 2016-08-05, 23:42
|
0
|
|
|

Pomógł: 11 razy Posty: 1007 Skąd: Śląsk
|
kalbi, im więcej informacji,sugesti,rad itp tym bardziej robi sie mętlik w głowie i w końcu człowiek już nie wie co ma kupić..a prawda jest taka,że i tak "posłucha" sam siebie i kupi to co mu pasi i tak trzymaj ,kalbi, kup to co Ty uważasz za Twój typ. |
|
|
|
 |
Przemek
|
Wysłany: 2016-08-06, 03:57
|
0
|
|
|
Przemek

Pomógł: 4 razy Posty: 514 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
 |
rogal-master1
|
Wysłany: 2016-08-06, 16:00
|
0
|
|
|
Pomógł: 3 razy Posty: 848
|
|
|
|
 |
trzeźwy inaczej
|
Wysłany: 2016-08-06, 19:08
|
0
|
|
|

Pomógł: 10 razy Posty: 950
|
Silnik spalinowy w nieznacznym stopniu zużywa się podczas pracy. Silniki wykańcza rozruch i brak filmu olejowego oraz niewłaściwa lepkość zimnego oleju. To dlatego ciężarówki i busy robią po milionie i jeżdżą bez wymiany sprzęgieł i turbin. Odpala rano i gasi wieczorem.
W Saabie TTid - mowa o biturbo, jest silnik Fiata opracowany tylko dla Saaba. Pozostałe Tid to 150 konne jednostki znane z Opla. Też bardzo dobre i trwałe.
Kiedyś silnik 2.0 to był kawał żeliwnego odlewu i miał 120 koni. Dziś silnik 2,0 ma 200koni i ma rozmiary 1,1 ze starego Polo. To się musi psuć.
Dzisiaj byłem oglądać z kumplem BMW 3,0d. Samochód za 30k a rupieć taki, że szkoda gadać. Za te same pieniądze można kupić młodsze Volvo albo Saaba w idealnym stanie, które jest szybsze, tańsze w eksploatacji i przez kilka lat nie wygeneruje większych kosztów. Wiele osób jeździ marką i rocznikiem. Popularne marki są chętnie sprowadzane do polski bo łatwo je sprzedać. Na tym forum, nie muszę pisać jakie te auta przyjeżdżają, jak są naprawiane i jak wyglądają rok po zakupie.
Ostatnio rozmawiałem ze znajomym który prowadzi szlifiernie silników. Koleś ma przegląd wszystkich silników na rynku. Chce sobie kupić nowy samochód ze względów podatkowych. Stwierdził, że nie ma co kupić bo te nowe silniki nie wytrzymują nawet 200k. Większość nowych silników idzie do remontu już przy 150k. Jedynie Fiat i Kia trzymają poziom 300-400k. |
_________________ Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć Dieslem... |
|
|
|
 |
kalbi
|
Wysłany: 2016-08-07, 20:56
|
0
|
|
|
Pomógł: 32 razy Posty: 1684 Skąd: Warszawa
|
hematol napisał/a: | kalbi, im więcej informacji,sugesti,rad itp tym bardziej robi sie mętlik w głowie i w końcu człowiek już nie wie co ma kupić..a prawda jest taka,że i tak "posłucha" sam siebie i kupi to co mu pasi i tak trzymaj ,kalbi, kup to co Ty uważasz za Twój typ. | jest taka sytuacja, że nawet jak mi się coś podoba to ciężko coś znaleźć w dobrym stanie. Najbardziej chyba będę poszukiwał megane kombi 2.0 Turbo w benzin ale temat ciężki |
_________________
 |
|
|
|
 |
kalbi
|
Wysłany: 2016-08-07, 20:57
|
0
|
|
|
Pomógł: 32 razy Posty: 1684 Skąd: Warszawa
|
rogal-master1 napisał/a: | e61 ? | a w życiu... |
_________________
 |
|
|
|
 |
kalbi
|
Wysłany: 2016-08-07, 20:57
|
0
|
|
|
Pomógł: 32 razy Posty: 1684 Skąd: Warszawa
|
Przemek napisał/a: | Oby tylko nie c klase gdzie rozrząd kosztuje 6 k zł.
| gwiazdy nie tykam |
_________________
 |
|
|
|
 |
kalbi
|
Wysłany: 2016-08-07, 21:01
|
0
|
|
|
Pomógł: 32 razy Posty: 1684 Skąd: Warszawa
|
trzeźwy inaczej napisał/a: | Silnik spalinowy w nieznacznym stopniu zużywa się podczas pracy. Silniki wykańcza rozruch i brak filmu olejowego oraz niewłaściwa lepkość zimnego oleju. To dlatego ciężarówki i busy robią po milionie i jeżdżą bez wymiany sprzęgieł i turbin. Odpala rano i gasi wieczorem.
W Saabie TTid - mowa o biturbo, jest silnik Fiata opracowany tylko dla Saaba. Pozostałe Tid to 150 konne jednostki znane z Opla. Też bardzo dobre i trwałe.
Kiedyś silnik 2.0 to był kawał żeliwnego odlewu i miał 120 koni. Dziś silnik 2,0 ma 200koni i ma rozmiary 1,1 ze starego Polo. To się musi psuć.
Dzisiaj byłem oglądać z kumplem BMW 3,0d. Samochód za 30k a rupieć taki, że szkoda gadać. Za te same pieniądze można kupić młodsze Volvo albo Saaba w idealnym stanie, które jest szybsze, tańsze w eksploatacji i przez kilka lat nie wygeneruje większych kosztów. Wiele osób jeździ marką i rocznikiem. Popularne marki są chętnie sprowadzane do polski bo łatwo je sprzedać. Na tym forum, nie muszę pisać jakie te auta przyjeżdżają, jak są naprawiane i jak wyglądają rok po zakupie.
Ostatnio rozmawiałem ze znajomym który prowadzi szlifiernie silników. Koleś ma przegląd wszystkich silników na rynku. Chce sobie kupić nowy samochód ze względów podatkowych. Stwierdził, że nie ma co kupić bo te nowe silniki nie wytrzymują nawet 200k. Większość nowych silników idzie do remontu już przy 150k. Jedynie Fiat i Kia trzymają poziom 300-400k. |
Saaba też niestety nie zakupię. Będe szukał między Megane lub Laguna 2.0T lub Volvo V70 2,5T i wszystko zależy co pierwsze znajdę w dobrym stanie. Niestety skupiam się tylko do max 100km od siebie więc temat może być ciężki.... Chyba że trafi się może jakiś powypadek ciekawy to też będe rozpatrywał tę kwestię |
_________________
 |
|
|
|
 |
KK
|
Wysłany: 2016-08-07, 22:11
|
0
|
|
|

Pomógł: 23 razy Posty: 3347
|
Trafić w polsce bezwypadek z małym przebiegiem to praktycznie nierealne. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Przemek
|
Wysłany: 2016-08-07, 22:23
|
0
|
|
|
Przemek

Pomógł: 4 razy Posty: 514 Skąd: Szczecin
|
Kalbi 2,5 Volvo to Ci dopiero będzie palić zupy.
Przejedz się mondeo nic nie tracisz.
Ja za rok planuję przesiąść się na coś w klasie premium ale na pewno nie starszego niż 2011.
O A6 W 3.0 dieslu nie myślałeś ? Poliftowa piękna jest. |
_________________ Tym się zajmuję
http://piaskowanieszczecin.pl/
http://akwarium.szczecin.pl/ |
|
|
|
 |
trzeźwy inaczej
|
Wysłany: 2016-08-08, 00:18
|
0
|
|
|

Pomógł: 10 razy Posty: 950
|
Volvo to też bardzo dobry wybór. Celuj w silnik 260 koni. Potem krótka wizyta u MS Tuna i za 1100zł masz już 300 koni. Takie auto z tym motorem nie weźmie więcej niż 13 litrów LPG przy spokojnej jeździe w cyklu mieszanym. Jak deptasz to zeżre 17. To i tak wychodzi mniej niż jakikolwiek ropniak o podobnej mocy. Mój Saab przy średniej 200-230 pali 20-21 litrów LPG. Diesel przy takiej jeździe zeżre 12 litrów ON. |
_________________ Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć Dieslem... |
|
|
|
 |
kalbi
|
Wysłany: 2016-08-08, 06:39
|
0
|
|
|
Pomógł: 32 razy Posty: 1684 Skąd: Warszawa
|
Przemek napisał/a: | O A6 W 3.0 dieslu nie myślałeś | myślałem ale j.w. nie chce jednak Diesla bo większe prawdopodobieństwo w pakowania się w kosztowne naprawy, a w dodatku A6 chyba nie ma taniego serwisu |
_________________
 |
|
|
|
 |
kalbi
|
Wysłany: 2016-08-08, 06:40
|
0
|
|
|
Pomógł: 32 razy Posty: 1684 Skąd: Warszawa
|
KK napisał/a: | Trafić w polsce bezwypadek z małym przebiegiem to praktycznie nierealne. | dlatego czuję, że skończyć się może wogóle na jakimś innym aucie bo takowe się trafi... |
_________________
 |
|
|
|
 |
KK
|
Wysłany: 2016-08-08, 20:32
|
0
|
|
|

Pomógł: 23 razy Posty: 3347
|
Tak u nas to bierze się to co ma realny przebieg i jest świeże... to co się chce jest na drugim planie.
Zresztą w Polsce to co jest świeże, rozsprzedaje się w kręgu znajomych handlarzy, a strucle są pchane dla naiwnych klientów. |
_________________
 |
|
|
|
 |
kalbi
|
Wysłany: 2016-08-09, 20:26
|
0
|
|
|
Pomógł: 32 razy Posty: 1684 Skąd: Warszawa
|
wstępnie szukam Mondeo Titanium 2,5T ale ciężki temat.... może być też Hatchback bo i tak ma duży bagar... |
_________________
 |
|
|
|
 |
kamilbusko
|
Wysłany: 2016-08-09, 22:38
|
0
|
|
|
Posty: 349
|
Najlepszy wybor. Mondeo w wersji titanium z tym silnikiem to jest wszystko czego od auta oczekiwalem. Zajebisty maszyna .nawet na trzecim biegu koła tracą przyczepność przy dodaniu gazu rwewlacja. Mam na gazie nowym |
|
|
|
 |
kamilbusko
|
Wysłany: 2016-08-09, 22:46
|
0
|
|
|
Posty: 349
|
Nie porownuj do zwykłego mondeo |
|
|
|
 |
kalbi
|
Wysłany: 2016-08-11, 20:40
|
0
|
|
|
Pomógł: 32 razy Posty: 1684 Skąd: Warszawa
|
auto spoko ale na allegro są ze 3.... macie kogoś sprawdzonego, kto ściąga auta na zamówienie lub jakieś wyjazdy po furki? |
_________________
 |
|
|
|
 |
KK
|
Wysłany: 2016-08-12, 02:29
|
0
|
|
|

Pomógł: 23 razy Posty: 3347
|
Kalbi lakierujesz pojazdy i nie masz w koło siebie handlarzy? .... |
_________________
 |
|
|
|
 |
kalbi
|
Wysłany: 2016-08-12, 05:36
|
0
|
|
|
Pomógł: 32 razy Posty: 1684 Skąd: Warszawa
|
KK napisał/a: | Kalbi lakierujesz pojazdy i nie masz w koło siebie handlarzy? .... | nie lakieruje dla handlarzy |
_________________
 |
|
|
|
 |
mayer
|
Wysłany: 2016-08-16, 23:42
|
0
|
|
|
Posty: 122
|
magdaania napisał/a: | mercedes w211, ale nie wiem czy da się kupić w tej kasie coś dobrego po 2007, trzeba by sprawdzić |
kalbi napisał/a: | Przemek napisał/a: | Mamy combi z 2008 roku .Wielkie auto .Bez awaryjne .
Wyposazenie titaniun .
Duża nawigacja .
W zegarkach conwers czyli drugi wyświetlacz.
Silnik tam się tylko olej wymienia .156 KM.Dużo nie pali.
Za 35 kupisz poliftowy 2009 2010 .
Polecam . |
nie chcę już diesla bo zaraz dwumasa padnie, wtryski, turbo... Diesle są dobre jak są nowe. Szukam ciekawej benzynki z możliwością ewentualnego zgazowania |
W211 w dieslu z 3 wersją silnikową(avangarda) czyli 170 koni w 2.2 CDI,rozrząd na łąńcuchu którego i tak się nie zmienia,robią po 800 tys i dopiero zaczyna je słychać,dwumasa nie pada bo jej nie ma,wtryski to jak milion zrobią to zaczyna się cokolwiek a pompa jest główna i pomocnicza(jak już pada przy 400 tys to pomocnicza a jej koszt to 800zł nowa),zależy też jaka wersja silnikowa.Każdy jest zbudowany na 2,2 CDI i różnią się osprzętem a więc i mocą.Słynne W124 co robiły takie przebiegi to to samo co było w co roku malowanym okularze czy następcy W211,każdy słupek 2.2 CDI dociągnie bez problemów do 700 tys i nic przy silniku nie robisz.Mija teraz mi 2 rok jak ściągnąłem W211 polift z Francji,co roku 40 tys i jedyne co robie to zawias bo blacha to aluminium W W211 przedlifotwym do 2006r padały pompy SBC(czy jak to sie zwie)ale teraz nowa to koszt 1500zł także nic,poliftowe nie mają tego problemu,są od października 2006r,spójrz jeszcze na W212-1 na dieslu,takie moje zdanie |
|
|
|
 |
kalbi
|
Wysłany: 2016-09-14, 20:36
|
0
|
|
|
Pomógł: 32 razy Posty: 1684 Skąd: Warszawa
|
udało się, wydawało się niemożliwe, a jednak. Zakupiłem dziś Mondeo MK4 2,5T Kombi Titanium X, a co najdziwniejsze auto stało 20 kilometrów ode mnie i czekało :P |
_________________
 |
|
|
|
 |
kamilbusko
|
Wysłany: 2016-09-15, 21:02
|
0
|
|
|
Posty: 349
|
|
|
|