Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomość
miichu8790
Wysłany: 2016-11-02, 18:47   Pomoc Lakierowanie ramy aluminiowej
0
UP DOWN

Posty: 2
Witam , Jestem kompletnym amatorem w sprawach lakierowania itp.
postanowilem ze pomaluje rame swojego roweru, rame zdarlem z starego lakieru oczyscilem i zmatowilem
Kupilem :
Podklad Inter Troton Podklad epoksydowy 10:1
Utwardzacz do podkladu epoksydowego 10:1
Rozcienczalnik epoksydowy
lakier Nobiles autorenolak (czarny mat)
i utwardzacz do tego lakieru (zestaw z lakierem)
Mam dostep do kompresora i pistoletu do malowania.
I tu moja prosba o pomoc czy jest ktos w stanie rozpisac mi jak powinnienem najlepiej rozmieszac ten podklad wraz z tym utwardzaczem w jakich proporcjach , oraz doczego dokladnie sluzy ten rozcienczalnik i tez jak go uzyc ( z tego co sie dowiedzialem w sklepie jest on po to zeby moc malowac pistoletem ale pewien nie jestem)
I tez drugie moje pytanie probowac bawic sie w to samemu czy zaniesc to lepiej do jakiegos lakiernika zeby on to mi zrobil
Licze na pomoc z waszej strony, Jakies sensowne odpowiedzi i porady przyjme z wielka radoscia
Pozdrawiam Michal
 

kalbi 
Wysłany: 2016-11-02, 19:50   
+1
UP DOWN

Pomógł: 32 razy
Posty: 1685
Skąd: Warszawa
sensownie by³oby oddaÌ t¹ ramê do lakierowania proszkowego za 100-150 z³ i byœ mia³ trwa³o i za niedu¿e $, a tak to nakupowa³eœ towaru, a efektu za 1 razem nie spodziewa³bym siê raczej spektakularnego. Epoksyd 10:1 czyli mieszasz 10:1 z utw. to chyba oczywista oczywistoœÌ! a rozp dajesz tyle ile zaleca karta techniczna produktu
_________________

 
 

CzereÂśniak
Wysłany: 2016-11-05, 13:29   
+1
UP DOWN

Pomógł: 14 razy
Posty: 200
miichu8790 napisał/a:
moja prosba o pomoc czy jest ktos w stanie rozpisac mi jak powinnienem najlepiej rozmieszac ten podklad wraz z tym utwardzaczem w jakich proporcjach , oraz doczego dokladnie sluzy ten rozcienczalnik i tez jak go uzyc