Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomo¶æ
fann
Wys³any: 2017-09-12, 19:42   Czyszczenie pod³ogi pod wyk³adzin± i konserwacja
0
UP DOWN

Posty: 1
Witam wszystkich, :help:

Zaznaczam, ¿e jestem ca³kowitym amatorem, tak wiêc proszê ³opatologicznie :)

Od 2 miesiêcy posiadam Toledo z 2004r, jak niektórzy wiedz± auta te maj± fabryczn± wadê, ¿e przeciekaj± drzwi. Niestety poprzedni w³a¶ciciel tego nie zrobi³, wiêc zdecydowa³em siê za to wzi±æ przed zim±. Mimo i¿ nie mam smyka³ki do takich rzeczy, zabra³em siê samodzielnie za naprawê :tak: . Wyci±gn±³em wyk³adzinê wraz z mat± wyg³uszaj±c± (jak j± podnosi³em z pod³ogi to kapa³a z niej woda jak z mokrej szmaty :blee: ). Drzwi uszczelnione (za pomoc± masy uszczelniaj±cej Novola) pomy¶lnie, lecz ku mojemu zaskoczeniu pod³oga nie wygl±da za ciekawie (szczególnie w miejscu kierowcy jak i pasa¿er ty³ prawa strona). Dlatego proszê o parê porad. Chcia³bym to naprawiæ samodzielnie po godzinach. Proszê nie pisaæ posty "u¿yj google, szukajki", jest zbyt du¿o tego, a nie mam czasu czytaæ wszystkiego, ani te¿ udaæ siê do lakiernika, bo po prostu w godzinach otwarcia zak³adów pracuje (pó³torej etatu :x ), poza tym mam parê pytañ indywidualnych.


Poni¿ej zamieszczam zdjêcia jak wygl±da pod³oga.
Planujê zaatakowaæ rud± szczotk± drucian± na wiertarce i wydrzeæ do go³ej blachy(zaznaczone na bia³o oraz kilka innych drobnych miejsc których nie widaæ na zdj)
Teraz moje pytania.
1. Co dalej? krok po kroku
2. Czym to pomalowaæ ?
3. Maty pod którymi pu¶ci³ klej, zerwaæ do koñca, czy wystarczy je podkleiæ w miejscach gdzie pu¶ci³ klej od wilgoci ?
4. Czym wkleiæ te gumowe korki, bo planuje je równie¿ wymieniæ w tych miejscach, gdzie by³o wilgotno (nie przepu¶ci³y wody do ¶rodka)
5. Co to jest to co zaznaczy³em na czerwono? Jest to bardzo lepkie (prawdopodobnie auto by³o uderzone w ten bok, bo wygl±da na to, ¿e by³o tam co¶ kombinowane). Co z tym zrobiæ? Wydrzeæ to? co w miejsce tego ?