Szukaj FAQ Album

Autor Wiadomość
fann
Wysłany: 2017-09-12, 19:42   Czyszczenie podłogi pod wykładziną i konserwacja
0
UP DOWN

Witam wszystkich, :help:

Zaznaczam, że jestem całkowitym amatorem, tak więc proszę łopatologicznie :)

Od 2 miesięcy posiadam Toledo z 2004r, jak niektórzy wiedzą auta te mają fabryczną wadę, że przeciekają drzwi. Niestety poprzedni właściciel tego nie zrobił, więc zdecydowałem się za to wziąć przed zimą. Mimo iż nie mam smykałki do takich rzeczy, zabrałem się samodzielnie za naprawę :tak: . Wyciągnąłem wykładzinę wraz z matą wygłuszającą (jak ją podnosiłem z podłogi to kapała z niej woda jak z mokrej szmaty :blee: ). Drzwi uszczelnione (za pomocą masy uszczelniającej Novola) pomyślnie, lecz ku mojemu zaskoczeniu podłoga nie wygląda za ciekawie (szczególnie w miejscu kierowcy jak i pasażer tył prawa strona). Dlatego proszę o parę porad. Chciałbym to naprawić samodzielnie po godzinach. Proszę nie pisać posty "użyj google, szukajki", jest zbyt dużo tego, a nie mam czasu czytać wszystkiego, ani też udać się do lakiernika, bo po prostu w godzinach otwarcia zakładów pracuje (półtorej etatu :x ), poza tym mam parę pytań indywidualnych.

Poniżej zamieszczam zdjęcia jak wygląda podłoga.
Planuję zaatakować rudą szczotką drucianą na wiertarce i wydrzeć do gołej blachy(zaznaczone na biało oraz kilka innych drobnych miejsc których nie widać na zdj)
Teraz moje pytania.
1. Co dalej? krok po kroku
2. Czym to pomalować ?
3. Maty pod którymi puścił klej, zerwać do końca, czy wystarczy je podkleić w miejscach gdzie puścił klej od wilgoci ?
4. Czym wkleić te gumowe korki, bo planuje je również wymienić w tych miejscach, gdzie było wilgotno (nie przepuściły wody do środka)
5. Co to jest to co zaznaczyłem na czerwono? Jest to bardzo lepkie (prawdopodobnie auto było uderzone w ten bok, bo wygląda na to, że było tam coś kombinowane). Co z tym zrobić? Wydrzeć to? co w miejsce tego ?