|
|
|
Autor |
Wiadomo¶æ |
|
fann
|
Wys³any: 2017-09-12, 18:42 Czyszczenie pod³ogi pod wyk³adzin± i konserwacja
|
0
|
|
|
Posty: 1
|
Witam wszystkich,
Zaznaczam, ¿e jestem ca³kowitym amatorem, tak wiêc proszê ³opatologicznie
Od 2 miesiêcy posiadam Toledo z 2004r, jak niektórzy wiedz± auta te maj± fabryczn± wadê, ¿e przeciekaj± drzwi. Niestety poprzedni w³a¶ciciel tego nie zrobi³, wiêc zdecydowa³em siê za to wzi±æ przed zim±. Mimo i¿ nie mam smyka³ki do takich rzeczy, zabra³em siê samodzielnie za naprawê . Wyci±gn±³em wyk³adzinê wraz z mat± wyg³uszaj±c± (jak j± podnosi³em z pod³ogi to kapa³a z niej woda jak z mokrej szmaty ). Drzwi uszczelnione (za pomoc± masy uszczelniaj±cej Novola) pomy¶lnie, lecz ku mojemu zaskoczeniu pod³oga nie wygl±da za ciekawie (szczególnie w miejscu kierowcy jak i pasa¿er ty³ prawa strona). Dlatego proszê o parê porad. Chcia³bym to naprawiæ samodzielnie po godzinach. Proszê nie pisaæ posty "u¿yj google, szukajki", jest zbyt du¿o tego, a nie mam czasu czytaæ wszystkiego, ani te¿ udaæ siê do lakiernika, bo po prostu w godzinach otwarcia zak³adów pracuje (pó³torej etatu ), poza tym mam parê pytañ indywidualnych.
Poni¿ej zamieszczam zdjêcia jak wygl±da pod³oga.
Planujê zaatakowaæ rud± szczotk± drucian± na wiertarce i wydrzeæ do go³ej blachy(zaznaczone na bia³o oraz kilka innych drobnych miejsc których nie widaæ na zdj)
Teraz moje pytania.
1. Co dalej? krok po kroku
2. Czym to pomalowaæ ?
3. Maty pod którymi pu¶ci³ klej, zerwaæ do koñca, czy wystarczy je podkleiæ w miejscach gdzie pu¶ci³ klej od wilgoci ?
4. Czym wkleiæ te gumowe korki, bo planuje je równie¿ wymieniæ w tych miejscach, gdzie by³o wilgotno (nie przepu¶ci³y wody do ¶rodka)
5. Co to jest to co zaznaczy³em na czerwono? Jest to bardzo lepkie (prawdopodobnie auto by³o uderzone w ten bok, bo wygl±da na to, ¿e by³o tam co¶ kombinowane). Co z tym zrobiæ? Wydrzeæ to? co w miejsce tego ?
Bardzo proszê, o instrukcjê krok po kroku jakich specyfików u¿yæ, ile odczekaæ od u¿ycia poszczególnych ¶rodków.
Nie posiadam pistoletu, preferowa³bym spray/pêdzelek. I nie chcia³bym zbankrutowaæ na tym wszystkim
Zapraszam do dyskusji.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
Kaniu
|
Wys³any: 2017-09-21, 19:55
|
0
|
|
|
Posty: 6
|
Ja bym zrobi³ tak. Wyczy¶ci³ ca³± pod³ogê do go³ego metalu, blacha która zawiera w¿ery do wyciêcia i wspawania nowej lub jak nie masz czym pospawaæ mo¿na próbowaæ ratowaæ jakim¶ preparatem np APP R-Stop na jaki¶ czas wytrzyma potem daæ 3 warstwy podk³adu epoksydowego (miêdzy warstwami poczekaæ tak z 10-15 minut) nowe mastyki i sk³adaæ. Maty wywal kup nowe nie s± drogie. Od spodu te¿ mo¿na by zobaczyæ jak to siê trzyma. |
|
|
|
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
|
|
|