jest to mój pierwszy post i postaram siê opisaæ problem krótko i zwiê¼le otó¿, zakupi³em samochód (volvo v70 III) w którym poprzedni w³a¶ciciel w 2017 roku wykona³ konserwacjê, wykona³ to jest s³owo na wyrost bo odpadaj± p³aty masy i przebija siê rudawy kolor, nie wiem czy kto¶ w ogóle wyczy¶ci³ skorodowane miejsca.
Masa wierzchnia jest lepka i tutaj mam pytanie, czym to najlepiej usun±æ? Chemia + mycie? Piaskowanie? Czy szczotka/szlifierka?
Pytam tutaj bo jak jaki¶ zak³ad s³yszy ¿e by³a konserwacja ju¿, to niechêtnie chc± rozmawiaæ.
Jak jest lepka to chyba tylko benzyn± to zmyæ musisz przynajmniej w miejscach gdzie Ci ta masa odpada tak ¿eby pó¿niej oczy¶ciæ powierzchniê z rdzy zabezpieczyæ na³o¿yæ now± mastykê no i dalej konserwacjê na to
Je¶li to jaki¶ bitex to chemi± tego nie zmyjesz ...
piaskowanie ... owszem jest dobre jak masz rozbrojone nadwozie inaczej pouszkadzasz sobie przewody paliwowe hamulcowe ... szczotka szlifierka ... mo¿e byæ ale jak zmyjesz t± konserwacjê inaczej bêdziesz j± tylko rozmazywa³ a nie usuniesz ...
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum