Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomo¶æ
Daphnie 
Wys³any: 2008-08-16, 21:18   aerograf do 100z³
0
UP DOWN
Daphnie

Posty: 4
Sk±d: Szczecin
Hej.
Jestem zielona wiec pragnê siê was poradziæ czy dobrze robiê.
Chce kupiæ na pocz±tek aerograf do 100zl. My¶lê, ¿e dobrze robiê bo mam nie du¿o kasy. A pewnie zepsuje go szybko, wiec szkoda by by³o czego¶ dro¿szego. Mam kompresor. Co mi jeszcze potrzeba. Czyta³am o odwadniaczu i reduktorze, ale nie wiem co to.

PS: Czyta³am forum ale nie znalaz³am odpowiedzi na moje w±tpliwo¶ci. Nie z³o¶ciæ siê :)
_________________
Daphnie
 
 

acidhouse
Wys³any: 2008-08-17, 10:30   
0
UP DOWN
Kustom Kulture


Pomóg³: 10 razy
Posty: 267
Witaj, jeszcze niedawno temu poleci³bym sprzêt nawet z nazw± do ceny 150 z³ - obecnie ze wzglêdu na ¶mieci zalewaj±ce polski rynek wprost z chin, nie polecê aerografu niemarkowego. Pocz±tkowo poprzygl±daj siê galerii i prackom tym z polski i tym z norwegii ;) poogl±daj video i wychwyæ ruchy wykonywane sprzêtem. Nastêpnie zdecyduj czy chcesz malowaæ - czy Ci siê po prostu podoba i te 100 z³ schowaj na dok³adkê do czego¶ lepszego bo ju¿ za 300 z³ jest co¶ lepszego. Oczywi¶cie mo¿esz wyj¶æ z za³o¿enia ¿e pierwszy aerograf mo¿esz zepsuæ - jest to oczywiste i masz do tego ¶wiête prawo, ale psucie to wybacz ale naprawdê dewiza chiñskiego sprzêtu. Dobra koniec zatruwania. Mowa o odwadniaczach i reduktorach by³a, chyba ¿e gdzie¶ posia³o. Opisz nam swoj± sprê¿arkê oraz to co chcesz robiæ aerografem - czy siê nastawiasz na portrety, szczególiki czy tez du¿e powierzchnie. Postaramy siê dobraæ sprzêt do Twoich potrzeb.
_________________
Training all life
 
 

Daphnie 
Wys³any: 2008-08-17, 20:47   
0
UP DOWN
Daphnie

Posty: 4
Sk±d: Szczecin
Chcê malowaæ, ale tylko amatorsko. Na pewno nie bêdzie to mój zawód. Pomy¶la³am o airbrushu przy ogl±daniu kasków, ze bêdê chcia³a sobie go pomalowaæ sama.