Lakiernictwo samochodowe dla profesjonalistów i amatorów




Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomość
conver67
Wysłany: 2008-11-19, 11:53   podklad epoksydowy??
0
UP DOWN

Posty: 21
Hej,kolejne pytanko mam do fachowcow z branzy lakierniczej.Chodzi mi o podklad epoksydowy firmy DUPOONT 840R.Czy tenze podklad nadaje sie do zakonserwowania auta zrytego do golej blachy??jesli tak,to jaka jest cena litra wraz z rozpuszczalnikiem i utwardzaczem?
pozdrawiam
 

gola 
Wysłany: 2008-11-19, 12:54   
0
UP DOWN

Pomógł: 23 razy
Posty: 855
oczywiscie ze sie nadaje,a ceny niestety nie znam.
To jest wysokiej jakosci produkt,wiec mysle ze tani nie jest.
 

conver67
Wysłany: 2008-11-19, 17:38   dzieki gola,czyli smialo moge go kupowac:)pozdrowka dla Was
0
UP DOWN

Posty: 21
dzieki za wskazowki,w takim razie postaram sie go poszukac:)Drogi czy tani,bez znaczenia,wazne ze dobry i powstrzyma FEO(czyt.tlenek zelaza,rdze):)
 

baqo 
Wysłany: 2008-11-19, 20:57   
0
UP DOWN

Pomógł: 20 razy
Posty: 1553
Skąd: kołobrzeg
conver67 napisał/a:
Drogi czy tani
150 zł/l
 
 

jacklack 
Wysłany: 2008-11-19, 21:02   
0
UP DOWN


Pomógł: 15 razy
Posty: 352
baqo napisał/a:
conver67 napisał/a:
Drogi czy tani
150 zł/l



Nie taki drogi jak na 840R :)

Jest jeszcze epox. P7 DP 58zł za 1 L mieszanki całkiem dobry i wydajny
 
 

baqo 
Wysłany: 2008-11-19, 21:10   
0
UP DOWN

Pomógł: 20 razy
Posty: 1553
Skąd: kołobrzeg
jacklack napisał/a:
Jest jeszcze epox. P7 DP
robiłem. długo schnie . zrezygnowałem z niego,a 150 zł za epox to idiotyzm ,więc mam innej marki.

[ Dodano: 2008-11-19, 21:12 ]
conver67 napisał/a:
powstrzyma FEO(czyt.tlenek zelaza,rdze):)
tego nie powstrzyma,tylko zapobiega powstawaniu.
 
 

jacklack 
Wysłany: 2008-11-19, 21:34   
0
UP DOWN


Pomógł: 15 razy
Posty: 352
[quote]robiłem. długo schnie .

Nie nie tak żle jest ze schnięciem P7 szczególnie w systemie m/m schnięcie ma podobne do 830R..ale najgorzej to chyba schnie podkład akrylowy 1052-6R z utw 256S chodz to szybki utw. :) miałem na próbę zestaw ..dla mnie porażka
 
 

baqo 
Wysłany: 2008-11-19, 21:38   
0
UP DOWN

Pomógł: 20 razy
Posty: 1553
Skąd: kołobrzeg
jacklack napisał/a:
256S
ja jadę tylko na xk 203 .1052-6 schnie dobrze

[ Dodano: 2008-11-19, 21:43 ]
jacklack napisał/a:
w systemie m/m schnięcie ma podobne do 830R
szybkie schnięcie jest podstawą przy szybkiej naprawie pod szpachel :idea:
 
 

jacklack 
Wysłany: 2008-11-19, 21:47   
0
UP DOWN


Pomógł: 15 razy
Posty: 352
Cytat:
szybkie schnięcie jest podstawą przy szybkiej naprawie :idea:


Tak z tym się zgadzam..osobiście nie kładę epoxu.pod szpachel..nigdy nie miałem reklamacji z tego tytułu.i jest jeszcze szybciej :)
 
 

baqo 
Wysłany: 2008-11-19, 22:54   
0
UP DOWN

Pomógł: 20 razy
Posty: 1553
Skąd: kołobrzeg
no ale czasami przyjeżdżają autka do naprawy,a pod szpachelkiem rydzawka :shock:
jacklack napisał/a:
..osobiście nie kładę epoxu.pod szpachel
a kiedy kładziesz :?:
 
 

jacklack 
Wysłany: 2008-11-19, 23:34   
0
UP DOWN


Pomógł: 15 razy
Posty: 352
baqo napisał/a:
no ale czasami przyjeżdżają autka do naprawy,a pod szpachelkiem rydzawka :shock:
jacklack napisał/a:
..osobiście nie kładę epoxu.pod szpachel
a kiedy kładziesz :?:


Kłade NA szpachle w systemie m/m i na to podkład LE 2000 (tu dla niektórych LE 2001-4-7)
wtedy i tak epox nie puszcza wilgoci do szpachli i do blachy pod nią...i jeszcze ładnie izoluje rysy po po pierrze 240 na maszynie którym to wykańczam szpachel
 
 

baqo 
Wysłany: 2008-11-19, 23:45   
0
UP DOWN

Pomógł: 20 razy
Posty: 1553
Skąd: kołobrzeg
jacklack napisał/a:
Kłade NA szpachle
to druga opcja,trochę ekonomiczniejsza .jak jest epox pod szpachlą, można tylko przetarcia do blachy cienko trawiennym zrobić :idea: a można także ponownie dać epoxyd pocałości-opcja turbo :grin:
 
 

jacklack 
Wysłany: 2008-11-20, 00:17   
0
UP DOWN


Pomógł: 15 razy
Posty: 352
baqo napisał/a:
jacklack napisał/a:
Kłade NA szpachle
to druga opcja,trochę ekonomiczniejsza .jak jest epox pod szpachlą, można tylko przetarcia do blachy cienko trawiennym zrobić :idea: a można także ponownie dać epoxyd pocałości-opcja turbo :grin:


No tak zgadzam się ale ten epox pod szpachlą utrudnia pracę.. już od początku trzeba auto oklejać .nakładac epox ..schniecie..czas pracy ..dopiero szpachla nie mówię że to żle ale ta ekonomia ;)
A tak to jak już mamy auto po oszlifowanej szpachli ..oklejone ..ładujemy epox i podkład acrylowy po co się jeszcze z kwaśnym grzebać ?kwaśnym to po przeszlifowanej katoforezie można i na to akryl m/m i baza
 
 

conver67
Wysłany: 2008-11-21, 16:16   dzieki panowie:)
0
UP DOWN

Posty: 21
pozdrawiam Was
 

preludolec
Wysłany: 2009-04-12, 09:19   
0
UP DOWN

Posty: 4
baqo napisał/a:
jacklack napisał/a:
Jest jeszcze epox. P7 DP
robiłem. długo schnie . zrezygnowałem z niego,a 150 zł za epox to idiotyzm ,więc mam innej marki.

[ Dodano: 2008-11-19, 21:12 ]
conver67 napisał/a:
powstrzyma FEO(czyt.tlenek zelaza,rdze):)
tego nie powstrzyma,tylko zapobiega powstawaniu.


baqo, a jakiej w takim razie firmy epoksyd stosujesz?

Napiszcie jakiej firmy podkład epoksydowy jest dobry, interesuje mnie coś do 100zł/litr
 

LAKIEROWANKO Strona Główna » LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE » Pomoc dla amatorów

Odpowiedz do tematu  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime