Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomo¶æ
wsk125ccm
Wys³any: 2008-12-26, 16:46   chlorokauczuk
0
UP DOWN

Posty: 6
Jak widaæ jestem nowy, amator :) Mam prosty (kiepski) pistolecik z zestawu z allegro, zamierzam co¶ kupiæ lepszego, ale nie wiem czy warto...(pewnie co niektórzy mnie wy¶miej± za ten pistolet, ale ja siê cieszê z tego ¿e w ogóle taki mam ;) ) Zajmujê siê w wolnym czasie malowaniem maszyn rolniczych i potrzebujê porady jak malowaæ chlorokauczukiem, tzn tak aby straty na "pajêczynki" by³y jak najmniejsze, a jako¶æ pow³oki by³a przynajmniej przyzwoita (nikt na wystawy nie bêdzie z p³ugiem je¼dzi³) ;P S³ysza³em opiniê ¿e nale¿y bardzo rozcieñczyæ farbê, ale to siê ³±czy z zaciekami i itd. tego akurat nie lubiê :roll:

Mo¿e macie jakie¶ rady dla mnie??
http://pl.youtube.com/wat...re=channel_page - moja produkcja :cool:
 

gola 
Wys³any: 2008-12-26, 18:57   
0
UP DOWN

Pomóg³: 23 razy
Posty: 855
chlorokauczuk,to ogolnie dziadostwo do lakierowania pistoletem,nie wiem czy istnieje technika idealnego nakladania tej powloki,pistolet inny moze?
Byli tutaj tacy co ciezarowki lakierowali chlorokauczukiem to moze ich zapytaj ;)
 

wsk125ccm
Wys³any: 2008-12-26, 20:46   
0
UP DOWN

Posty: 6
Hmmm, a masz jakie¶ namiary, bo jeszcze s³abo jestem zorientowany na forum ;/
 

gola 
Wys³any: 2008-12-26, 21:12   
0
UP DOWN

Pomóg³: 23 razy
Posty: 855
w tym temacie.
 

mebArth 
Wys³any: 2008-12-26, 23:24   
0
UP DOWN

Pomóg³: 42 razy
Posty: 1797
Sk±d: Kraków
Normalnie sie maluje jak przemys³owk± czy akrylem ale pasuje dysza 1.4. D³uzej schnie ale wyschnie. Utwardzacz specjalny i rozcienczalnik do chl. W sumie zapomniane wyroby ale tanie. Nie polecam na osobówke tylko ciêzarówki, kontenery i nne takie... Jelsi juz koniecznie chcesz osczednosci to we¼ syntetyk przemys³ówke - jest twardszy niz chlor.
_________________
Bart
 
 

wsk125ccm
Wys³any: 2009-01-04, 00:41   
0
UP DOWN

Posty: 6
Z chlorokauczukiem jako¶ sobie poradzi³em, ale po waszych namowach wiêcej u¿ywaæ go nie bêdê...