mianowicie kolega malowa³ dzi¶ auro xyralikiem z palety Aprili (czerwieñ)
po ca³ym malowaniu pojawi³y siê pasy na aucie, g³ównie na masce i dachu, baza po³o¿ona by³a równo nie by³o na niej pasów po po³o¿eniu klaru wyra¼nie je widaæ
w czym tkwi problem? ¼le po³ozona baza klar?? czy te¿ inne czynniki maj± jakie¶ znaczeni podczas malowania xyralikiem ?
na poprzednich autach nie wychodzi³y nam takie szopki...
¼le ustawiony pistol, zle ustawiony materia³. z³a rêka. ja dzis mal;owa³em Voyagera z xyralicem z cienowaniem i wysz³o git. Xyralic to taka menda jak silver... Jkaby baza by³a po³ozona równo i WYLANA to nie ma opci smugów. Do ty³ka pistol i lakiernik.
Dok³adnie tak jak mówisz, ¼le po³o¿ona baza. Xyralic musi byæ nak³adany "na mokro". Po na³o¿eniu ostatniej warstwy, jak baza jest na pó³ mokra, mo¿esz przepyliæ ca³y element pe³n± szeroko¶ci± strumienia i wy¿szym ci¶nieniem. Wtedy cz±stki per³y pouk³adaj± siê równomiernie. Wa¿ne, ¿eby baza nie by³a sucha lub za mocno przeschniêta.
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum