Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomo¶æ
darekbmw
Wys³any: 2009-07-03, 23:19   przygotowka
0
UP DOWN

Posty: 24
witam mam pytanko do kolegow,odnosnie przygotowania pod lakier. moze napisze jak ja to robie w wiec zalozmy wgniecenia nierownosci szpachluje szpachla max mayer 1800 potem czyszcze 80 tka potem 120 kiedy jest ok daje podklad z novola 300 cieszko sie go szlifuje ale podobna lepszy niz z gold cara , kiedy wyschnie podklad zawsze dolewam ze 3 warstwy czyszcze na mokro 800 potem 1000 i baza,,,3 warstwy i klar potem jak wyschnie polerka 2000 papier na mokro czarna gapka polerka z regolacja obrotow, i tu tez pytanie ile obrotow mam miec przy polerowaniu poleruje g3 i ty pytanko zawsze pokazuja sie male ryski mam czarna gapke do polerki miekka i sa ryski . czy cos robie nie tak / ? BARDZO PROSZE O RADY najlepiej od podstaw jak mam robic , moze materialy nie te ?
 

SpeedGold 
Wys³any: 2009-07-03, 23:46   
0
UP DOWN

Posty: 35
Po g3 przyda³o by siê jakie¶ mleczko wykoñczaj±ce. Ja polecam z MOTIPa super fast wax.
 
 

Ryba 
Wys³any: 2009-07-04, 08:47   
0
UP DOWN


Pomóg³: 5 razy
Posty: 430
Sk±d: Radomsko
Porada dotycz±ca szlifowania kitu. 80 staraj siê nie wyje¿d¿aæ poza miejsce naprawy - zetrzyj tylko zgrubne niedok³adno¶ci po na³o¿eniu. Ze 120 postêpuj podobnie, z tym, ¿e tutaj juz mo¿esz wyjechaæ na lakier. Ca³o¶æ wyci±gaj 180, t± gradacj± porób przej¶cia do lakeiru. Wykoñczniowo (ju¿ po ostatniej warstwie, gdy wszystko jest równe nie ma dziurek itp) Przejed¼ ca³o¶æ 320 razem z lakierem/podk³adem obok. W ten sposób unikniejsz rys i obwódek (mam tak± nadziejê) :D
 
 

baqo 
Wys³any: 2009-07-04, 08:47   
0
UP DOWN

Pomóg³: 20 razy
Posty: 1553
Sk±d: ko³obrzeg
darekbmw napisa³/a:
potem czyszcze 80 tka potem 120 kiedy jest ok daje podklad
a jeszcze jaki¶ papierów z inn± gradacj± u¿ywasz??? bo to tak brzmi , jakby¶ na P120 aplikowa³ podk³ady??? :?:
 
 

darekbmw
Wys³any: 2009-07-04, 08:56   re
0
UP DOWN

Posty: 24
no dzieki chlopaki, jeszcze jedno wyszly mi ostatnio takie dziurki na klarze jak by ktos igla zrobil nie da sie za cholere tego spolerowac jaka moze byc przyczyna tego?
 

Ryba 
Wys³any: 2009-07-04, 08:58   
0
UP DOWN


Pomóg³: 5 razy
Posty: 430
Sk±d: Radomsko
To jest chyba gazowanie. trzeba polakierowaæ na nowo. Uzywaj wolnego utwardzacza i wolnego rozcienczalnika przy obecnych temperaturach.
 
 

darekbmw
Wys³any: 2009-07-04, 09:06   
0
UP DOWN

Posty: 24
no tak i tez chyba ztat sie na bazie robily takie chropy. dorabialem lakier a rozcienczalnik mam z firmy potem zobacze to napisze dzieki
 

Sciema66 
Wys³any: 2009-07-05, 18:01   
0
UP DOWN


Posty: 9
te ryski sciagniesz czarnym mopem i 3M z czarnym lub niebieskim korkiem zalezy od koloru , a baqo juz zapytal ale ja jeszcze raz zapytam , KLADZIESZ PODKLAD PO 120 ????
 
 

No-limit
Wys³any: 2009-07-25, 20:32   
0
UP DOWN


Pomóg³: 34 razy
Posty: 1179
pepi napisa³/a:
mo¿e mnie kto¶ objedzie za to :D ale ja nawet po 80 daje podk³ad ^^
i jako¶ jest ok tylko wtedy 2 razy podk³aduje i tylko daje bardzo rozcieczony podk³ad

Bêdzie OK,tylko po co tyle warstw podkladu?Wystarczy ,je¶li nie przeszlifowany lakier do go³ej blachy 1-2 warstwy/p320 -600 na sucho po szpachli/ 2 warstwy podk³adu m/m akrylowego/warstwa izoluj±ca/ i p1200-1500 na mokro w razie potrzeby/ryski/,ale nie polecam.Szkoda czasu :cool: .
 

LAKIEROWANKO Strona G³ówna » LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE » Technologia i materia³y

Odpowiedz do tematu  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group