Autor |
Wiadomo¶æ |
|
darekbmw
|
Wys³any: 2009-07-03, 23:19 przygotowka
|
0
|
|
|
Posty: 24
|
witam mam pytanko do kolegow,odnosnie przygotowania pod lakier. moze napisze jak ja to robie w wiec zalozmy wgniecenia nierownosci szpachluje szpachla max mayer 1800 potem czyszcze 80 tka potem 120 kiedy jest ok daje podklad z novola 300 cieszko sie go szlifuje ale podobna lepszy niz z gold cara , kiedy wyschnie podklad zawsze dolewam ze 3 warstwy czyszcze na mokro 800 potem 1000 i baza,,,3 warstwy i klar potem jak wyschnie polerka 2000 papier na mokro czarna gapka polerka z regolacja obrotow, i tu tez pytanie ile obrotow mam miec przy polerowaniu poleruje g3 i ty pytanko zawsze pokazuja sie male ryski mam czarna gapke do polerki miekka i sa ryski . czy cos robie nie tak / ? BARDZO PROSZE O RADY najlepiej od podstaw jak mam robic , moze materialy nie te ? |
|
|
|
|
SpeedGold
|
Wys³any: 2009-07-03, 23:46
|
0
|
|
|
Posty: 35
|
Po g3 przyda³o by siê jakie¶ mleczko wykoñczaj±ce. Ja polecam z MOTIPa super fast wax. |
|
|
|
|
Ryba
|
Wys³any: 2009-07-04, 08:47
|
0
|
|
|
Pomóg³: 5 razy Posty: 430 Sk±d: Radomsko
|
Porada dotycz±ca szlifowania kitu. 80 staraj siê nie wyje¿d¿aæ poza miejsce naprawy - zetrzyj tylko zgrubne niedok³adno¶ci po na³o¿eniu. Ze 120 postêpuj podobnie, z tym, ¿e tutaj juz mo¿esz wyjechaæ na lakier. Ca³o¶æ wyci±gaj 180, t± gradacj± porób przej¶cia do lakeiru. Wykoñczniowo (ju¿ po ostatniej warstwie, gdy wszystko jest równe nie ma dziurek itp) Przejed¼ ca³o¶æ 320 razem z lakierem/podk³adem obok. W ten sposób unikniejsz rys i obwódek (mam tak± nadziejê) |
|
|
|
|
baqo
|
Wys³any: 2009-07-04, 08:47
|
0
|
|
|
Pomóg³: 20 razy Posty: 1553 Sk±d: ko³obrzeg
|
darekbmw napisa³/a: | potem czyszcze 80 tka potem 120 kiedy jest ok daje podklad | a jeszcze jaki¶ papierów z inn± gradacj± u¿ywasz??? bo to tak brzmi , jakby¶ na P120 aplikowa³ podk³ady??? |
|
|
|
|
darekbmw
|
Wys³any: 2009-07-04, 08:56 re
|
0
|
|
|
Posty: 24
|
no dzieki chlopaki, jeszcze jedno wyszly mi ostatnio takie dziurki na klarze jak by ktos igla zrobil nie da sie za cholere tego spolerowac jaka moze byc przyczyna tego? |
|
|
|
|
Ryba
|
Wys³any: 2009-07-04, 08:58
|
0
|
|
|
Pomóg³: 5 razy Posty: 430 Sk±d: Radomsko
|
To jest chyba gazowanie. trzeba polakierowaæ na nowo. Uzywaj wolnego utwardzacza i wolnego rozcienczalnika przy obecnych temperaturach. |
|
|
|
|
darekbmw
|
Wys³any: 2009-07-04, 09:06
|
0
|
|
|
Posty: 24
|
no tak i tez chyba ztat sie na bazie robily takie chropy. dorabialem lakier a rozcienczalnik mam z firmy potem zobacze to napisze dzieki |
|
|
|
|
Sciema66
|
Wys³any: 2009-07-05, 18:01
|
0
|
|
|
Posty: 9
|
te ryski sciagniesz czarnym mopem i 3M z czarnym lub niebieskim korkiem zalezy od koloru , a baqo juz zapytal ale ja jeszcze raz zapytam , KLADZIESZ PODKLAD PO 120 ???? |
|
|
|
|
No-limit
|
Wys³any: 2009-07-25, 20:32
|
0
|
|
|
Pomóg³: 34 razy Posty: 1179
|
pepi napisa³/a: | mo¿e mnie kto¶ objedzie za to ale ja nawet po 80 daje podk³ad
i jako¶ jest ok tylko wtedy 2 razy podk³aduje i tylko daje bardzo rozcieczony podk³ad |
Bêdzie OK,tylko po co tyle warstw podkladu?Wystarczy ,je¶li nie przeszlifowany lakier do go³ej blachy 1-2 warstwy/p320 -600 na sucho po szpachli/ 2 warstwy podk³adu m/m akrylowego/warstwa izoluj±ca/ i p1200-1500 na mokro w razie potrzeby/ryski/,ale nie polecam.Szkoda czasu . |
|
|
|