Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomo¶æ
drevan
Wys³any: 2009-07-17, 10:25   pomoc w wyborze i ocenie kompresora
0
UP DOWN

Posty: 20
w przysz³ym miesi±cu planuje zakupiæ kompresor, który ma s³u¿yæ w celach prywatnych, poniek±d hobbystycznych - na pierwszy ogieñ zaplanowa³em polakierowanie swojego samochodu w ca³o¶ci, w nastêpnej kolejno¶ci brata (oczywi¶cie nie zaraz po sobie ;) )
z pocz±tku planowa³em zakup takiego sprzêtu - jak dla mnie kwota nie ma³a ale sprzêt z pewno¶ci± nie by³by odgarniany z kurzu raz do roku - pod wzglêdem parametrów niekiepski
http://allegro.pl/item688...l_min_abac.html
jednak¿e po d³u¿szym zastanowieniu zada³em sobie pytanie czy jest to sens wy³o¿yæ tyle pieniêdzy, czy mo¿e co¶ takiego jak ten poni¿ej w zupe³no¶ci wystarczy jako ¿e nie bêdê trudni³ siê lakiernictwem zawodowo a dorywczo na u¿ytek w³asny
http://allegro.pl/item683...l_min_400v.html

jak wiêkszo¶æ osób jestem amatorem choæ jakie¶ do¶wiadczenie ju¿ posiadam, niestety pod wzglêdem technicznym nie mia³em mo¿liwo¶ci pracowaæ na sprzêcie innym ni¿ ten który posiadam (nie pytajcie jaki bo wstyd pisaæ ;P ) i dlatego liczê na wasz± wyrozumia³o¶æ i pomoc w ocenie - nie chce sk³adaæ samemu poniewa¿ nie mam do tego zaciêcia i czasu
 

mineks600
Wys³any: 2009-07-17, 13:33   
0
UP DOWN

Posty: 25
Jedna najistotniejsza wada. ta sprê¿arka w kompresorze z drugiego linku wydziela baardzo duz± ilo¶æ ciep³a ( w porównaniu do sprê¿arek rzêdowych). Mam tak± ( nie wiem czy konkretnie ten model) i jestem ¶rednio zadowolony. Te¿ podkusi³a mnie cena.