Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomo¶æ
jacx81
Wys³any: 2010-01-03, 21:50   uzywany zderzak zmiana koloru - tylko przygotowanie
0
UP DOWN

Posty: 2
witam!!
jestem zielony w tym temacie i prawdopodobnie lakiernik bedzie to malowal, jednak myslalem o przygotowaniu zderzaka do malowania samemu!!

zderzak uzywany NIE MA wgiec, zlaman, glebokich rys, kolor czarny, trzeba mi go pomalowac na szaro, ciemny srebrny do koloru auta.

czytalem co nieco tutaj na forum, ale nie jestem pewien,, czy wystarczy same scieranie drobnym papierem potem malowanie. Czy scieranie, polozenie prime, utwardzanie i potem malowanie..

prosze o wskazowki, co w jakiej kolejnosci, jak bardzo scierac(tylko powierzchnie starego lakieru czy do plastiku), jakiej grubosci papier(wodny, na sucho, wlokna matujace itd..)

dzieki za wszelkie informacje!!
 

jacenty 741
Wys³any: 2010-01-03, 22:05   
0
UP DOWN

Pomóg³: 39 razy
Posty: 1343
Sk±d: Maków Mazowiecki
A ja poradzi³bym Ci najpierw znale¼æ lakiernika,który Ci to pomaluje,uzgodniæ z nim Twój pomys³ na lakierowanie i skutkuj±c± tym cenê za us³ugê (rozumiem,¿e chcesz zaoszczêdziæ ???),a nastêpnie poinformuj go,¿e nie masz co prawda o tym pojêcia,ale przygotujesz go sam.Podejrzewam,¿e albo cena wzro¶nie,bo bêdzie wiedzia³,¿e ma do poprawiania po Tobie,albo bêdziesz musia³ pogodziæ siê z tym,¿e jak przygotowa³e¶,tak masz.A uwierz mi,to nie jest taki Pan Piku¶ ^^ ,jak zale¿y Ci te¿ na jako¶ci,to odpu¶æ sobie te parê z³otych i daj do zrobienia od a do z .
 
 

jacx81
Wys³any: 2010-01-03, 22:25   
0
UP DOWN

Posty: 2
w pracy na zakladzie jest jeden gosciu co maluje maszyny i dogadalem sie z nim juz ze w miedzy czasie jak bym mu podlozyl zderzak to by mi go pomalowal, nie znam go dobrze z tego co mowil wczesniej to ze on maluje samochody. To sobie pomyslalem ze jakbym przygotowal i kupil potem lakier z utwardzaczem itd.. tylko do malowania mu dal to by bylo bardzi tanio i szybko przy okazji.