Szukaj FAQ Album



Przesuniêty przez: Tech 2009-04-25, 17:41
Autor Wiadomo¶æ
kretul 
Wys³any: 2007-06-01, 11:07   Jak uzyskaæ fakturê na akrylu?
0
UP DOWN

Posty: 2
Witajcie!
Jestem laikiem w sprawach lakierowania :cry: Mam do pomalowania obudowê lusterka w Astrze F w którym zalepi³em dziury po pêkniêciach. Fabrycznie plastik jest szary i ma drobn± fakturê. Znajomy ze sklepu z lakierami poradzi³ mi ¿eby dodaæ do lakieru (akryl) trochê talku i rozprowadziæ pêdzlem :) Jak s±dzicie, bêdzie co¶ z tego? Czy kto¶ ju¿ mia³ podobny problem i jak sobie z nim poradzi³?
_________________
Pozdrawiam
Maciek
 
 

darXo 
Wys³any: 2007-06-01, 11:51   
0
UP DOWN
darXo

Pomóg³: 1 raz
Posty: 29
Sk±d: Wlkp.
Talk s³u¿y do matowania farby, lecz do akryli u¿ywa siê pasty matuj±cej, a nie talku. Musia³by¶ go du¿o u¿yæ, a wtedy zmieni sie kolor. Tak czy inaczej nie bedziesz mia³ ¿adnej struktury, co najwy¿ej smugi od pêdzla.

Je¿eli lusterko jest czarne, u¿yj lakieru strukturalnego do zderzaków np. BOLL - daje ³adny "piasek" (z tym ¿e jest czarny). Po dobrym wyschniêciu mo¿esz go pomalowaæ pod kolor auta, np. matowym lakierem do zderzaków tej samej firmy: wystêpuje w dwóch odcieniach szaro¶ci.
 

kretul 
Wys³any: 2007-06-01, 12:46   
0
UP DOWN

Posty: 2
darXo napisa³/a:
Je¿eli lusterko jest czarne, u¿yj lakieru strukturalnego do zderzaków np. BOLL - daje ³adny "piasek" (z tym ¿e jest czarny). Po dobrym wyschniêciu mo¿esz go pomalowaæ pod kolor auta, np. matowym lakierem do zderzaków tej samej firmy: wystêpuje w dwóch odcieniach szaro¶ci.


Dziekujê, dok³adnie o to mi chodzi³o :)
_________________
Pozdrawiam
Maciek
 
 

kaczmi 
Wys³any: 2007-06-03, 23:01   
0
UP DOWN

Pomóg³: 2 razy
Posty: 102
Sk±d: Mazowieckie
Tylko pamiêtaj zanim psikniesz na lusterko psiknij sobie najpierw na co¶ innego aby przetestowaæ jakniemasz wprawy to porobisz zbyt wielk± strukturê.... albo ja bêdziesz psika³ z za daleka to drobinki siê po³±cz± i porobisz tak jakby krople dlatego przetestuj go najpierw.