 |
|
|
Autor |
Wiadomość |
 |
Sublove
|
Wysłany: 2010-02-23, 12:18 Pomoc przy samodzielnym zabezpieczeniu antykorozyjnym
|
0
|
|
|
Posty: 1 Skąd: Warszawa
|
Witam serdeczenie,
Bardzo bym prosiÂł Was o pomoc i uÂłoÂżenie w logicznej kolejnoÂści czynnoÂści jaki naleÂży wykonaĂŚ aby dobrze zabezpieczyĂŚ podrdzewiaÂłe nadkola.
Chodzi mi o to, Âże chwilowo nie mam jeszcze przerdzewiaÂłych tlnyuch bÂłotnikĂłw, wiĂŞc obejdzie siĂŞ bez reperaturek.
Mam powierzchownÂą rdzĂŞ (ostukane, opukane, sprawdzone).
1. Szlifowanie do goÂłej blachy?
2. Co potem
3. ....?
4. Jakie zabezpieczenia potem daĂŚ, ile czasu odczekaĂŚ?
5. ..
6. .. jakiÂś baranek?
7. LAKIER
Chodzi mi o takie sprawdzone zestawy, jakie stosowaliÂście / sÂłyszeliÂście, Âże siĂŞ stosuje i siĂŞ sprawdza.
CoÂś w stylu wypunktowania jakie Âśrodki, jeden po drugim siĂŞ stosuje aby dobrze zabezpieczyĂŚ powierzchniĂŞ przed nowym lakierem.
BedĂŞ bardzo wdziĂŞczny
DziĂŞki
pozdrawiam
[ Dodano: 2010-02-24, 13:09 ]
Dobrze, trochĂŞ poczytaÂłem i widzĂŞ, Âże niepotrzebnie zadaÂłem takie ogĂłlne pytanie.
Mam teraz takÂą powierzchniĂŞ w nadkolach: fabryczny lakier i miejscami pozostaÂłoÂści czarnego Âśrodka zabezpieczajÂącego.
Czy wypada na to daĂŚ: podkÂład epoksydowy -> lakier akrylowy -> baranek Valvoline?
Rzecz w tym, Âże nadkola majÂą ubytki w fabryczneh masie zabezpieczajÂącej lecz lakier, ktĂłry jest pod spodem jest w ok stanie - nie ma rdzy. Czy na taki lakier mogĂŞ poÂłozyĂŚ od razu baranka czy raczej wypada go zmatowiĂŚ i daĂŚ jeszcze jakiÂś epox ? |
|
|
|
 |
Robertlodz09
|
Wysłany: 2010-02-26, 20:06
|
0
|
|
|

Pomógł: 61 razy Posty: 3387 Skąd: ÂŁĂłdÂż
|
Lakier nie musisz matowiĂŚ przed barankiem ,mozesz klasc bezposrednio. |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
|
|