|
|
|
Autor |
Wiadomo¶æ |
|
Sublove
|
Wys³any: 2010-02-23, 12:18 Pomoc przy samodzielnym zabezpieczeniu antykorozyjnym
|
0
|
|
|
Posty: 1 Sk±d: Warszawa
|
Witam serdeczenie,
Bardzo bym prosi³ Was o pomoc i u³o¿enie w logicznej kolejno¶ci czynno¶ci jaki nale¿y wykonaæ aby dobrze zabezpieczyæ podrdzewia³e nadkola.
Chodzi mi o to, ¿e chwilowo nie mam jeszcze przerdzewia³ych tlnyuch b³otników, wiêc obejdzie siê bez reperaturek.
Mam powierzchown± rdzê (ostukane, opukane, sprawdzone).
1. Szlifowanie do go³ej blachy?
2. Co potem
3. ....?
4. Jakie zabezpieczenia potem daæ, ile czasu odczekaæ?
5. ..
6. .. jaki¶ baranek?
7. LAKIER
Chodzi mi o takie sprawdzone zestawy, jakie stosowali¶cie / s³yszeli¶cie, ¿e siê stosuje i siê sprawdza.
Co¶ w stylu wypunktowania jakie ¶rodki, jeden po drugim siê stosuje aby dobrze zabezpieczyæ powierzchniê przed nowym lakierem.
Bedê bardzo wdziêczny
Dziêki
pozdrawiam
[ Dodano: 2010-02-24, 13:09 ]
Dobrze, trochê poczyta³em i widzê, ¿e niepotrzebnie zada³em takie ogólne pytanie.
Mam teraz tak± powierzchniê w nadkolach: fabryczny lakier i miejscami pozosta³o¶ci czarnego ¶rodka zabezpieczaj±cego.
Czy wypada na to daæ: podk³ad epoksydowy -> lakier akrylowy -> baranek Valvoline?
Rzecz w tym, ¿e nadkola maj± ubytki w fabryczneh masie zabezpieczaj±cej lecz lakier, który jest pod spodem jest w ok stanie - nie ma rdzy. Czy na taki lakier mogê po³ozyæ od razu baranka czy raczej wypada go zmatowiæ i daæ jeszcze jaki¶ epox ? |
|
|
|
|
Robertlodz09
|
Wys³any: 2010-02-26, 20:06
|
0
|
|
|
Pomóg³: 61 razy Posty: 3387 Sk±d: £ód¿
|
Lakier nie musisz matowiæ przed barankiem ,mozesz klasc bezposrednio. |
|
|
|
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
|
|
|