Autor |
Wiadomość |
 |
mystno
|
Wysłany: 2010-03-24, 23:05 Czarny metalik mieniÂący siĂŞ w zÂłoto
|
0
|
|
|
|
Witam wszystkich bardzo serdecznie, jestem laikiem w dziedzinie lakiernictwa i mam nadziejĂŞ, Âże pomoÂżecie mi rozwiÂązaĂŚ mĂłj problem
PostanowiÂłem odÂświeÂżyĂŚ swoje felgi (polerowanie, malowanie) i jestem na etapie wyboru koloru, wstĂŞpnie padÂło na czarny metalik. Ma on pasowaĂŚ to dekielkĂłw z TAKÂĄ naklejkÂą.
Teraz pytanie, jak uzyskaÌ czarny metalik dobrze komponuj¹cy siê z powy¿szymi naklejkami? Fajnie by by³o jakby mieni³ on siê na z³oto w s³oùcu - albo mieni³ siê w jakiœ kontrastuj¹cy kolor - aby by³o ciekawie (istnieje mo¿liwoœÌ dodania jakiegoœ brokatu?)
MoÂże macie inne pomysÂły? Felgi ktĂłre bĂŞdÂą malowane to BBS RZ.
Jeœli paln¹³em jak¹œ g³upotê to przepraszam i proszê o wyrozumia³oœÌ do dziœ myœla³em, ¿e czarny metalik to "czarna farba + opi³ki jakiego koloru siê chce"
BĂŞdĂŞ wdziĂŞczny za receptury, kody kolorĂłw czy co tam jest potrzebne.
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
okkalin
|
Wysłany: 2010-03-29, 22:22
|
0
|
|
|
kolorysta
|
Witam, najlepiej jak udasz siĂŞ do najbliÂższej mieszalni lakierĂłw samochodowych i wytÂłumaczysz tam co chciaÂłbyÂś uzyskaĂŚ na pewno coÂś ci dobiorÂą ewentualnie coÂś zaproponujÂą na miejscu masz zawsze ogromny wybĂłr z wszystkich marek samochodĂłw, najpierw jednak uzgodnij z lakiernikiem ile bĂŞdziesz potrzebowaÂł bazy i klaru. Powodzenia |
|
|
|
 |
NOVOL SUPPORT
|
Wysłany: 2010-08-19, 12:34
|
0
|
|
|
PN.-PT. 7:30-15:30

|
SprĂłbuj z BMW 303 COSMOSSCHWARZ MET. /CarColor NOVOL/. Tu znajdziesz recepturĂŞ http://www.online.spectral.pl/CarColorWeb/
To jest czarny kolor mieni¹cy siê na z³oto. Wychodz¹ w nim M3 od 97 roku do dzisiaj. Najdro¿szy kolor przy zakupie dla BM-ki. Efekt super. Jeœli bêdziesz jeŸdzi³ na tych felgach zim¹ to zainwestuj w dobry lakier bo sól mo¿e Ÿle wp³yn¹Ì na ca³oœÌ. Pozdrawiam!! |
_________________ NOVOLCustomerNETSupport. CarColorIT. NOVOL IT
 |
|
|
|
 |
AdaWis
|
Wysłany: 2013-04-27, 23:44
|
0
|
|
|