Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomo¶æ
Mcdevil 
Wys³any: 2010-03-31, 19:15   English Abc a pierwsze moto.
0
UP DOWN


Pomóg³: 5 razy
Posty: 166
Sk±d: Leicester
Witam mam kilka g³upich pytañ :sciana: .
Jestem zielony w temacie, niedawno zacz±³em zabawê z aero, szykujê siê do ataku na pierwsze moto i wskazówki jak dane czorstwo siê nazywa, pomog³y by mi w obadaniu sprawy.
Jak w UK nazywa siê szmatka antystatyczna?
Czym czy¶ciæ pistolet? Mam klar Pro-Spray PSC-7000-2 i czy tym samym czy¶ci guna po podk³adach? I czym przemywaæ powierzchniê np po oczyszczeniu do go³ej blachy, po zmatowieniu podk³adu itp.
I czy do polerki nada siê G3 Farecla.
I czy uda mi siê dojechaæ bak i pó¼niej wypolerowaæ rêcznie, czy lepiej kupiæ jak±¶ zabawkê?
Chodzi o produkty dostêpne na wyspach.
Podk³ady za³atwiam, farby auto air i klar ju¿ mam.
Sprzêt te¿ jaki¶ tam jest; aero s±, dwa tanie pistolety hvlp i wielka sprêrzara. Czego¶ jeszcze potrzebujê?
Mo¿e dla was moje pytania wydadz± siê idiotyczne, ale jak co¶ to odpowiedzi mog± mi pomóc.
Pozdro
_________________

 

Mcdevil 
Wys³any: 2010-03-31, 21:59   
0
UP DOWN


Pomóg³: 5 razy
Posty: 166
Sk±d: Leicester
Antystatyczn± ju¿ mam Sticky Tack Rags / Tak Cloths/ Tak rags.
Jak widaæ google t³umacz wymiêka przy takich sprawach ;) . I wiem ju¿ dlaczego kobieta w sklepie nie kapowa³a o co mi biega. :)
_________________

 

Greg
Wys³any: 2010-03-31, 22:41   
0
UP DOWN

Pomóg³: 6 razy
Posty: 149
Mcdevil napisa³/a:
Czym czy¶ciæ pistolet? Mam klar Pro-Spray PSC-7000-2 i czy tym samym czy¶ci guna po podk³adach? I czym przemywaæ powierzchniê np po oczyszczeniu do go³ej blachy, po zmatowieniu podk³adu itp.