Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomo¶æ
Micha³88
Wys³any: 2010-08-24, 11:27   
0
UP DOWN

Posty: 3
Trolex, zamiast tych rozpuszczalników to kup glinkê fioletow± z firmy TEMACHEM (tward±) do czyszczenia lakieru u mnie pomog³o na zapylenie ca³ego auta akrylem .
 

misiek707
Wys³any: 2010-08-24, 21:12   
0
UP DOWN

Posty: 126
Srebrnym metalikiem lakieruje siê tylko w "jedn± stronê"?? dosz³y do mnie takie informacje.. :D
 

obcy_69
Wys³any: 2010-08-24, 21:17   
0
UP DOWN

Pomóg³: 24 razy
Posty: 704
Do przodu @misiek707...do przodu.. ^^
 

Siekiera
Wys³any: 2010-08-24, 21:30   
0
UP DOWN


Pomóg³: 10 razy
Posty: 988
kamil E30 napisa³/a:


Chcia³em zastosowaæ tak± kolejno¶æ:

1.Kortanin w celu zatrzymania korozji ,która i tak wyjdzie.
2.Podk³ad epoksydowy.
3.Szpachla.
4.podk³ad jaki¶ inny(nie wiem jeszcze jaki)
5.Baza(spray)
6.Lakier(spray)



Zamieñ kortanin na dysk (tarczê czy ¶ciernicê - jak zwa³ tak zwa³) nylonow± do zdzierania rdzy na wiertarkê lub k±tówkê i bêdzie git :D np. 3M, Norton

Zatrzymywanie korozji zostaw tym co Hameritem p³oty maluj± ;P
 

plichciorhehe
Wys³any: 2010-08-24, 21:51   
0
UP DOWN

Pomóg³: 4 razy
Posty: 87
Najpierw wyszy¶æ wszystko bardzo dok³adnie do czystej blachy potem:

1Podk³ad reaktywny na to mokro na mokro podk³ad akrylowy
2.Szpachla
3.Podk³ad akrylowy
4.Baza(spray)
5.Klar(spray)



Ale sprayem to do bani robota ;) podk³ady jak musisz nak³adaj pêdzelkiem i szlifuj je na g³adko i koniecznie 2 komponentowe bo takie w sprayu to nic zupe³nie nie dadz± ;)
 

Robertlodz09 
Wys³any: 2010-08-25, 01:30   
0
UP DOWN


Pomóg³: 61 razy
Posty: 3388
Sk±d: £ód¿
Mam pytanie do kolegi plichciorhehe :tak: . W jakim systemie k³adzie siê lub zalecaj± aby na "mokry" reaktywny od razu k³a¶æ podk³ad akrylowy? Pozdrawiam! :spoko:
 

obcy_69
Wys³any: 2010-08-25, 07:12   
0
UP DOWN

Pomóg³: 24 razy
Posty: 704
Chocby w NOVOL Panie Robercie...po 15 minutach.. :spoko:
 

Siekiera
Wys³any: 2010-08-25, 08:33   
0
UP DOWN


Pomóg³: 10 razy
Posty: 988
no w³a¶nie, po 15 min to ich reaktywny jest ju¿ suchy wiêc to tylko tak siê mówi ¿e mokro na mokro. Przy zalecanej warstwie to ju¿ pewnie po 5 min mo¿na k³a¶æ akrylowy.
 

Robertlodz09 
Wys³any: 2010-08-25, 14:57   
0
UP DOWN


Pomóg³: 61 razy
Posty: 3388
Sk±d: £ód¿
Po 15 minutach to ju¿ ten reaktywny jest suchy! :tak: Pozdrawiam! :spoko:
 

Abaddon
Wys³any: 2010-08-25, 17:13   
0
UP DOWN

Posty: 14
Panowie, mam do polakierowania ca³e auto, czy mogê je lakierowaæ etapami tj. np zaczynam i lecê ca³± lew± stronê, po jakim¶ tam czasie ca³± praw± i np na koniec dach i maska? czy bêd± du¿e ró¿nice w odcieniach pomiêdzy stronami? tzn takie, ¿e da siê to zauwa¿yæ go³ym okiem.
 

kamil E30
Wys³any: 2010-08-25, 17:18   
0
UP DOWN

Posty: 11
Sk±d: Wa³brzych
Dziêki za zainteresowanie

plichciorhehe napisa³/a:
Ale sprayem to do bani robota ;)


wiem ,ale sosu nie ma :blee:

Mam jeszcze jedno pytanko otó¿ kupi³em pó³ roku temu nowy b³otnik "made in Taiwan"(trzeba bedzie go troche wyrzezbiæ ¿eby spasowa³).Pokryty jest czym¶ w kolorze kawa z mlekiem i nie wiem czy to drzeæ czy lekko zmatowaæ i jaki¶ konkretny podk³ad zapodaæ :?:
 
 

Homer S. 
Wys³any: 2010-08-25, 17:37   
0
UP DOWN


Pomóg³: 19 razy
Posty: 861
kamil E30 napisa³/a:
Dziêki za zainteresowanie

plichciorhehe napisa³/a:
Ale sprayem to do bani robota ;)


wiem ,ale sosu nie ma :blee:

Mam jeszcze jedno pytanko otó¿ kupi³em pó³ roku temu nowy b³otnik "made in Taiwan"(trzeba bedzie go troche wyrzezbiæ ¿eby spasowa³).Pokryty jest czym¶ w kolorze kawa z mlekiem i nie wiem czy to drzeæ czy lekko zmatowaæ i jaki¶ konkretny podk³ad zapodaæ :?:

Jak to podk³ad transportowy to usun±æ.Sprawdza siê czy jest dobry czy nie szmatk± namoczon± w nitro pozostawion± na ww elemencie na 15min .Jak pod szmatk± wszystko odlezie do blach to nale¿y go usun±æ jak nie to mo¿e zostaæ.
_________________

 

plichciorhehe
Wys³any: 2010-08-25, 17:45   
0
UP DOWN

Pomóg³: 4 razy
Posty: 87
Robertlodz09 napisa³/a:
Po 15 minutach to ju¿ ten reaktywny jest suchy! :tak: Pozdrawiam! :spoko:


on tylko wydaje siê byæ suchy ma odparowaæ i tyle wi±¿e siê na podstawie reakcji chemicznej... je¶li siê mylê niech mnie kto¶ poprawi
 

obcy_69
Wys³any: 2010-08-25, 22:18   
0
UP DOWN

Pomóg³: 24 razy
Posty: 704
Robertlodz09 napisa³/a:
Po 15 minutach to ju¿ ten reaktywny jest suchy! Pozdrawiam!


Panie Robercie..po 15 minutach ten podklad nie jest suchy...a jedynie pylosuchy. Jednak nadal aktywny chemicznie. Stad nazwa metody - MOKRO/ MOKRO.
 

Robertlodz09 
Wys³any: 2010-08-26, 07:19   
0
UP DOWN


Pomóg³: 61 razy
Posty: 3388
Sk±d: £ód¿
Zaciekawiony zajrza³em do karty technicznej tego podk³adu Novola i nie ma tam ¿adnej wzmianki o metodzie mokro-mokro tylko podane jest ¿e po 15 min. ma on ju¿ twardo¶æ ca³kowit± :tak: przy grubo¶ci pow³oki 15 mikronów. Domy¶lam siê ze podaje siê czy nazywa w tym wypadku metod± mokro na mokro przez czas ( 15 min) po jakim nanosimy podk³ad akrylowy :tak: Dziekuje i serdecznie pozdrawiam ! :spoko:
A jak± kolega i koledzy ma opinie o tym podk³adzie ,je¶li moge zapytaæ? ;) Jako¶ciowo jest "zbli¿ony" do jakiego "producenta"? Przegl±daj±c jego "sk³ad" z karty charakterystyki substancji niebezpiecznych zauwa¿y³em do¶æ znaczn± ró¿nice w utwardzaczu w stosunku do innych producentów. Z góry dziêkuje za odpowiedz :tak:
 

obcy_69
Wys³any: 2010-08-26, 07:50   
0
UP DOWN

Pomóg³: 24 razy
Posty: 704
Metoda MOKRO/MOKRO...oparta jest na zasadzie nakladania kolejnego produktu bez matowania poprzedniego. I nie chodzi w niej o to ...by ten pierwszy byl jeszcze mokry.
Niektore podklady EPOKSYDOWE mozna pokrywac ta metoda dopiero po uplywie okolo 1 godziny.
Ciekawe jest, ze producent nie podaje do jakiego max. czasu nalezy pokryc ten reaktyw innym materialem...bez jakichkolwiek konsekwencji.

Uzylem tego podkladu raz ...tzn. NOVOL PROTECT 340..
Oczywiscie wszystko z instrukcja 2 cieniutkie warstewki po okolo 20 min. pokrylem akrylowym DP. Nastepnie po 5 godzinach nalozylem na to szpachlowke...po ktorej wysuszeniu przystapilem do matowania. Co sie okazuje - podklad akrylowy DP oddzielal sie od tego reaktywnego. Myslac, ze za krotko suszylem akrylowy..usunalem wszystko i powtorzylem operacje ...tym razem akrylowy suszlem juz 12 godz. Nalozylem szpachlowke... i co ?? I to samo.
Takze, nie wiem - byc moze to niekompatybilnosc materialow. A moze jakis inny czynnik.. :)
 

plichciorhehe
Wys³any: 2010-08-26, 08:45   
0
UP DOWN

Pomóg³: 4 razy
Posty: 87
Ja
  
 

plichciorhehe
Wys³any: 2010-08-26, 08:55   
0
UP DOWN

Pomóg³: 4 razy
Posty: 87
Ja nie mia³em takiego problemu ale zawsze u¿ywam jednego producenta nie mieszam a w karcie technicznej jest napisane NIE SZLIFOWAÆ to jak inaczej go nanie¶æ je¶li nie m/m ?
 

f_maciej
Wys³any: 2010-08-26, 09:42   
0
UP DOWN

Posty: 174
Mam b³otnik do roboty-wyklepa³em, spêkany lakier usuniêty, po³o¿y³em reaktywny, na to akrylowy i chcê zacz±æ szpachlowanie, muszê przetrzeæ akrylowy jakim¶ papierem dla uzyskania wiêkszej przyczepno¶ci?
 

plichciorhehe
Wys³any: 2010-08-26, 10:57   
0
UP DOWN

Pomóg³: 4 razy
Posty: 87
tak musisz go zmatowiæ.. ;)
 

f_maciej
Wys³any: 2010-08-26, 19:46   
0
UP DOWN

Posty: 174
Tak te¿ zrobi³em ;) A teraz co robiæ w przypadku gdy na³o¿ê szpachlê i poprzedzieram siê do go³ej blachy? Okleiæ szpachlê ta¶m± i przepruszyæ reaktywnym? Czy zoliæ reaktywny na szpachlê?
 

obcy_69
Wys³any: 2010-08-26, 20:40   
0
UP DOWN

Pomóg³: 24 razy
Posty: 704
po szpachli...
 

plichciorhehe
Wys³any: 2010-08-26, 20:41   
0
UP DOWN

Pomóg³: 4 razy
Posty: 87
Musisz prysn±æ reaktywnym tam gdzie siê przetar³e¶ i akrylowym na ca³o¶æ...
 

plichciorhehe
Wys³any: 2010-08-26, 20:44   
0
UP DOWN

Pomóg³: 4 razy
Posty: 87
obcy_69 napisa³/a:
po szpachli...


reaktywnym na szpachlê ?? Mi zawsze mówili ¿e reaktywny tylko na go³± blachê i jak siê przetrê to bez oklejania w miejscu przetarcia prysn±æ i akryl na ca³o¶æ ;) a czy na szpachê mogê daæ epoksyd i na niego lakier ??
 

obcy_69
Wys³any: 2010-08-26, 21:19   
0
UP DOWN

Pomóg³: 24 razy
Posty: 704
Nie no ...chodzilo mi o to, ze nie musi oklajac tej szpachli. Oczywiscie reaktyw kladzie na gola blache, a jak sie wtrysnie czesciowo na szpachlowke to nie zaszkodzi.

plichciorhehe napisa³/a:
a czy na szpachê mogê daæ epoksyd i na niego lakier ??

Mozesz.. :)
 

plichciorhehe
Wys³any: 2010-08-26, 21:40   
0
UP DOWN

Pomóg³: 4 razy
Posty: 87
Dziêkowaæ :D
 

f_maciej
Wys³any: 2010-08-27, 11:15   
0
UP DOWN

Posty: 174
obcy_69, dziêki wielkie ;) pêdzeleczkiem oblecia³em przetarcia bo by³y niewielkie, ca³o¶æ przykry³em akrylowym.
 

Siekiera
Wys³any: 2010-08-27, 11:37   
0
UP DOWN


Pomóg³: 10 razy
Posty: 988
obcy_69 napisa³/a:
Uzylem tego podkladu raz ...tzn. NOVOL PROTECT 340..
Oczywiscie wszystko z instrukcja 2 cieniutkie warstewki po okolo 20 min. pokrylem akrylowym DP. Nastepnie po 5 godzinach nalozylem na to szpachlowke...po ktorej wysuszeniu przystapilem do matowania. Co sie okazuje - podklad akrylowy DP oddzielal sie od tego reaktywnego. Myslac, ze za krotko suszylem akrylowy..usunalem wszystko i powtorzylem operacje ...tym razem akrylowy suszlem juz 12 godz. Nalozylem szpachlowke... i co ?? I to samo.
Takze, nie wiem - byc moze to niekompatybilnosc materialow. A moze jakis inny czynnik.. :)


A czy podk³ad akrylowy nie z³azi³ przypadkiem tylko w miejscach gdzie nak³ada³e¶ szpachlówkê?
 

misiek707
Wys³any: 2010-08-27, 12:50   
0
UP DOWN

Posty: 126
Mam kilka elementów plastikowych do polakierowania dosyæ nie du¿ych. Musze kupæ podk³ad do plastiku. Kupowaæ sprej czy do pistoletu? Jako¶ciowo ten ze spreja nie jest gorszy?
 

plichciorhehe
Wys³any: 2010-08-27, 13:49   
0
UP DOWN

Pomóg³: 4 razy
Posty: 87
O sprayu zapomnij...

Potrzebujesz PZP (podk³ad zwiêkszaj±cy przyczepno¶æ), podk³ad akrylowy, lakier. Do podk³adu akrylowego i lakieru musisz dodaæ dodatek uelastyczniaj±cy i wszystko bêdzie siê trzymaæ xd :cool:
 

pawelc 
Wys³any: 2010-08-27, 17:18   ile oleju 3jw60
0
UP DOWN

Pomóg³: 1 raz
Posty: 48
ile oleju d sprê¿arki 3jw60 -popularny WAN -300ml ?,tam jest szkie³ko ,w po³owie tego szkie³ka to oko³o 150-200ml
 

obcy_69
Wys³any: 2010-08-27, 21:10   
0
UP DOWN

Pomóg³: 24 razy
Posty: 704
Siekiera napisa³/a:
A czy podk³ad akrylowy nie z³azi³ przypadkiem tylko w miejscach gdzie nak³ada³e¶ szpachlówkê?


Powiem szczerze, ze nie sprawdzalem czy tylko pod szpachla..Nie byla to duza powierzchnia, wiec zdarlem wszystko...
Jedno jest pewne...pod szpachlowka rozwarstwilo sie.
 

mlodymalarztapeciarz
Wys³any: 2010-08-28, 15:12   
0
UP DOWN

Posty: 28
mam pytanie czy do amatorskiego lakierowania elementów takich jak drzwi blotnik wystarczy kompresor o pojemnosci 50 l jedno t³okowy?? nie piszcie ze sie nie nadaje bo nie mozna pomalowac calego samochodu mi chodzi o malowanie pojedynczych elementów
 

Homer S. 
Wys³any: 2010-08-28, 15:17   
0
UP DOWN


Pomóg³: 19 razy
Posty: 861
mlodymalarztapeciarz napisa³/a:
mam pytanie czy do amatorskiego lakierowania elementów takich jak drzwi blotnik wystarczy kompresor o pojemnosci 50 l jedno t³okowy?? nie piszcie ze sie nie nadaje bo nie mozna pomalowac calego samochodu mi chodzi o malowanie pojedynczych elementów

Nadajê siê
_________________

 

mlodymalarztapeciarz
Wys³any: 2010-08-28, 15:35   
0
UP DOWN

Posty: 28
Dzieki homer za szybka odpowiedz. Moglbys mi wyjasnic na jakiej zasadzie dziala sprezarka jedno i dwut³okowa w czym 2 t³oki s± lepsze? Wszysscy pisza ze jeden t³ok to za malo na malowanie nawet malych elementów jak to jest?
 

Homer S. 
Wys³any: 2010-08-28, 15:49   
0
UP DOWN


Pomóg³: 19 razy
Posty: 861
Tak bez wchodzenia w szczegó³y to chodzi o wydajno¶æ 2 t³okowa szybciej nabija ¿±dane ci¶nienie. Do lakierowania takiego amatorskiego i pojedyñczych elementów to jaki¶ pistolecik niskoci¶nieniowy lub mo¿na u¿yæ pistoletu zaprawkowego (taka jakby miniatura du¿ego).
_________________

 

mlodymalarztapeciarz
Wys³any: 2010-08-28, 16:36   
0
UP DOWN

Posty: 28
A jesli chodzi o pomalowanie wiekszych elementów typu zderzak czy maska sprê¿ark± jednot³okow±? Wyczytalem ze takie minimum do amatorskiego malowania to 50 l i 2 t³oki.
 

Homer S. 
Wys³any: 2010-08-28, 17:51   
0
UP DOWN


Pomóg³: 19 razy
Posty: 861
Niby teoretycznie tak ¿e 50l i 2t³oki bo przy wiêkszych elementach braknie powietrza spadnie ci¶nienie i pistolet zacznie pluæ baz± a lakier jak baranek bêdzie wygl±da³ mo¿na mniejsz± sprê¿arkê po³±czyæ z dodatkowym zbiornikiem na powietrze.Ale to takie kombinowanie.Ja mam teraz 400l ale jako pierwsz± posiada³em 50l i bardzo szybko siê okaza³o ¿e to za ma³o ¿eby zarabiaæ na ¿ycie .Apetyt ro¶nie w miarê jedzenia jak amatorsko to ma³a jak do jakiego¶ biznesu to co¶ konkretnego .
_________________

 

eMGi_91
Wys³any: 2010-08-28, 18:01   
0
UP DOWN

Posty: 59
no ja mam 2x t³oki 50L i spokojnie daje rade, robota wlecze siê z tym trochê ale có¿ :)
do pojedynczych elementów styknie spokojnie :)

jednot³okowej sie nie op³aca :) bo jest malo wydajna i bêdziesz czeka³ zanim ci¶nienie nabije.
z 2x t³okowymi szybciej to jest :)

ja za swój kompresor da³em 1200zl z firmy EINHELL jako¶ mam zaufanie do tej firmy, i ³adnie ¶miga :)
 

kamil E30
Wys³any: 2010-08-28, 19:08   
0
UP DOWN

Posty: 11
Sk±d: Wa³brzych
Witam ,a czy kompresory dwut³okowe 100 litrowe bass polska za 1600 z³ siê nadaj±?czy móg³bym tym sprzêtem w miarê spokojnie bez nerwów pomalowaæ np. maskê?

Oraz czy to prawda: je¶li bêdê opala³ palnikiem np.do miedzi jaki¶ element w celu po³o¿enia nowej bazy to czy owe opalanie spowoduje pózniejsz± korozjê i nie jest zalecane?
 
 

Homer S. 
Wys³any: 2010-08-28, 19:27   
0
UP DOWN


Pomóg³: 19 razy
Posty: 861
Dzisiaj w tematach to wakacje na ca³ego ,sprê¿arki 25l,opalanie palnikiem farby oraz jak zrobiæ p³at drzwi z w³ókna szklanego :D
Co do kompresorów to dobrze sie popytaæ bo wydajno¶æ podawana przez producenta nie zawsze jest prawd±.
Opalanie elementów jest niew³a¶ciwe opalaj±c z zewn±trz opalamy wewnêtrzn± powierzchnie i wszystko rdzewieje. Blacha siê rozhartuje pofa³duje ponadpala siê masa uszczelniaj±ca.Tak blacha opalona szybciej rdzewieje ni¿ taka z której mechanicznie usuniêto pow³okê.
_________________

 

kamil E30
Wys³any: 2010-08-28, 19:39   
0
UP DOWN

Posty: 11
Sk±d: Wa³brzych
Homer S. napisa³/a:
sprê¿arki 25l


dobre ¿eby pomalowaæ felgê :D

Homer S. napisa³/a:
opalanie palnikiem farby


tak siê tylko pyta³em :D

Homer S. napisa³/a:
bo wydajno¶æ podawana przez producenta nie zawsze jest prawd±.


s³ysza³em ,¿e dla bublowatych kompresorów wydajno¶æ rzeczywista wynosi 70% wydajno¶ci teoretycznej.Ta setka Bass Polska to chyba minimum ¿eby co¶ powa¿niejszego robiæ.
 
 

Robertlodz09 
Wys³any: 2010-08-28, 22:35   
0
UP DOWN


Pomóg³: 61 razy
Posty: 3388
Sk±d: £ód¿
Na tych "kompresorach" jest najczê¶ciej podawana ilo¶æ powietrza zasysana! :tak: a nie ile ma na wyj¶ciu :nie: Pozdrawiam! :spoko:
 

misiek707
Wys³any: 2010-08-29, 04:54   
0
UP DOWN

Posty: 126
Koledzy zakupi³em u¿ywany b³otnik do pomalowania. Jest nie pogiêty lecz ma grube rysy do podk³adu. Rozszlifowywaæ wszystkie rysy do blachy czy lekko przeszlifowaæ ca³y b³otnik i szpachl± natryskow± kilka warstw i pó¼niej znowu szlif ???
 

kamil E30
Wys³any: 2010-08-29, 10:51   
0
UP DOWN

Posty: 11
Sk±d: Wa³brzych
Misiek707 zmatuj go porz±dnie , po³ó¿ podk³ad i szpryce(natrysk).Tak mi siê wydajê ,ale ja jeszcze leszcz w tych sprawach jestem ^^
 
 

Abaddon
Wys³any: 2010-08-29, 14:06   
0
UP DOWN

Posty: 14
jak lakierowaæ ca³y bok auta? jechaæ na ca³ej d³ugo¶ci czy partiami np. nadkole->drzwi-> b³otnik? gdzie¶ kiedy¶ widzia³em na forum fajny schemat jak lakierowaæ ca³e auto( by³o zaznaczone co w jakiej kolejno¶ci) ale nie mogê tego znale¼æ, jak Wy robicie ca³o¶ciówki?
 

obcy_69
Wys³any: 2010-08-29, 15:54   
0
UP DOWN

Pomóg³: 24 razy
Posty: 704
misiek707 napisa³/a:
Rozszlifowywaæ wszystkie rysy do blachy czy lekko przeszlifowaæ ca³y b³otnik i szpachl± natryskow± kilka warstw i pó¼niej znowu szlif ???


Rozszlifuj wszystkie rysy...daj jedna warstwe EPOKSYDU w celu izolacji poprzecieranych niekoniecznie do golej blachy warstw. Nastepnie mokro/mokro AKRYLOWY..
Szpachla natryskowa nie jest w tym wypadku potrzebna.

kamil E30 napisa³/a:
po³ó¿ podk³ad i szpryce(natrysk).


Jezeli juz, to odwrotna kolejnosc..
 

obcy_69
Wys³any: 2010-08-29, 15:58   
0
UP DOWN

Pomóg³: 24 razy
Posty: 704
Abaddon napisa³/a:
jechaæ na ca³ej d³ugo¶ci czy partiami np. nadkole->drzwi-> b³otnik?


Nie wyobrazasz sobie chyba, ze bedziesz biegal po calej dlugosci auta..?? :)
 

Trolex 
Wys³any: 2010-08-29, 20:42   
0
UP DOWN
Legacy Lover


Posty: 28
Sk±d: Ma³opolska
Rozkrêci³em kompresor na czynniki pierwsze i mam pytanie czy gwintowane po³±czenia elementów powinno siê czym¶ podwin±æ tak jak w hydraulice ? Konopia lub teflon do hydrauliki ?
Kompresor ma dwa korki na butli. Czy wkrêcenie szybkoz³±cza w miejsce jednego z korków bêdzie oznacza³o , ¿e na tym w³a¶nie szybkoz³±czu bêdzie najwy¿sze mo¿liwe ci¶nienie jakie daje kompresor czy lepiej tak nie robiæ bo mo¿e co¶ uszkodzê np. pistolet ?
Pozdrawiam
 

arturro 
Wys³any: 2010-08-30, 12:44   
0
UP DOWN

Posty: 9
Sk±d: Warszawa okolice
moje pytanie - czy w przypadku malo doswiadczonego lakiernika, lepiej wybrac zwykla baze akrylowa niemetaliczna + bezbarwny, czy malujac taka konfiguracja jest trudniej spieprzyc sprawe, mam na mysli chmurki itp
 

LAKIEROWANKO Strona G³ówna » LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE » Pomoc dla amatorów

Odpowiedz do tematu  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group