Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomość
carbonprotect
Wysłany: 2017-08-10, 13:04   Kupię Lakier Bezbarwny PPG D8141
0
UP DOWN

Posty: 3
Witam,
Potrzebuje kupić ok 500ml lakieru bezbarwnego poliuretanowego Deltron D8141 plus utwardzacz
Potzebuje polakierować formę i zanim kupię 5L to chciałbym przetestować
Może ma ktoś do odlania taką ilość?
 

Mr.Morfeusz 
Wysłany: 2017-08-12, 16:32   
0
UP DOWN

Posty: 13
Witam szybkie pytanko
Szukam jakiejś szlifierki pneumatycznej do matowienia lakieru zdzierania bazy wygładzenia podkłady itp.
Mój kompresor to metabo 520-200 D

I zastanawiam się nad czy warto czy lepiej cos droższego i lepszego ?
http://allegro.pl/yato-sz...6745892160.html
 

driver308
Wysłany: 2017-08-12, 22:35   
0
UP DOWN

Posty: 14
Ja kupiłem szlifierke airpress w Castoramie i jestem bardzo zadowolony, a nie miała łatwej roboty bo miałem dużo czyszczenia, no i nadal działa.
 

pp100
Wysłany: 2017-08-13, 00:56   
0
UP DOWN

Posty: 27
Szukam blacharza-lakiernika z Częstochowy okolic do zrobienia i pomalowania bmw e30 (nie spieszy mi sie ..naprawa może potrwać 3-4 miesiące) oby solidnie bandit13@interia.pl
 

szopaaa
Wysłany: 2017-08-13, 14:02   
0
UP DOWN

Posty: 3
bardzo bym prosił o pomoc:

http://lakierowanko.info/viewtopic.php?t=11063
 

Majk1984
Wysłany: 2017-08-29, 02:49   
0
UP DOWN

Posty: 3
Witam!
Musze pouzupełniać odłamane ubytki w plastikach w skuterze - na prostej jest "wygryziona" dziura szerokości 5cm i 3cm w dół - jest to próg przy podnurzku czyli grubość jakieś 3mm - czy mogę to uzupełnić jakąś zwykłą szpachlówką do plastiku i zeszlifować po prostu przed malowaniem ?
 

sawmaster 
Wysłany: 2017-08-29, 08:02   
0
UP DOWN

Posty: 437
Skąd: Białystok
jeśli jest tylko zagłębienie to możesz uzupełnić szpachlówką na to podkład i malowanko :)
 

Majk1984
Wysłany: 2017-08-29, 12:39   
0
UP DOWN

Posty: 3
No wlasnie to jest uszczerbienie takie łudkowe odlamanie dlufosci 5cm x 3cm jakos i musze to czyms uzupelnic/nadlac ... niestety nie mam tej czesci plastiku co jest wylamana - nie da rady tego szpachlowka zrobic ? To miejsce nie jest jakos zbytnuo narazone na zginanie czy w ogole kontakt z czyms...
 

kzychu
Wysłany: 2017-08-29, 14:56   
0
UP DOWN

Pomógł: 2 razy
Posty: 245
Po lewej stronie masz oznaczenie materiału i musisz uzupełnić takim na ciepło - możesz wzmocnić
drobną siatką ,wtedy Ci szpachla nie wyleci.Jak nie masz materiału to zrób chociaż żywicą ,ele to pewne połączenie nie będzie.
 

Majk1984
Wysłany: 2017-08-29, 22:01   
0
UP DOWN

Posty: 3
no tak uzupełnić takim materiałem lecz chce to uzupełnić właśnie ta szpachlą - ten uszczerbek jest w kształcie półksiężyca na samym brzegu na środku podnóżka więc szpachlą uzupełnię i dam od środka jeszcze siatkę wzmacniającą jakąś i będzie OK ?...
 

kzychu
Wysłany: 2017-08-31, 19:08   
0
UP DOWN

Pomógł: 2 razy
Posty: 245
Będzie to zdziechcone ,szpachla służy do wyrównywania niewielkich nierówności - a nie do zalepiania dziur.Ile wytrzyma? Warto 2x robić?
 

ferru
Wysłany: 2017-08-31, 19:51   
0
UP DOWN

Posty: 3
Witam
Prosiłbym o potwierdzenie czy baza (Honda NH686M) może kosztować 600zł za litr? Bo tyle powiedział lakiernik oddając auto przy rozliczeniu.
Baza konwencja tylko nie jestem pewien czy z mieszalnika RM czy spectrala. Nie przypuszczałem że metalik z perłą tyle kosztuje.

zdj na forum.jpg
Plik ściągnięto 11 raz(y) 155,45 KB

 

kalbi 
Wysłany: 2017-08-31, 23:38   
0
UP DOWN

Pomógł: 30 razy
Posty: 1592
Skąd: Warszawa
ferru napisał/a:
Prosiłbym o potwierdzenie czy baza (Honda NH686M) może kosztować 600zł za litr?
W RM-ie w detalu koszt na pewno nie przekroczy 350zł, w innych systemach zrobisz ten kolor i poniżej 200zł
_________________

 
 

ferru
Wysłany: 2017-09-01, 11:38   
0
UP DOWN

Posty: 3
kalbi napisał/a:
ferru napisał/a:
Prosiłbym o potwierdzenie czy baza (Honda NH686M) może kosztować 600zł za litr?
W RM-ie w detalu koszt na pewno nie przekroczy 350zł, w innych systemach zrobisz ten kolor i poniżej 200zł


Dzięki tak też mi się wydawało. Byłem w mieszalni gdzie lakiernik kupuje materiały i powiedziałem mu o moich przypuszczeniach, że cos sporo lakiernik policzył. To właśnie on mi powiedział, że tyle ta baza kosztuje.

Lakierowanie na ten sam kolor 4x drzwi, 2 razy błotniki przód, 2 razy błotniki tył, zderzak tył i przód + nakładki plastikowe na progi. Policzył 900zł za bazę i bezbarwny.

Dodam że naprawiane były tylko błotniki tył i małe przetarcie na zderzaku przód, może jakieś odpryski na rantach drzwi kierowcy. Reszta miała być cieniowana. Stwierdził, że dobrze by było pojechać z elementami dookoła żeby nie było widać przejść.

Jeżeli idzie tyle bazy i klaru na przelecenie tego tym samym kolorem to ok. Tak chciałem się tylko upewnić.

Jeszcze jedno pytanko:
Zabezpieczał całe podwozie po piaskowaniu epoksydem ze spectrala i w rozliczeniu napisał 400 zł za sam epoksyd. Tak dużo tego idzie? Samochód długi pokroju opla omegi.
 

kalbi 
Wysłany: 2017-09-01, 13:06   
0
UP DOWN

Pomógł: 30 razy
Posty: 1592
Skąd: Warszawa
a to nie ustalasz ceny na początku z lakiernikiem?? teraz to trochę keczup po frytkach
_________________

 
 

ferru
Wysłany: 2017-09-01, 14:38   
0
UP DOWN

Posty: 3
Cena ustalona na poziomie 350 zł i taką ofertę otrzymałem jako klient. Cena za lakierowanie elementu po naprawie. Czyli podkładowa nie itp. Mój błąd że nie dopytalem czy z materiałem czy bez, ale klientowi zawsze się podaje cenę brutto. Rzeczoznawca mówił że maksymalnie po rozliczeniu może wyjść cena 20% więcej w uzasadnionych przypadkach. (Myślę że w takich przypadkach jak się okaże że lakier kosztuje 600 a nie jak średnio 200 zł).

Teraz mówi że to cena za sama lakierowanie. Mam teraz dopłacić za lakier, robotę przy demontażu boczków z drzwi. Do tego jeżeli chce rachunek mam sobie doliczyć 18%. Sądzisz że tak traktuje się klienta?

A i bym zapomniał papiery i gąbki podliczył mi na 200 w rozliczeniu pisanym na kolanie (po prośbach żeby mi wyszczególnił za co place).

Gość chce mnie okantowac. Ale źle wybrał frajera bo sprawa może skończyć się w sądzie. Na dniach chce się spotkać z rzecznikiem praw konsumenta, bo rzeczoznawca mówi że z nim to lepiej jak sąd go oddeleguje bo teraz i tak jego opinia nie jest wiążąca.
Dodam że robota jest spieprzona. Mam zdjęcia i świadków bo sam starałem się do niego nie jeździć.
 

Robertlodz09 
Wysłany: 2017-09-01, 19:55   
0
UP DOWN


Pomógł: 45 razy
Posty: 3032
Skąd: Łódż
ferru ciekawe rzeczy opisujesz ....
 

kogelmogel
Wysłany: 2017-09-06, 01:19   
0
UP DOWN

Posty: 7
Witam, czy ktoś ma jakiś patent na odkręcenie zaślepki z butli kompresora 1/2 cala ? kompresor nowy i chciałem założyć zawór 1/2, niestety przy pierwszej próbie odkręcenia urwało imbus chyba 12, kompresor to maktek 100L. Czy próbować pneumatem :?:
 

bartek16
Wysłany: 2017-09-10, 22:18   
0
UP DOWN

Posty: 3
siemka jaki kolor jest najlepszy do malowania?? chodzi mi o owiewki motocyklowe torowe??
 

MichuMachu
Wysłany: 2017-09-11, 00:01   
0
UP DOWN


Posty: 127
Zielony
 

kogelmogel
Wysłany: 2017-09-12, 20:26   
0
UP DOWN

Posty: 7
Ponaglam pytanie z góry, w jaki sposób odkręcić zaślepkę z butli 1/2 cala. I drugie pytanie, które szybkozłącze wybrać 1/2" i czym one się różnią Rectus typ 25 i typ 26 ?

klucz to imbus 10
https://www.fotosik.pl/zd...59410a30e4d21e3

tyle zostało z imbusa 10

https://www.fotosik.pl/zd...b6365e0dbefc5e5
https://www.fotosik.pl/zd...f3a2bcba8c7c169
 

hematol 
Wysłany: 2017-09-12, 23:41   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 973
Skąd: Śląsk
kogelmogel, może byc wkręcona na kleju,użyj jak najkrótszego klucza,najlepiej na np. grzechotke 1/2 cala albo pneumatem,juz sie spotkalem ze w chińczykach było zakrecane naklejach.
 

kogelmogel
Wysłany: 2017-09-13, 02:12   
0
UP DOWN

Posty: 7
Zgadza się jest tylko na kleju, trzeba było grzać opalarką i dopiero zaczęło puszczać i to już zjechałem wcześniej śrube i przecinakiem po nagrzaniu , do tego uszkodzone wcześniej dwa klucze z kompletu.

https://www.fotosik.pl/zd...bb9c9271cd09e97
https://www.fotosik.pl/zd...9e7a0094335ca85
https://www.fotosik.pl/zd...88ef3af2916f29c

rurka alupex 20mm, dodatkowa butla lpg 50L, pierwszy filtr 40 midi drugi rectus 5, wszystko na 1/2".
I teraz nie wiem czy założyć kolanko i szybkozłącze odrazu do filtra czy podciągnąć jeszcze w lini prostej z około 30cm do kolanka z mocowaniami i w nim dopiero szybkozłączka.
 

MARIO06CU
Wysłany: 2017-09-13, 10:37   
0
UP DOWN

Pomógł: 1 raz
Posty: 191
Wez ten Klucz przyspawaj migiem ja tak zrobilem u siebie
 

kzychu
Wysłany: 2017-09-13, 13:05   
0
UP DOWN

Pomógł: 2 razy
Posty: 245
Powinna być łabędzia szyja i ślepa nitka przed filtrem na ścianie.
 

kogelmogel
Wysłany: 2017-09-13, 13:36   
0
UP DOWN

Posty: 7
Wszystko na razie jest tylko założone i nie skręcane tylko przyłapane, jeżeli ktoś ma jakieś sugestie proszę pisać co jest źle i co należy poprawić. Lub jakiś schemat instalacji, instalacja dla swoich amatorskich celów będzie używana raz na psi rok :) nie wiem czy jest sens robić przed drugim filtrem spust kondensatu po 2 czy 3 krople wody na rok, powinien to wyłapać drugi filtr chyba. Osobiście to bazuje na schemacie instalacji sprężonego powietrza z youtube w 4 częściach:) zbiornik miał być pionowo, ale niestety źle pospawany uchwyt na niego i jest poziomo.
I wydaje mi się że sprężarka V nie grzeje się tak jak rzędówka.
Filtry rozkręciłem i skręciłem na kleju do gwintów, w 4 filmiku koleś gada że tam mu puściło.
 

Szczur[R]
Wysłany: 2017-09-17, 22:27   
0
UP DOWN

Posty: 3
Potrzebuje CIEMNY podkład akrylowy o szarości 6 do nałożenia MM za rozsądną cenę.
Wiem że mogę kupić biały i czarny a następnie wymieszać ;P ale nie zużyje go nawet połowy więc szkoda marnować.
 

LAKIEROWANKO Strona Główna » LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE » Pomoc dla amatorów

Odpowiedz do tematu  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group