Posty: 14 Sk±d: Bia³ystok/Bielsk
|
Witam kolegów
Przyszed³ czas, ¿e trzeba zaj±æ siê moim autkiem. Bêd± w nim wymienione kawa³ki progów, miejscami po³atana pod³oga i obspawane z ty³u kielichy amortyzatorów. Wiadomo autko ma ju¿ 20lat wiêc i jest trochê korozji.
Moje pytanie brzmi czy zrobienie tego wszystkiego na preparatach Novola i APP to dobry wybór?
Plan jest taki:
Wspawanie zdrowej blachy w miejscach skorodowanych, na spawy i blachê oczyszczon± zosta³by na³o¿ony podk³ad reaktywny Novola, a na to podk³ad akrylowy. Potem od spodu wszystko zosta³oby zabezpieczone ¶rodkiem APP U210, nadkola i zakamarki dodatkowo APP W100. Profile zamkniête zosta³yby zabezpieczone APP F400. Wszelkie szczeliny, zakamarki i ³±czenia blach zabezpieczy³bym mas± uszczelniaj±c± APP.
Czy to dobry plan?
I jeszcze kilka pytañ:
1. Czy na podwozie pomiêdzy podk³ad akrylowy a APP u210 warto zastosowaæ jeszcze jak±¶ farbê, czy mo¿e baranek?
2. Czy podk³ad reaktywny mo¿na stosowaæ na rdzê tzn. np. na w¿ery których nie mo¿na idealnie doczy¶ciæ? Czy najpierw zastosowaæ na takie miejsca jeszcze jaki¶ ¶rodek typu APP R-stop?
3. Czy podk³ad reaktywny Novola mo¿na pokryæ podk³adem epoksydowym Novola czy tylko akrylowym?
Pozdrawiam |
|