Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomo¶æ
tomasns 
Wys³any: 2010-08-16, 21:10   Moje pierwsze malowanie :D Vectra po ca³osci :)
+1
UP DOWN

Posty: 5
Witam :)
Chcia³em siê Wam pochwaliæ z moich pierwszych prób lakierowania.
Na wstêpie chce powiedzieæ ze nigdy wcze¶niej niczego nie malowa³em a wszystkie informacje na temat lakierowania zdoby³em na tym forum.
Auto jakie posz³o na pierwszy ogieñ to opel vectra, jest to moje auto. auto malowane by³o po ca³osci :) wizualnie bylo w nieciekawym stanie ale teraz chyba sie to zmieni³o, oceñcie sami :)

Pistolet to Air Gunsa az3 hte 2 i kompresor expo 50 litrów :)
kompletujac sprzet stara³em sie aby nie by³ to kompletny syf wiec postara³em sie aby zestaw by³ jak najbardziej pro jak na moje mozliwosci finansowe i amatorskie potrzeby, myslac o lakierowaniu i kupuj±c sprzêt nawet nie wiedzia³em czy bêdzie mi to jako¶ wychodziæ, ale z racji ze jestem mechanikiem z zawodu i uwielbiam sam grzebaæ przy autach wiec postanowieniem spróbowaæ, kupi³em jeszcze blok filtrujacy ckd reduktor pod pistolet i inne gad¿ety :D do decyzji o samodzielnym lakierwaniu doprowadzi³± mnie sytu³acja ze kiedys odda³em auto do lakiernika a efekt ? lakier odszed³ po roku, zreszta zobaczycie na zdjeciach
tyle gadania wiec do tematu :)
auto wyglada³o przed malowaniem tak









jak widac na drzwiach lakier odpada patami razem z szpachla :)
teraz kilka zdjec z etapu prac :)
na poczatku zaczolem kuæ t± szpachle z drzwi z mysla ich odratowania ale da³em spobie spokój i kupi³em nowe, a to dlaczego :D



przy aucie pracowalem sam wiec nie mam za duzo zdjec z tego etapu pracy;/






mniej wiecej tak przebiega³ proces lakierowania kazdego elementu jak tych na zdjeciach aq oto efekt prac :D

postara³em sie aby auto wyglada³o jak naj³adniej wiec wszystkie plastki wymalowane sa na czarny mat :)











auto przed z³ozeniem zosta³o ca³e wypolerowanie na 3 rodzajach past 3M :D