Szukaj FAQ Album

Autor Wiadomość
tomasns 
Wysłany: 2010-08-16, 22:10   Moje pierwsze malowanie :D Vectra po caÂłosci :)
+1
UP DOWN

Witam :)
ChciaÂłem siĂŞ Wam pochwaliĂŚ z moich pierwszych prĂłb lakierowania.
Na wstĂŞpie chce powiedzieĂŚ ze nigdy wczeÂśniej niczego nie malowaÂłem a wszystkie informacje na temat lakierowania zdobyÂłem na tym forum.
Auto jakie poszÂło na pierwszy ogieĂą to opel vectra, jest to moje auto. auto malowane byÂło po caÂłosci :) wizualnie bylo w nieciekawym stanie ale teraz chyba sie to zmieniÂło, oceĂącie sami :)

Pistolet to Air Gunsa az3 hte 2 i kompresor expo 50 litrĂłw :)
kompletujac sprzet stara³em sie aby nie by³ to kompletny syf wiec postara³em sie aby zestaw by³ jak najbardziej pro jak na moje mozliwosci finansowe i amatorskie potrzeby, myslac o lakierowaniu i kupuj¹c sprzêt nawet nie wiedzia³em czy bêdzie mi to jakoœ wychodziÌ, ale z racji ze jestem mechanikiem z zawodu i uwielbiam sam grzebaÌ przy autach wiec postanowieniem spróbowaÌ, kupi³em jeszcze blok filtrujacy ckd reduktor pod pistolet i inne gad¿ety :D do decyzji o samodzielnym lakierwaniu doprowadzi³¹ mnie sytu³acja ze kiedys odda³em auto do lakiernika a efekt ? lakier odszed³ po roku, zreszta zobaczycie na zdjeciach
tyle gadania wiec do tematu :)
auto wygladaÂło przed malowaniem tak

jak widac na drzwiach lakier odpada patami razem z szpachla :)
teraz kilka zdjec z etapu prac :)
na poczatku zaczolem kuĂŚ tÂą szpachle z drzwi z mysla ich odratowania ale daÂłem spobie spokĂłj i kupiÂłem nowe, a to dlaczego :D

przy aucie pracowalem sam wiec nie mam za duzo zdjec z tego etapu pracy;/

mniej wiecej tak przebiegaÂł proces lakierowania kazdego elementu jak tych na zdjeciach aq oto efekt prac :D

postaraÂłem sie aby auto wygladaÂło jak najÂładniej wiec wszystkie plastki wymalowane sa na czarny mat :)

auto przed zÂłozeniem zostaÂło caÂłe wypolerowanie na 3 rodzajach past 3M :D