Autor |
Wiadomość |
 |
tomasns
|
Wysłany: 2010-08-16, 22:10 Moje pierwsze malowanie :D Vectra po caÂłosci :)
|
+1
|
|
|
|
Witam
ChciaÂłem siĂŞ Wam pochwaliĂŚ z moich pierwszych prĂłb lakierowania.
Na wstĂŞpie chce powiedzieĂŚ ze nigdy wczeÂśniej niczego nie malowaÂłem a wszystkie informacje na temat lakierowania zdobyÂłem na tym forum.
Auto jakie poszÂło na pierwszy ogieĂą to opel vectra, jest to moje auto. auto malowane byÂło po caÂłosci wizualnie bylo w nieciekawym stanie ale teraz chyba sie to zmieniÂło, oceĂącie sami
Pistolet to Air Gunsa az3 hte 2 i kompresor expo 50 litrĂłw
kompletujac sprzet stara³em sie aby nie by³ to kompletny syf wiec postara³em sie aby zestaw by³ jak najbardziej pro jak na moje mozliwosci finansowe i amatorskie potrzeby, myslac o lakierowaniu i kupuj¹c sprzêt nawet nie wiedzia³em czy bêdzie mi to jakoœ wychodziÌ, ale z racji ze jestem mechanikiem z zawodu i uwielbiam sam grzebaÌ przy autach wiec postanowieniem spróbowaÌ, kupi³em jeszcze blok filtrujacy ckd reduktor pod pistolet i inne gad¿ety do decyzji o samodzielnym lakierwaniu doprowadzi³¹ mnie sytu³acja ze kiedys odda³em auto do lakiernika a efekt ? lakier odszed³ po roku, zreszta zobaczycie na zdjeciach
tyle gadania wiec do tematu
auto wygladaÂło przed malowaniem tak
jak widac na drzwiach lakier odpada patami razem z szpachla
teraz kilka zdjec z etapu prac
na poczatku zaczolem kuĂŚ tÂą szpachle z drzwi z mysla ich odratowania ale daÂłem spobie spokĂłj i kupiÂłem nowe, a to dlaczego
przy aucie pracowalem sam wiec nie mam za duzo zdjec z tego etapu pracy;/
mniej wiecej tak przebiegaÂł proces lakierowania kazdego elementu jak tych na zdjeciach aq oto efekt prac
postaraÂłem sie aby auto wygladaÂło jak najÂładniej wiec wszystkie plastki wymalowane sa na czarny mat
auto przed zÂłozeniem zostaÂło caÂłe wypolerowanie na 3 rodzajach past 3M
na koniec powiem tak, satysfakcja jaka teraz sprawia mi to jak to auto wyglada warta jest dla mnie kazdych pieniedzy i czasu spedzonego na lakierowanie |