Autor |
Wiadomo¶æ |
|
fifti
|
Wys³any: 2010-10-04, 21:00 nowicjusze
|
0
|
|
|
fifti
|
siema siema, z zawodu jestem KUCHARZEM niestety jest to wielka pomy³ka w moim ¿yciu,
od jakiego¶ czasu zacz±³em sie interesowaæ motoryzacja i lakiernictwem, chce sie sam czego¶ nauczyæ, nigdy nie trzyma³em pistoletu do malowania w reku, i nie mam o tym zielonego pojecia.
szukam poma³u sprzêtu do malowania i chce zacz±æ cos poma³u skrobaæ
z chêci± bym sie dzis podszkoli³
mo¿ne wiecie gdzie sa organizowane jakies kursy we Wroc³awiu lub okolicach ?? |
_________________ ;);) |
|
|
|
|
obcy_69
|
Wys³any: 2010-10-05, 20:42
|
0
|
|
|
Pomóg³: 24 razy Posty: 704
|
We Wrocku to macie chyba centrum szkoleniowe Sikkensa... |
|
|
|
|
³ysy73
|
Wys³any: 2010-10-11, 06:31
|
0
|
|
|
Pomóg³: 23 razy Posty: 978
|
fifti napisa³/a: | nigdy nie trzyma³em pistoletu do malowania w reku, i nie mam o tym zielonego pojecia. |
fifti napisa³/a: | mo¿ne wiecie gdzie sa organizowane jakies kursy we Wroc³awiu lub okolicach ?? | Moim zdaniem na podstawie tego co tu zacytowa³em szkolenie nie wiele Ci pomo¿e. Proponujê nie wydawaæ w ciemno kasy na niewiadomo co a lepiej na pocz±tek za³apaæ siê gdzie¶ do warsztatu do pracy. Tam poznasz podstawy, no i siê przekonasz czy: fifti napisa³/a: | z zawodu jestem KUCHARZEM niestety jest to wielka pomy³ka w moim ¿yciu | Czy bêdzie Ci ten fach odpowiada³. Bo mo¿e te¿ nie. |
|
|
|
|
Robertlodz09
|
Wys³any: 2010-10-11, 06:51
|
0
|
|
|
Pomóg³: 61 razy Posty: 3387 Sk±d: £ód¿
|
Kolego we¿ sobie za³atw (tak jak napisa³ kolega powy¿ej) jakie¶ "praktyki" na lakierni poniewa¿ na takim szkoleniu (je¶li nawet zosta³ by¶ wpuszczony) z zastosowania materia³ów lakierniczych danego producenta to tylko bedziesz "¶wieciæ oczami" jak jeszcze nie mia³e¶ z lakiernictwem do czynienia nie mówi±c ju¿ o "trzymaniu pistoletu w rêkach" Prawda jest taka ¿e zaczynamy "kariere" od "zamiatania ,sprz±tania ,mycia i oklejania" a dopiero potem "szpachlowania i szlifowania" itd. Pozdrawiam! |
|
|
|
|
camel
|