Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomo¶æ
gdulus
Wys³any: 2010-11-22, 21:13   POLEROWANIE -NIEPOLAKIERNICZE
0
UP DOWN

Pomóg³: 1 raz
Posty: 227
Auta kilkuletnie trac± blask oraz ¿yw± barwê koloru,
Czym polerowaæ kilkuletnie b±d¼ kilkunastoletnie auta by uzyskaæ barwê koloru i b³ysk jak najbardziej zbli¿onego to tego gdy wychodzi³y z fabryki????




czy to ma byæ normalne polerowanie tak jak po prze-lakierowaniu ( g3 twarda bia³± g±bk± potem g10 miêkka czarna g±bka )??


1
chce teraz wypolerowaæ wypalony i wyblakniêty akryl na 15 sto letniej Mazdzie 323 f jakie pasty mam u¿yæ , jakich g±bek u¿ywaæ ????

2
a co je¶li chodzi o metaliki
_________________

 

kropen16 
Wys³any: 2010-11-22, 21:27   
0
UP DOWN
Przemo

Pomóg³: 11 razy
Posty: 324
Sk±d: MKW
ja robie tak jak ty piszesz. i metaliki tylko miekka gabka. ale niech wypowie sie ktos bardziej wpracowany w tym temacie
 
 

³ysy73 
Wys³any: 2010-11-22, 23:33   
0
UP DOWN

Pomóg³: 23 razy
Posty: 978
Je¶li pracujesz na Farecli to wystartuj G6 na bia³ej g±bce -G6 jest bardziej ¶cierna od G3.
Pó¼niej G3 te¿ na bia³ej, i G10 na czarnym gofru.
Metalic czy akryl - to akryl :)
 

gdulus
Wys³any: 2010-11-23, 15:32   
0
UP DOWN

Pomóg³: 1 raz
Posty: 227
a wiec nie musze matowic wszyskiego papierem ??? no i dobrze
g6 cale auto g3 cale auto , g10 cale auto , to strasznie dlugo sie zejdzie ,
nie starczylo by g3 a potem g10 , albo g6 potem g10 ????
_________________

 

³ysy73 
Wys³any: 2010-11-23, 16:18   
0
UP DOWN

Pomóg³: 23 razy
Posty: 978
Twój wybór.
Zobaczysz sam jak Ci bêdzie siê podoba³o.
Ja zauwa¿y³em, ¿e je¶li wci¶nie siê miêdzy G10 a G6 dodatkowo G3 to efekt jest lepszy {i wydaje mi siê ¿e trwalszy}.
Ale sam zrobisz sobie kawa³eczek na próbê to zobaczysz. Wszak nic tym nie sknocisz ;)
A czasowo? No có¿.... Co¶ za co¶....
A przyspieszyæ mo¿na 3M-em, bo jest szybszy no i nieporównywalnie CZYSTSZY :)
Ja na¶cie lat robiê Farecl± a¿ w koñcu dojrza³em do zmiany jej na 3M-a. A decyzjê by³o ³atwo podj±æ: zrobi³em to w minutê gdy tylko na w³asne oczy zobaczy³em system 3M w akcji ;)
 

Falconx 
Wys³any: 2010-11-23, 21:07   
0
UP DOWN

Posty: 70
Sk±d: Piaseczno
No i po Farecli samochód i ty jeste¶ upaprany po pachy a z 3M to zupe³nie inna bajka
 

gdulus
Wys³any: 2010-11-24, 15:11   
0
UP DOWN

Pomóg³: 1 raz
Posty: 227
rozwiazanie watku :
spoko czyli wiem wszysko:
czy element nowo polakierowany czy stary zmatowialy robimy tak samo
system 3m
fast cut plus -ziellony korek +( pomaranczowa badz ¿ó³ta g±bka) potem mleczko polerskie -¿ó³ty korek + ( czarna gofrowana g±bka)
_________________

 

LAKIEROWANKO Strona G³ówna » LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE » Technologia i materia³y

Odpowiedz do tematu  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group