Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomo¶æ
kubazjan
Wys³any: 2010-12-15, 21:57   Matowanie na sucho pod polerke...
0
UP DOWN

Pomóg³: 1 raz
Posty: 246
Tak jak w temacie,...Interesuje mnie czy ktos pracuje tak jak napisalem czyli...nie matuje na mokro papierami 2000 a potem 2500 i dopiero polerka...a wlasnie przygotowuje powierzchnie na sucho czyli maszynowo.Sam chcialbym na taka metode przejsc bo wiem ze jest to metoda szybsza i czystsza...Czy wystarczy szlifierka mimosrodowa i odpowiednie krazki o gradacji 1500 i 2000 i potem pasta czy moze jest to zbyt duze ryzyko przetarcia maszyna,szczególnie na rantach...? :blee: Dajcie znac czy ktos z was tak przygotowuje powierzchie i co wazniejsze...czy jest to metoda skuteczniejsza czyli czy efekt jest lepszy niz metoda na mokro...?Z góry dziekuje... :cool:
 

lak 
Wys³any: 2010-12-16, 22:27   
0
UP DOWN

Posty: 223
Widzê ¿e nikt nie matuje na sucho,ja narazie te¿ nie,ale próbowa³em i muszê przyznaæ ¿e musi byæ dobrze utwardzony lakier bo zapychaj± siê kr±¿ki i lipa.Dobrze utwardzony lakier to spokojnie mo¿na jechaæ.....
 

Dawid1989 
Wys³any: 2010-12-16, 23:18   
0
UP DOWN

Pomóg³: 8 razy
Posty: 324
Sk±d: okolice Mielca
W pracy robi± wszystko na sucho tz pod lakier i ew. jakie¶ wtr±cenia pod polerkê. Stosuj± tylko jak±¶ nak³adkê i kr±¿ki 2000 z tym ¿e one s± takie g³adziutkie w dotyku podobne do grubej folii. Z tego co zauwa¿y³em jest to du¿o szybsza metoda usuwania wtr±ceñ.
 

Ryba 
Wys³any: 2010-12-19, 11:44   
0
UP DOWN


Pomóg³: 5 razy
Posty: 430
Sk±d: Radomsko
A ja znowu pamiêtam, ¿e te¿ kiedy¶ próbowa³em razem z 2 koleg± w robocie polerowaæ na sucho i niestety.
Kr±¿ki P1500 Sia zapycha³y siê bardzo szybko (a by³y drogie), P 1000 jeszcze da³o radê co¶ zrobiæ, ale te¿ niewiele. Trochê pomaga³o zraszanie wod±, ale 4 kr±¿ki na dach to przesada (kr±¿ek za 2,50) Ogólnie wysz³a lipa i wrócili¶my do 2000 na mokro bo na prawdê by³o szybciej i ekonomiczniej. Maszynkê mieli¶my Rupes wiêc nie wiem w czym problem. Klar Goldcar.
 
 

marer 
Wys³any: 2010-12-19, 15:08   
0
UP DOWN

Pomóg³: 1 raz
Posty: 285
Sk±d: Podkarpacie
To ¿e ten szron po dociepleniu zejdzie to jestem raczej pewny na 100 % .
Kiedy¶ nad tym pomieszczeniem na stropie le¿a³o siano i nigdy siê nie zdarzy³o aby pojawi³ siê szron na suficie.
Wiêc musze dociepliæ styropianem tylko nie wiem jak± grubo¶æ zastosowaæ.
 
 

³ysy73 
Wys³any: 2010-12-19, 18:50   
0
UP DOWN

Pomóg³: 23 razy
Posty: 978
Witam.
Je¶li chodzi o wtr±cenia, to maszynka {dobra} o skoku do 3mm i najpierw 1500 na folii, pó¼niej 3000 trizac {s± i 3M-a i Dynabrade,....} i polerka.

Je¶li chodzi o matowanie ca³ych elementów to kiedy¶ to próbowa³em. Najpierw 1500 -tym na foli- a pó¼niej 3000 trizac i polerowanie. Tyle, ¿e wysz³a z tego dupa blada bo nie mog³em zapolerowaæ kr±¿ków po maszynce, gdy¿ nie wiedzia³em ¿e mia³a nie odpowiedni skok {q.......a, ........, ....., ..........., Wrrrrrrrrrrr}
Teraz ju¿ odpowiedni± maszynk± tego nie sprawdza³em, bo nie muszê matowaæ i polerowaæ ca³ych elementów. {odpowiednia technologia, odpowiednie materia³y z jednej linii producenta, odpowiednie i dobre guny i nie ma czego poprawiaæ i chowaæ ¶cinaniem i polerowaniem nowej pow³oki}

Ale s±dzê, ¿e bez problemu by posz³o. Tylko jak wspomnia³em odpowiedni skok maszynki musi byæ bo na wiêkszym ju¿ odpowiadam ¿e z pewno¶ci± bêdzie kicha.
Pozdrawiam
 

lakar
Wys³any: 2011-02-17, 11:48   
0
UP DOWN

Pomóg³: 2 razy
Posty: 51
wtracenia usuwam korkeim na to listek 3m.po closci trajsag dla wyeownania struktury szybko i perfekcujnie.
 

LAKIEROWANKO Strona G³ówna » LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE » Technologia i materia³y

Odpowiedz do tematu  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga