Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomo¶æ
Fojerman
Wys³any: 2011-01-13, 22:09   Â£adny czarny kolor
0
UP DOWN

Posty: 2
Witam

Na pocz±tek chcialbym zaznaczyæ i¿ jestem 101 % amatorem w dziedzinie malowania.
Potrzebuje paru porad co do lakierowania i mam nadziejê ¿e dobrze trafi³em w zacne grono specjalistów :D

Posiadam Pontiaca Firebirda z 91r w czarnym macie a chce zrobiæ takiego:

http://www.youtube.com/wa...feature=related

Ten na filmiku trochê starszy model ale w zajefajnym odcieniu czerni.

Wiec teraz troche zasypu pytañ:
1. Samochod ma pare ognisk korozji i polecili mi dok³adne oczyszczenie (wiertarka + szczotka druciana) i wymalowanie "BRUNOX - em " Dobra czy z³a rada?
2. Czym zabezpieczaæ go³± blachê? (brunox wystarczy)
3. Szpachlowaæ na Brunoxa czy na podk³ad?
4. Podobno szpachle dociera sie na sucho a na mokro dopiero po podk³adzie wype³niaj±cym rysy (Fluid?). Tak czy nie ?
5. Jakie podklady i w jakiej kolejno¶ci nak³adania
6. Dodatkowo dodam ¿e maj± byæ robione rysunki areografem i chcia³bym te¿ je przykryæ lakierem bezbarwnym (ale nie metalikiem) Maj± byæ takie rysunki jak w filmie poni¿ej (zaczyna sie w 1:52) i bed± pokrywa³y ok 60 % samochodu z ró¿nych stron.
PS. Poszukuje szablonów takich jak maluje ten go¶ciu

http://www.youtube.com/wa...feature=related

7. Jaki pistolet do malowania w m±drych pieni±dzach, ale bedzie to sprzêt na raz (potem w k±t)

Dzieki za podpowied¼ i nie wyganiajcie mnie do lakiernika :help:
 

jacenty 741
Wys³any: 2011-01-13, 22:34   
0
UP DOWN

Pomóg³: 39 razy
Posty: 1343
Sk±d: Maków Mazowiecki
Fojerman napisa³/a:
nie wyganiajcie mnie do lakiernika
Oj,nikt Ciê nie wygania,jeszcze nie teraz,wszystko w swoim czasie ^^ Skoro jeste¶ 101 %-owym amatorem,to i tak dasz zarobiæ jakiemu¶,bo pokaleczysz ten zacny pojazd tak,¿e wiêcej bêdzie kosztowa³o poprawienie,ni¿ zrobienie od razu w³a¶ciwie.
Ostatnio za czêsto widujê takie wynalazki,które kto¶ ,,polakierowa³",i serce siê kraje...