Szukaj FAQ Album

Autor Wiadomo¶æ
Fatlover
Wys³any: 2011-05-10, 20:46   Lakierowanie frontów mdf
0
UP DOWN

Witam po raz pierwszy. Nie wiem czy dobrze trafi³em bo to forum o lakierowaniu samochodów, ale w sumie temat pokrewny.

Chcê polakierowaæ sobie fronty kuchenne MDF . Jako takie pojecie o lakierowniu mam bo jestem stolarzem i przygl±da³em siê pracy lakierników meblowych oraz sam przygotowywa³em meble do lakierownia. Mam jednak kilka pytañ:

1. Jakich papierów u¿ywaæ do podk³adu, ile warstw nak³adaæ lakieru i czym je szlifowaæ, chcê uzyskaæ po³ysk pó³-mat.

2. Jakich lakierów (kolorowych)u¿yæ s³ysza³em ,¿e niez³e s± poliuretany firm ICA i Milesi.

3.Jaki pistolet, ci¶nienie, dysza.

4. Gdzie kupiæ lakiery kolorowe bo w necie niewiele jest informacji na ten temat a jak ju¿ to chc± sprzedawaæ w wiadrach po 25 litrów.

Piotr 555 
Wys³any: 2011-05-10, 21:13   
0
UP DOWN
Piotr 555

Sk±d: Gdañsk
w jakim stanie s± fronty ?

Piotr 555 
Wys³any: 2011-05-10, 21:43   
0
UP DOWN
Piotr 555

jaki kolor ?
bo to wszystko w zale¿no¶ci:)
po materia³y id¿ do sklepu z lakierami samochodowymi tam pan da Ci wszystko co bêdzie potrzebne zrobi taki mat jaki bêdziesz chcia³ ma pewnie wzorniki mo¿na wybraæ.
pistolet moim prywatnym zdaniem sata hvlp 2000 znaczenie ma dysza mo¿e byæ od 1,2 do 1,5 u¿ywam 1,3

Fatlover
Wys³any: 2011-05-10, 22:14   
0
UP DOWN

Fronty oczywi¶cie nowe, kolor ciemne bordo, s³ysza³em ,¿e niektórzy lakiernicy samochodowi dobrze mieszaj± farby ale ja nie chcê lakieru samochodowego bo jest to lakier drogi, wola³bym co¶ dedykowanego na drewno jak ju¿ wspomnia³em takich producentów jak ICA, Milesi czy te¿ Renner. Jeszcze jedno pytanko jaka bêdzie ró¿nica je¶li pomaluje fronty od razu lakierem kolorowym oraz najpierw odpowiednia farb± a potem bezbarwnym poliuretanem.

zolwik 
Wys³any: 2011-05-12, 18:30   
0
UP DOWN

ICA polecam te¿ s± punkty co sprzedaj± od 0,5kg ,bra³e¶ mo¿e pod uwagê flugera?

Osobi¶cie maluje :

-Izolant, matuje
-podk³ad ,matuje