Autor |
Wiadomo¶æ |
|
kocer
|
Wys³any: 2011-05-15, 07:44 Remont oldtimera. Jaki system?
|
0
|
|
|
Posty: 37
|
Witam wszystkich. Lada dzieñ zabieram siê za remont zabytkowego samochodu. Na pocz±tek wszystko pójdzie do piach. Nastêpnie zabezpieczenie antykorozyjne i tu pytanie. Chcê na³o¿yæ reaktywny, a pó¼niej akryl. Nie wiem na jak± firmê siê zdecydowaæ. My¶la³em o Standoxie albo Spies Hecker. Chcê, ¿eby by³o to zrobione na lata. Co polecacie? |
|
|
|
|
kubazjan
|
Wys³any: 2011-05-15, 08:05
|
0
|
|
|
Pomóg³: 1 raz Posty: 246
|
ja wlasnie remontuje swoja Warszawe...z braku mozliwosci i pieniedzy nie piaskowa³em.Szczerze mowiac to nie by³a ona az tak zrzarta i wymagajaca piaskowania..Sam lece na materia³ach Novola.Uzywam reaktywnego,epoksydu,akrylowego a takze podk³adow i szpachlowek.Baza Dupont a bezbarwny...hmmm...jeszcze sie zastanawiam nad Novolem tudziez Duxone. |
|
|
|
|
kocer
|
Wys³any: 2011-05-15, 08:13
|
0
|
|
|
Posty: 37
|
Dziêki kubazjan, ale prawdê mówi±c nie wyobra¿am sobie rzetelnego remontu bez piaskowania. Moje auto ma 58 lat i nikt nie wie co jest pod spodem. A pieni±dze, fakt, to zawsze problem. To w jaki sposób usuwasz stare pow³oki, np. do spawania? |
|
|
|
|
kubazjan
|
Wys³any: 2011-05-15, 08:22
|
0
|
|
|
Pomóg³: 1 raz Posty: 246
|
na szlifierce katowej ,krozki z listkami o roznych gradacjach no i oczywiscie szczota na szlifierke ze specjalnie poskrecanymi koncami.Tam gdzie nie dojde to czyszcze na maksa czym sie da i daje rektywny.U mnie podlaga nie jest w strasznym stanie ma pare dziur z przodu ale to nic.Najwiekszy problem to spod ty³u i tylne blotniki ale to tez nic takiego bo dojscie jest bardzo dobre. |
|
|
|
|
kocer
|
Wys³any: 2011-05-15, 08:39
|
0
|
|
|
Posty: 37
|
No u mnie jeszcze takich szczegó³ów nie wiadomo. Lada dzieñ zaczynam go rozbieraæ. A jak chromy? Bo to kolejny koszmar cenowy? |
|
|
|
|
kubazjan
|
Wys³any: 2011-05-15, 09:05
|
0
|
|
|
Pomóg³: 1 raz Posty: 246
|
chromy do zrobienia choc tez nie wygladaja strasznie ale postanowilem porobic wszystko...klamki,zderzaki,obwodki reflektorow i rozne takie cenzura³y.Grunt ze silnik pyka na dotyk i do tego ma jeszcze instalacje gazowa ale nie wiem czy ja zostawic jeszcze...choc w dobie cen paliw to trzeba sie zastanowic. |
|
|
|
|
resko
|
Wys³any: 2011-05-15, 09:06
|
0
|
|
|
Posty: 150
|
Kocer daj jakie¶ foto tego auta co go robisz .Ja równie¿ od¶wie¿am autko tyle,¿e nie takie stare jak wasze,mój to ford probe gt z 92 roku,ale i tak sporo przy nim roboty mia³em |
|
|
|
|
resko
|
Wys³any: 2011-05-15, 09:07
|
0
|
|
|
Posty: 150
|
Lepiej zostaw t± instalkê |
|
|
|
|
kocer
|
Wys³any: 2011-05-15, 09:26
|
0
|
|
|
Posty: 37
|
Wstawiê po po³udniu bo muszê wej¶æ na innego kompa. Co do instalacji - fuuuuuuuuuuj ! szanujmy zabytki. A wracaj±c do tematu panowie? Bo zaraz nas moderator wypieprzy st±d? |
|
|
|
|
kocer
|
Wys³any: 2011-05-15, 20:36
|
0
|
|
|
Posty: 37
|
Obiecane foto. A co w temacie?
b.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 85 raz(y) 426.53 KB |
a.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 84 raz(y) 364.82 KB |
|
|
|
|
|
kocer
|
Wys³any: 2011-05-18, 10:05
|
0
|
|
|
Posty: 37
|
Panowie, Standox, Spies Hecker ??? Jakie¶ inne propozycje? Przecie¿ macoie swoje typy. |
|
|
|
|
akzo
|
Wys³any: 2011-06-05, 09:39
|
0
|
|
|
Posty: 6
|
|
|
|