Autor |
Wiadomo¶æ |
|
GTI
|
Wys³any: 2011-05-18, 18:09 Golf mk2 Gti reanimacja
|
0
|
|
|
Posty: 1
|
Witam
Sta³em siê posiadaczem GTI i niestety jedynym jego problemem s± progi, chcia³bym go uratowaæ, lecz niestety wizyta u ka¿dego lakiernika koñczy siê "przeciez to nie mercedes, farba do p³otów i bedzie na wieki" Chcia³bym dostaæ jak±¶ podpowied¼ w sprawie procesu technologicznego reanimacji.
Wkleje fotki:
mniej gro¼na klapa
i b³otnik tylni
Czy zdarcie do zdrowego, podk³ad akrylowy i kilka warstw w³a¶ciwego lakieru wystarczy na zabezpieczeni progów?
Jak uzyskuje siê takiego charakterystycznego "baranka" na progach?
Za wszelkie informacje i porady z góry dziekuje. |
|
|
|
|
ksenonn
|
Wys³any: 2011-05-18, 19:29
|
0
|
|
|
Pomóg³: 7 razy Posty: 279 Sk±d: Czêstochowa
|
nie wystarczy
po zeszlifowaniu rudej podk³ad reaktywny, arylowy, baranek, lakier
tam gdzie trzeba, wyci±æ i wstawiæ now± blachê |
_________________ Blacharstwo/Lakiernictwo
|
|
|
|
|
slawciu
|
Wys³any: 2011-05-18, 21:10
|
0
|
|
|
Pomóg³: 2 razy Posty: 259 Sk±d: Kielce
|
wyci±gaj wykladzine i lataj podloge.
na drzwiach tez masz w¿ery a pod lisw± tez mozna sie kwiatkow spodziewac. |
|
|
|
|
krzyzak_e38
|
Wys³any: 2011-05-18, 21:34
|
0
|
|
|
Posty: 24
|
Moim zdaniem najlepszym rozwiazaniem byloby kupienie nowych progow koszt znikomo niewielki w granicach 60z³ za sztuke. Bo wiadomo w roch pojdzie kontowka z tarcza do szlifowania i z malej dziurki zrobi sie jedna wielka dziura:) takze lepiej przygotuj sie na konkretniejsza robote jak masz zamiar nim posmigac kilka lat.
W latanie tego progu osobiscie nie bawilbym sie bo po pierwsze wiecej sie bedziesz wqrzal bo blacha bedzie sie przepalac itp wiecej obrobki bedziesz mial jak nawalisz latek szlifowania i wogole tarcia szpachlu. Moim skromnym zdaniem lepiej wstawic caly prog efekt masz 100% lepszy od latania a koszt moze pare zloty drozszy ale za to CZAS zaoszczedzisz i efekt koncowy bedzie lepszy moim zdaniem. a na starym wiadomo w jednym miejscu zrobisz ladnie pieknie a po zimie w nastepnym wyskoczy;p
Pozdrawiam |
|
|
|