Szukaj FAQ Album

Autor Wiadomo¶æ
artur911
Wys³any: 2011-06-24, 13:11   Malowanie e39 po gradobiciu
0
UP DOWN

Witam jak w temacie jestem amatorem zakupilem sprzed do malowania itp. idzie kurierem. Obecnie bede chcial zrobic swoje auto pierwszy raz... Mam auto po delikatnym gradobiciu minimalne wgniotki ktore sa widzoczne z bliskiej odelglosci moje pytanie kolejnosc pracy co robic w jakiej kolejnosci caly przebieg pracy jaka szpachlowke kupic papier itp. czekam na konkretna porade dzieki.

artur911
Wys³any: 2011-06-24, 13:54   
0
UP DOWN

ps. jakie firmy szpachli jak nakladac w jakich ostepach ile warstw jak szlifowac kiedy ile poprostu wszystko od podstaw lakier na ile warstw kolor metalic bede tez malowal zderzaki przod tyl , klapa tyl ,maska , dach

jacenty 741
Wys³any: 2011-06-24, 15:05   
0
UP DOWN

Pomóg³: 39 razy
Sk±d: Maków Mazowiecki
Przyjacielu,po pierwsze,to poprzegl±daj trochê forum,wszystkie odpowiedzi na Twoje pytania ju¿ tu s±.Poza tym,pytasz o takie podstawy,¿e jestem wrêcz pewien,¿e o ile teraz te wgniotki widaæ tylko z bardzo bliska,to po Twoje bardzo amatorskiej naprawie bêdzie gorzej.Nie mam wielkiej sympatii do BMW,ale model E39 jest ju¿ ca³kiem mi³± limuzyn±,i chyba szkoda by j± zeszpeciæ.A mo¿e okre¶l siê sk±d jeste¶,mo¿e kto¶ podejmie siê popilotowaæ Twoj± naprawê praktycznie,a nie tylko teoretycznie.

Lackdoctor 
Wys³any: 2011-06-25, 22:18   
0
UP DOWN

Pomóg³: 40 razy
artur911 napisa³/a:
kiedy ile poprostu wszystko od podstaw lakier na ile warstw kolor metalic bede tez malowal zderzaki przod tyl , klapa tyl ,maska , dach

Szkoda si³a na pierwsze cenzura auta.
Nie jestem w stanie opisaæ co i jak po kolei, bo efekt bêdzie taki jak jacenty 741, napisa³.
Nie piszemy tego z³o¶liwie, bo lakierowanie to bardzo specyficzna dziedzina i potrafi p³ataæ figle kumatym lakiernikom a co dopiero przy pierwszej próbie si³ na swoim aucie.

LAKIEROWANKO Strona G³ówna » LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE » Pomoc dla amatorów

Odpowiedz do tematu