|
|
|
Autor |
Wiadomo¶æ |
|
szachcik
|
Wys³any: 2011-07-02, 21:56 Porady do nauki lakierowania
|
0
|
|
|
|
Jako ¿e w moim 4 letnim programie nauczania na "technika pojazdów samochodowych" nie ma takiego punktu jak lakiernictwo, pomy¶la³em ¿eby sam co¶ podzia³aæ.
Niestety jestem jeszcze uczniem bez dochodu sta³ego i mój podstawowy problem to bud¿et, a dok³adniej to jego brak...
Dlatego proszê was o pomoc w skompletowaniu zestawu lakierniczego do nauki jak najmniejszym kosztem, bo w wakacje te¿ du¿o nie zarobiê i nie chcia³ bym wszystkiego wydawaæ tylko na sprzêt
Na razie posiadam tylko niewielki, bo 25 litrowy kompresorek ze znikom± wydajno¶ci±.
Z tego co ju¿ zd±¿y³em poczytaæ to powinienem zakupiæ pistolet HP b±d¼ LVLP ¿eby jako tako da³o siê co¶ tam polakierowaæ.
Co wg. was bêdzie lepsze do nauki i lepiej bêdzie pracowa³o pod moim kompresorem?
HP? czy LVLP?
Z jakimi dyszami powinienem to zakupiæ?
Czy obowi±zkowo musi byæ reduktor przy gun'ie?
Gun za oko³o 50z³ wystarczy do nauki?
Odwadniacz oczywi¶cie zakupiê jak i o zdrowiu pamiêtam.
G³ownie chcê siê uczyæ malowaæ baz± i klarem, i do tego potrzebuje gun'a.
Uczy³ bêdê siê niepotrzebnych elementach które nie ujrz± ¶wiat³a dziennego
Na razie mam do dyspozycji bazê (0,3l) i klar Standox'a wraz z utwardzaczem i rozpuchem ale nie chcia³ bym tego zu¿ywaæ na naukê, bo mam to dobrane pod swoje auto.
Mogê w takim razie rozcieñczyæ jak±¶ emaliê bad¼ nitro? Jak nie to gdzie kupiæ jaki¶ tani lakier, bo nie widzi mi siê pylenie w powietrze w cale nie taniego Standox'a ze znanej mi mieszalni.
Mo¿e jak bym pogada³ z okolicznymi lakiernikami to zostawiali by mi resztki lakierów? Jak my¶licie?
Proszê o wyrozumia³o¶æ, bo jak widaæ jestem jeszcze laikiem w temacie... |
|
|
|
|
kropen16
|
Wys³any: 2011-07-03, 10:27
|
0
|
|
|
Przemo
Pomóg³: 11 razy Posty: 324 Sk±d: MKW
|
szachcik napisa³/a: | Mo¿e jak bym pogada³ z okolicznymi lakiernikami to zostawiali by mi resztki lakierów? |