Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomość
Nokia 
Wysłany: 2012-01-31, 18:42   
:)


Posty: 523
Skąd: Silesia City Center
Robertlodz09 napisał/a:
nokia92 napisał/a:
A masz już w tej kwesti jakies doświadczenia ?

Widzę że cie rozbawiłem :tak: To napisze Ci tak na 10 zapytań wysłanych do 10 różnych sprzedających na Ebay.de otrzymałem tylko 4 odpowiedzi gotowości wysyłki poza granice Niemiec. Nie zalecam licytowania jeśli jest zaznaczona opcja wysyłki tylko do Niemiec bez otrzymania pozytywnej odpowiedzi od sprzedającego :tak: Należy jeszcze zapytać o koszty wysyłki ponieważ tak jak pisze kolega Lackdoktor czasami koszt zakupu wraz z wysyłką może wynieść wiecej niż zakup takiego przedmiotu w Polsce ;) Np. zestaw naprawczy do Sata jet RP kosztuje u nas około 310zł a taki sam na Ebay.de około 50 euro + koszt wysyłki około 15 euro + koszty przelewu zagranicznego (łącznie około 40zł)
I to tyle w tym temacie koledzy ;)
Pozdrawiam! :spoko:



Nie nie ze rozbawiłes, tylko pytałem czy juz Ci sie cos takiego trafiłoo :) Dzięki za info, bo przydante :spoko:
 

Lackdoctor 
Wysłany: 2012-01-31, 20:44   

Posty: 3755
nokia92 napisał/a:
Dzięki za info, bo przydante


Ja mam kolesia co mi płaci w euro i przesyłka jest do niego w niemczech.
Do polski jeździ 2,3 razy w tyg i wysyła w normalnej cenie do mnie.

Omijam koszty prowizji i wysyłki międzynarodowej.
_________________
Strona mojego znajomego w Belgii... mówi po naszemu. Bardzo fajne furki, bardzo różne ceny, nowe okazje praktycznie codziennie.
http://home.mobile.de/AUTOS-PAGNAER#ses
 

Nokia 
Wysłany: 2012-01-31, 22:04   
:)


Posty: 523
Skąd: Silesia City Center
Lackdoctor napisał/a:
nokia92 napisał/a:
Dzięki za info, bo przydante


Ja mam kolesia co mi płaci w euro i przesyłka jest do niego w niemczech.
Do polski jeździ 2,3 razy w tyg i wysyła w normalnej cenie do mnie.

Omijam koszty prowizji i wysyłki międzynarodowej.


Dobrze wiedzieć :cool: :spoko:
 

diablo74 
Wysłany: 2012-01-31, 22:09   

Posty: 600
nokia92 napisał/a:
Coś dla Sata'nistów :spoko:

http://allegro.pl/pistole...2084071891.html


Tak tylko, że gdzieś tam mają drobnym drukiem że przy kursie 4,00 zł za euro sam już u nich próbowałem zamówić jakiś czas temu satę i nie dość że kazali czekać coś koło tygodnia to zadzwonili do mnie że będzie ok 150 zeta droższy bo akurat tak z kursu euro wychodzi
 

Nokia 
Wysłany: 2012-02-01, 12:28   
:)


Posty: 523
Skąd: Silesia City Center
Nie żeby to była okazja ale chce zapytać, ta folia to ta z tych antystatycznych ? http://allegro.pl/show_item.php?item=2085731452 warta jest cos czy nie bardzo ?
 

gugun 
Wysłany: 2012-02-01, 14:53   



Posty: 2819
Skąd: kuj-pom
nokia92 napisał/a:
ta folia to ta z tych antystatycznych ?
nie.to zwykła malarska jednorazówka
 
 

senior
Wysłany: 2012-02-01, 16:37   

Posty: 415
Nie aż tak do końca NIE.
Dlatego że takich zwykłych malarskich gro ludzi używa i bardzo im one odpowiadają. Nawet w porównaniu do tych profi lakierniczych - ale są dwa warunki:
- są folie i folie - jedne się same rwą już przy rozwijaniu a inne są spoko, no i niektóre są tak złożone że tylko się pochlastać.
- druga sprawa to trza pamiętać o wygrzewaniu zamaskowanego nimi auta bo w wielu przypadkach poodparza lakier z czym sam miałem już raz wpadkę i teraz o tym pamiętam :D

Tak więc pomijając powyższe to same wymiary tej folii {o ile jest dobrze złożona} są pewnym plusem:
Plusem gdyż folia z linku NOKII ma wymiary 4x12,5 czyli po chlaśnięciu jej na pół: 4x6,25
Standardowe mają wymiary 4x5 i tym samym najczęściej są ciut za krótkie i te 1,25 metra nie raz byłoby akurat.
A przecież nie trza jej ciachać na pół tylko można pod wymiar a resztę ciachając na mniejsze użyć do innych oklejanek.

Każdy robi jak mu łatwiej. Ja od lat większość oklejam tylko foliami a tylko niektóre rzeczy papierem: progi przytrzaskując go drzwiami, nadkola, komory silnika, zawieszenia..., no i podczas cieniowania... A najczęściej idzie folia na czapkę, podcinanie i podklejanie najczęściej już do przygotowanej taśmy i jazda....
 

Nokia 
Wysłany: 2012-02-01, 20:36   
:)


Posty: 523
Skąd: Silesia City Center
Myslałem ze to ta co gugun jej uzywa, tylko w mniejszym wydaniu :D
 

gugun 
Wysłany: 2012-02-01, 20:56   



Posty: 2819
Skąd: kuj-pom
nie nokia to jest zwykła ochronna,ta co lata fruwa syfi i się przedziera...
 
 

Homer S. 
Wysłany: 2012-02-07, 16:40   


Posty: 861
Coś dla Sata-nisów i Devil-bisstów :devil: czyli dwa szatany ;P
http://www.allegromat.pl/aukcja97997
_________________

 

Robertlodz09 
Wysłany: 2012-02-07, 17:28   


Posty: 3094
Skąd: Łódż
To już "lece" licytować ;)
Pozdrawiam! :spoko:
 

Homer S. 
Wysłany: 2012-02-07, 19:54   


Posty: 861
To jest suszarka :blee: każdy panel 6 lamp przypuszczam że żarniki po 700W to daje 3600W na kasete X 2 szt. :shock: ale bok auta to wysuszy w 5 min. :tak:
http://allegro.pl/promien...2103943536.html
_________________

 

Nokia 
Wysłany: 2012-02-07, 20:58   
:)


Posty: 523
Skąd: Silesia City Center
Homer S. napisał/a:
Coś dla Sata-nisów i Devil-bisstów :devil: czyli dwa szatany ;P
http://www.allegromat.pl/aukcja97997


Na nich mozna by jeszcze zarobic :D
 

Lackdoctor 
Wysłany: 2012-02-07, 21:53   

Posty: 3755
Homer S.,
Jesteś wielki... biore.
Naprawde, zaraz po oddaniu jaguara, jesli będzie to go wezmę.
Bardzo tani jest.. :spoko:
_________________
Strona mojego znajomego w Belgii... mówi po naszemu. Bardzo fajne furki, bardzo różne ceny, nowe okazje praktycznie codziennie.
http://home.mobile.de/AUTOS-PAGNAER#ses
 

gugun 
Wysłany: 2012-02-07, 22:30   



Posty: 2819
Skąd: kuj-pom
widzialem tydzien temu podobny za 2k.tez nie było chętnych
 
 

Mart-Dent
Wysłany: 2012-02-07, 23:14   


Posty: 178
gugun napisał/a:
widzialem tydzien temu podobny za 2k.tez nie było chętnych


To o tego Ci chyba chodzi http://allegro.pl/promien...html#tabsAnchor
 

gugun 
Wysłany: 2012-02-07, 23:23   



Posty: 2819
Skąd: kuj-pom
dokładnie o tego
 
 

Robertlodz09 
Wysłany: 2012-02-08, 08:35   


Posty: 3094
Skąd: Łódż
nokia92 napisał/a:
Na nich mozna by jeszcze zarobic

No teraz to już chyba nie ;) zwłaszcza że aukcja się dopiero rozpoczęła a tutaj już taka podbita "cena" :tak: Jak dla mnie to dość dziwnie szybko ta cena "idzie w górę" zważywszy na ponad tygodniowy jeszcze czas trwania aukcji ;) Ale może się mylę i rzeczywiście jest tak "duże zainteresowanie" Satą KLC "do podkładu" i "starym" DV GTI :tak:
Pozdrawiam! :spoko:

ps. Chyba trzeba było kupić te pistolety na "KUP TERAZ" za 850zł , niż zacząć je licytować bo chyba "cena końcowa" będzie znacznie wyższa ;)
 

gugun 
Wysłany: 2012-02-08, 08:43   



Posty: 2819
Skąd: kuj-pom
nie wiem czy okazja czy nie ale polakierował tylko 2 auta :rotfl: http://www.allegromat.pl/aukcja98019 :D
 
 

gugun 
Wysłany: 2012-02-08, 08:48   



Posty: 2819
Skąd: kuj-pom
Robertlodz09 napisał/a:
o teraz to już chyba nie zwłaszcza że aukcja się dopiero rozpoczęła a tutaj już taka podbita "cena" Jak dla mnie to dość dziwnie szybko ta cena "idzie w górę" zważywszy na ponad tygodniowy jeszcze czas trwania aukcji Ale może się mylę i rzeczywiście jest tak "duże zainteresowanie" Satą KLC "do podkładu" i "starym" DV GTI
Pozdrawiam!

tak dla odświeżenia
http://screenshooter.net/1425918/ijgotyd
 
 

Nokia 
Wysłany: 2012-02-08, 10:42   
:)


Posty: 523
Skąd: Silesia City Center
Robertlodz09 napisał/a:
Chyba trzeba było kupić te pistolety na "KUP TERAZ" za 850zł , niż zacząć je licytować bo chyba "cena końcowa" będzie znacznie wyższa


Masz racje lepiej było brac Kup Teraz. Sprzedawca zobaczył ze zainteresowanie wielkie to odrazu zostawi tylko licytacje :D hehe Cwana bestia ;]

Gugun ten gun już długo lezy na all...ro :rotfl: Ciekawe czy ktoś się skusi :D :D
 

jarbia
Wysłany: 2012-02-08, 12:09   
Hobbysta ,amator

Posty: 426
Skąd: Wlkp.
Witam
Może to co w linku nie okazje ale drogie też nie.
http://e-sklep.tkmindustry.pl/
 

Nokia 
Wysłany: 2012-02-08, 14:16   
:)


Posty: 523
Skąd: Silesia City Center
http://allegro.pl/sata-je...2101716935.html

Do bazy i do claru pojdzie czy bardziej na baze tylko ?
 

gugun 
Wysłany: 2012-02-08, 15:22   



Posty: 2819
Skąd: kuj-pom
a najtanszy to kit maja...zamawiam całą palete :D
 
 

jarbia
Wysłany: 2012-02-08, 15:31   
Hobbysta ,amator

Posty: 426
Skąd: Wlkp.
Gugun rzeczywiście ,ja też zamówię ,a co myślisz o tych Satach ?
 

gugun 
Wysłany: 2012-02-08, 15:36   



Posty: 2819
Skąd: kuj-pom
ten sklep to jakiś charytatywny troche...wiekszosc produktow za darmo:Dchyba podejmne z nimi wspolprace i zaczne malowac na max mayerrze po 150zl za element :D
jarbia napisał/a:
,a co myślisz o tych Satach ?
bardzo dobra cena ale bez wielkiej rewelacji :D
 
 

Homer S. 
Wysłany: 2012-02-08, 17:41   


Posty: 861
Następny promiennik w dobrej cenie i też aukcja nie będzie trwać wieczność :tak:
http://allegro.pl/promien...2107678240.html
_________________

 

Lackdoctor 
Wysłany: 2012-02-08, 20:10   

Posty: 3755
Homer S.,
No to sruuuu.
http://screenshooter.net/2200499/shwclco
Kupiłem... dzięki S.Homer :spoko: :spoko: :spoko: :spoko: :spoko:
_________________
Strona mojego znajomego w Belgii... mówi po naszemu. Bardzo fajne furki, bardzo różne ceny, nowe okazje praktycznie codziennie.
http://home.mobile.de/AUTOS-PAGNAER#ses
 

gugun 
Wysłany: 2012-02-08, 20:39   



Posty: 2819
Skąd: kuj-pom
Lackdoctor napisał/a:
piłem... dzięki S.Homer
:rotfl: a punkt??
 
 

Nokia 
Wysłany: 2012-02-08, 21:06   
:)


Posty: 523
Skąd: Silesia City Center
Tani kubeczek http://allegro.pl/zbiorni...2109214988.html
 

Robertlodz09 
Wysłany: 2012-02-09, 08:26   


Posty: 3094
Skąd: Łódż
Nokia napisał/a:
Do bazy i do claru pojdzie czy bardziej na baze tylko ?

Sata 2000 HVLP to typowy model do "samochodówki" także możesz nim nakładać i jedno i drugie :tak:
Pozdrawiam! :spoko:
 

gugun 
Wysłany: 2012-02-09, 10:30   



Posty: 2819
Skąd: kuj-pom
kurde tyle tu wynajdujecie tych okazjonów że nic tylko się ostro za robote brać i kase zbierać :D
 
 

Homer S. 
Wysłany: 2012-02-09, 13:57   


Posty: 861
Lackdoctor napisał/a:
Homer S.,
No to sruuuu.
http://screenshooter.net/2200499/shwclco
Kupiłem... dzięki S.Homer :spoko: :spoko: :spoko: :spoko: :spoko:

:spoko: :spoko: :spoko: :spoko: :spoko:
_________________

 

Lackdoctor 
Wysłany: 2012-02-09, 14:26   

Posty: 3755
No to jeszcze poproszę aby mieć na uwadze podnośnik taki pod autko.
Aby sobie pomóc przy lakierowaniu boczków, pracy przy progach nie tylko lakierniczych , ale i blacharskich.

Fajnie idzie, brakuje mi jeszcze kabiny....
_________________
Strona mojego znajomego w Belgii... mówi po naszemu. Bardzo fajne furki, bardzo różne ceny, nowe okazje praktycznie codziennie.
http://home.mobile.de/AUTOS-PAGNAER#ses
 

kosior
Wysłany: 2012-02-09, 22:34   


Posty: 102
w castoramie sa nie drogie nawet z mp3 itd. ^^ ^^
_________________

 

Lackdoctor 
Wysłany: 2012-02-09, 22:56   

Posty: 3755
kosior napisał/a:
nawet z mp3 itd.

Niema castoramy w okolicy... daj linka ;P
_________________
Strona mojego znajomego w Belgii... mówi po naszemu. Bardzo fajne furki, bardzo różne ceny, nowe okazje praktycznie codziennie.
http://home.mobile.de/AUTOS-PAGNAER#ses
 

gugun 
Wysłany: 2012-02-10, 14:18   



Posty: 2819
Skąd: kuj-pom
Lackdoctor napisał/a:
Niema castoramy w okolicy... daj linka
tu masz fajną http://www.allegromat.pl/aukcja98203
 
 

Lackdoctor 
Wysłany: 2012-02-11, 19:22   

Posty: 3755
Jako że ja promiennik juz mam .......
Tego znalazłem szukając opisu do mojego.
Z czujnikiem odległości i temperatury... :spoko: :spoko: :spoko:
http://tablica.pl/oferta/...obo-IDu78F.html
_________________
Strona mojego znajomego w Belgii... mówi po naszemu. Bardzo fajne furki, bardzo różne ceny, nowe okazje praktycznie codziennie.
http://home.mobile.de/AUTOS-PAGNAER#ses
 

Mart-Dent
Wysłany: 2012-02-11, 23:43   


Posty: 178
Powrócił w obniżonej cenie http://www.allegromat.pl/aukcja98299

Panowie, prosze o wrzucanie linków poprzez strone http://www.allegromat.pl/ ponieważ linki zawsze bedą aktywne, i każdy w przyszłości bedzie wiedzial o czym tu było pisane. Nokia
 

gugun 
Wysłany: 2012-02-13, 09:49   



Posty: 2819
Skąd: kuj-pom
Mart-Dent napisał/a:
Panowie, prosze o wrzucanie linków poprzez strone http://www.allegromat.pl/ ponieważ linki zawsze bedą aktywne, i każdy w przyszłości bedzie wiedzial o czym tu było pisane. Nokia


hehe
Lackdoctor napisał/a:
http://tablica.pl/oferta/...obo-IDu78F.html

:rotfl: :rotfl: :rotfl: a co do tego promiennika to co to jest dokladnie??firma itp??
 
 

Lackdoctor 
Wysłany: 2012-02-13, 11:02   

Posty: 3755
gugun napisał/a:
a co do tego promiennika to co to jest dokladnie??firma itp??


Chcesz to dam Ci telefon do firmy z Kartuz i kupisz taki nowy za 3850 zł brutto .
W normalnej ofercie jest za 4500 zł.
Co to za promiennik?
Z czujnikiem odległości - wyłączy panele jak za blisko przystawisz.
Z odczytem temperatury elementu
Z grzaniem pulsacyjnym i stałym
Z regulacją mocy
i standard.. regulacja czasu.

Za 1800 kupisz juz na allegro nowy z.... regulacją czasu :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Jakieś pytania?
Bo jeśli chodzi o żarniki i inne dane dotyczące własnie ich mocy i długości fali.... w firmie nie potrafili udzielić żadnej informacji.
_________________
Strona mojego znajomego w Belgii... mówi po naszemu. Bardzo fajne furki, bardzo różne ceny, nowe okazje praktycznie codziennie.
http://home.mobile.de/AUTOS-PAGNAER#ses
 

Homer S. 
Wysłany: 2012-02-16, 16:12   


Posty: 861
Trochę tanich papierów
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=11900916

[ Komentarz dodany przez: gugun: 2012-02-16, 16:57 ]
http://screenshooter.net/1425918/tlwgjad
_________________

 

zgoda150
Wysłany: 2012-02-17, 22:51   

Posty: 3
znalazłem tanio air gunse. Brałbym tylko czy cena nie jest podejrzanie niska jak za nowy?
http://www.allegromat.pl/aukcja98732
 

diablo74 
Wysłany: 2012-02-18, 11:41   

Posty: 600
zgoda150 napisał/a:
znalazłem tanio air gunse. Brałbym tylko czy cena nie jest podejrzanie niska jak za nowy?
http://www.allegromat.pl/aukcja98732


gość może nie trafił z zakupem pistol wygląda na nowy mam taki sam wyrwałem nowy za nie całe 400 jak myślisz poważnie o jakimś lakierowaniu to bardzo dobry wybór na początek pozdrawiam
 

ryciek69
Wysłany: 2012-02-18, 23:09   

Posty: 47
http://moto.allegro.pl/pi...2119740147.html
patrzcie panowie co ludzie jeszcze maja. ja tez mam w domu ten z gornym zbiornikiem i ten bez zbiornika ale niestety juz nie maluja. kupil bym sobie to zeby sprawdzic i miec w domu je w dobrym stanie ale cena pewnie wysoko pojdzie. zabytki wkoncu to juz sa :spoko:
 

jarbia
Wysłany: 2012-02-20, 21:34   
Hobbysta ,amator

Posty: 426
Skąd: Wlkp.
Witam
Nie wiem czy ten potwór coś wart ale może jednak....do suszenia autobusów.


http://www.allegromat.pl/aukcja98970
 

Lackdoctor 
Wysłany: 2012-02-24, 00:03   

Posty: 3755
Papiery 3M.
W bardzo dobrej cenie.
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=15412862
http://screenshooter.net/2200499/iavmoop

Ja nakupiłem od tego sprzedającego tysiące szt... polecam.
_________________
Strona mojego znajomego w Belgii... mówi po naszemu. Bardzo fajne furki, bardzo różne ceny, nowe okazje praktycznie codziennie.
http://home.mobile.de/AUTOS-PAGNAER#ses
 

grzechoo2008 
Wysłany: 2012-02-24, 09:30   

Posty: 374
Skąd: kuj-pom
Też kupuję od tego gościa te 3M, dobry towar, dobra cena, dobry sprzedawca :spoko:
 
 

Homer S. 
Wysłany: 2012-02-26, 08:51   


Posty: 861
Dla posiadaczy 3000RP
http://allegro.pl/dysza-s...2167313750.html
_________________

 

ryciek69
Wysłany: 2012-02-26, 09:32   

Posty: 47
http://allegro.pl/devilbi...2168338419.html jak myslicie warto kupic go za 500zl czy nie bardzo??
 

LAKIEROWANKO Strona Główna » POZOSTAŁE » Ogłoszenia

Odpowiedz do tematu  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group