Szukaj FAQ Album



Przesuniêty przez: Tech 2009-04-25, 17:42
Autor Wiadomo¶æ
cloneofwars
Wys³any: 2007-10-16, 20:04   Tania szpachla z ¦nie¿ynki i malowanie lakierem w sprayu
0
UP DOWN

Posty: 9
Witam!
Mam profil metalowy do wzmacniacza. Szpary wype³ni³em szpachl± jak w nazwie tematu.
Po oszlifowaniu szlifierka oscylacyjna pod palcami nie czu³em ¿adnych nierówno¶ci wiec poci±gn±³em czarnym matem (w sprayu, Deco Color).
Niestety w dobrze o¶wietlonym pomieszczeniu widaæ z pod lakieru wype³niane miejsca (tak jakby szpachla zapad³a siê o dziesi±te czê¶ci milimetra, tworz±c bardzo ma³e wg³êbiania)
Wszystko zeszlifowa³em, da³em jeszcze jedna cienka warstewkê szpachli i mam pytanie- co mam dalej z tym zrobiæ aby powierzchnia po polakierowaniu by³a idealnie jednolita?
(metody tylko domowe, ¿adnych lakierników, pistoletów i innych drogich rzeczy)
POZDRAWIAM
ps- jestem laikiem w tej spawie, wiec nie u¿ywajcie niezrozumia³ych ¿argonów , tylko krok po kroku jak dziecku :)
 

maras 
Wys³any: 2007-10-17, 00:40   
0
UP DOWN

Pomóg³: 5 razy
Posty: 211
Sk±d: Sokolniki k.Poznania
nie da³e¶ podk³adu?? wyszlifuj szpachel na sucho koñcz±c rêcznie p240 na klocku, daj podk³ad, wyszlifuj go na mokro p600-p800, powinno byæ dobrze. Jednak z tego co pamiêtam, deco-lacki s± jakimi¶ syntetykami, akryle siê na nich czêsto wa¿y³y, wiêc przed malowaniem podk³adem, je¶li bêdziesz mia³ akrylowy, dobrze zeszlifuj ten stary lakier
 

cloneofwars
Wys³any: 2007-10-17, 13:40   
0
UP DOWN

Posty: 9
dziêki za pomoc :)
 

maras 
Wys³any: 2007-10-18, 00:40   
0
UP DOWN

Pomóg³: 5 razy
Posty: 211
Sk±d: Sokolniki k.Poznania
Nie ma za co :smile:
 

lukas
Wys³any: 2007-10-18, 08:59   
0
UP DOWN


Pomóg³: 5 razy
Posty: 339
A co to za szpachlówka ze ¦nie¿ynki? Czy chodzi mo¿e o firmê ¦nie¿ka co produkuje farby do ¶cian?
 

cloneofwars
Wys³any: 2007-10-18, 13:53   
0
UP DOWN

Posty: 9
pardon, "¶nie¿ka" mia³o byæ :smile:
 

rbfm 
Wys³any: 2007-10-18, 14:23   
0
UP DOWN

Pomóg³: 21 razy
Posty: 1890
Sk±d: Kraków