Szukaj FAQ Album



Autor WiadomoŠ
goroo 
Wys│any: 2011-12-11, 22:56   goroo - galeria
0
UP DOWN

Posty: 132
Sk▒d: Wroc┬│aw
moja druga pracka. i sie nieco wnerwilem :D na zebie chcialem zrobic odbicie swiatla....wzialem gumke ...pomazalem...i okazalo sie ze wyszlo paskudnie :) nie da sie zwykla gumka ladnie zetrzec tej farby :/ coz..na przyszlosc bede wiedzial.

ale powiedzcie co o tym sadzicie.

 
 

kohs_dna
Wys│any: 2011-12-12, 09:56   
0
UP DOWN
Kohstylez

Pomˇg│: 1 raz
Posty: 83
Nie jest zle :) nie ma co sie stresowac Cwicz wiecej z reki mniej szablonow i staraj sie rozjasniac normalnie aero nie gumka chciaz tez dobry patent :spoko:
Badz na biezaco z forum patrz czytaj ( stare , nowe tematy ) i idz do przodu :) im wiecej malowania tym lapka lepiej sie wyrobi YO!
 

Erni 
Wys│any: 2011-12-12, 10:51   
0
UP DOWN

Pomˇg│: 1 raz
Posty: 153
dupy nie urywa ale nie ma te┬┐ tragedii, maluj dalej, na razie za wczesnie na jakie┬ oceny ;)
_________________
"S┬▒ dwie rzeczy niesko├▒czone - wszech┬Âwiat i g┬│upota ludzka, ale co do tego pierwszego nie jestem pewien"-A.E
 

goroo 
Wys│any: 2012-01-23, 20:23   
0
UP DOWN

Posty: 132
Sk▒d: Wroc┬│aw
witam ponownie :) psikanie bardzo mi sie spodobalo...jedyna rzecza jaka mnie ogranicza to kompresorek ktory trzeba czesto wylaczac zeby sie nie "spalil" :) gdyby nie to ...malowalbym znacznie czesciej i wiecej:)

po ustach ktore nie tak dawno umiescilem tutaj do oceny namalowalem jeszcze chyba 2 pracki czarno-biale...sprawdzalem tez jak maluje sie na pomalowanych proszkowo blachach ... pomalowalem tez natryskowo maske spawalnicza na czarno i bede niedlugo probowal sil z plomieniami...ktore juz wczesniej poprobowalem na czarnym brystolu :)

teraz jednak chcialem sprobowac czegos w kolorze...czegos bardziej ambitnego niz poprzednie prace :) pewnie nieco nieudolnie mi to wychodzi ale zabawa jest przednia przy tym ;) kiedys szkicowalem na kartkach...pozniej poznalem photoshopa i jego mozliwosci i na kilka lat pochlonal mnie digital painting. ale ta technika czyli aerografia bije to wszystko na glowe :) jest duzo wiecej nerwow...bo to kleks bo tu cos krzywo sie psiknelo i nie mozna uzyc gumki do wymazania zeby moc poprawic....ale efekt jak juz cos wyjdzie i zadowolenie - bezcenne :)

jestem jednak na etapie ostrej nauki :) poznawania aero...farb...nawet kreski nie umiem jeszcze calkiem prostej psiknac :) ale sie nie poddaje :)

no ale do rzeczy...ta pracke psikam juz drugi dzien...przez wspomniany wczesniej kiepski kompresorek. zle ja zaczalem bo nie myslalem ze zabrne z nia tak daleko....otoz psiknalem ciemnym zielonym na okolo twarzy od szablonu....lekko....pozniej recznie to zielone poprawialem zeby nadac liniom miekkosci...zeby nie wygladalo jak od szablonu....teraz wogole zaluje ze uzylem tego zielonego...lepiej wygladaloby poprostu na bialej kartce.

pozniej powstal lekki szkic ust nosa ucha....i tu tez jest problem....maluje transparntami...i one za cholere nie chca przykryc tych linii olowkiem :) dziurka w nosie to nie problem ...rzesy tez..bo one beda na tyle ciemne ze te linie sie zgubia....ale ucho...tam bedzie problem.

wiem ze sa tutaj takze "anatomisci" :D tak wiec jesli mieliby ochote przyczepic sie do miesni i sciegien na szyji to wiem ze je deczko skaszanilem...nie przez to nawet ze nie wieedzialem jak one maja wygladac...tylko przez moja nieudolnosc w poslugiowaniu sie aerografem :) niektore linie psiknalem za daleko stad wyglada to tak jak wyglada :)

mam jednak pytanie....chcialbym niektore miejsca rozjasnic....ale tak delikatnie...ale chyba biala lub lekko zabarwiona biala farbka niebardzo sie nada ? tzn pytanie czy to bedzie dobrze wygladac bo nei chcialbym psiknac i zepsuc wszystko :P

na koniec prosze o konstruktywna krytyke....moze jakies podpowiedzi jesli komus jakas do glowy przychodzi. a jesli jest cos skaszanione albo uwaza ze calosc jest do bani to prosze sie nie krepowac i mowic :) bede wiedzial ze cos zle robie :)


 
 

goroo 
Wys│any: 2012-01-24, 20:59   
0
UP DOWN

Posty: 132
Sk▒d: Wroc┬│aw
nikt nic sie nie wypowie ?:P ja juz z praca zabrnalem nieco dalej ale wstawie jak juz wlosy zaczne moze :)
_________________
zak┬│ad pogrzebowy "RADO┬Ž├ć" - w naszej trumnie wygladasz jak ┬┐ywy.
 
 

goroo 
Wys│any: 2012-01-26, 21:05   
0
UP DOWN

Posty: 132
Sk▒d: Wroc┬│aw
w przerwie przy portrecie kobiety z jezorem szybki (jak na mnie) okolo 30min speed innego portretu :)

 
 

goroo 
Wys│any: 2012-01-29, 18:12   
0
UP DOWN

Posty: 132
Sk▒d: Wroc┬│aw
twarz kobiety narazie zostawilem na pozniej...wzialem sie za cos innego jako ze kupilem nowa dysze i igle 0.4.... pomimo ze nowa dysza createxy trzeba ostro rozcienczac, nawet do 0.4...ciezko uzyskac nia cienka kreche....ale jakos trza sobie radzic.

trzebva chyba kupic wickedy jak najszybciej...i mysle tez o nowym aero...:)




to tez WIP skonczylem dzis pierwsza warstwe i zaczalem nakladac druga ciemniejsza...cala pierwsza warstwa free hand...nie chcialem uzywac maskowan ani szablonow zeby pocwiczyc reke...jednak przy nakladaniu drugiej warstwy chyba uzyje kilka razy maski bo ciezko bedzie to zrobic tak zeby jakos wygladalo. jednak bede raczej probowal wiekszosc robic z reki.
 
 

Erni 
Wys│any: 2012-01-29, 22:58   
0
UP DOWN

Pomˇg│: 1 raz
Posty: 153
dobrze siê to wszystko zapowiada :spoko: wiêc jed¼ dalej.
_________________
"S┬▒ dwie rzeczy niesko├▒czone - wszech┬Âwiat i g┬│upota ludzka, ale co do tego pierwszego nie jestem pewien"-A.E
 

goroo 
Wys│any: 2012-02-19, 16:28   
0
UP DOWN

Posty: 132
Sk▒d: Wroc┬│aw
znalazlem w szafie stare przescieradlo :D nie mialem zadnej emulsji pod reka zeby to przeleciec najpierw wiec malowalem na sucho :)

lekki szkic i wszystko z reki.

 
 

cube 
Wys│any: 2012-02-22, 18:59   
+1
UP DOWN


Pomˇg│: 3 razy
Posty: 110
jak na pocz┬▒tki - bardzo przyzwoicie, to na czym bym si├¬ skupi┬│ na twoim miejscu - je┬Âli chcesz ├Žwiczy├Ž portrety - to malowanie w┬│os├│w.
je┬Âli english ci nie obcy to zajrzyj tu:
http://www.stanprokopenko...0/03/draw-hair/
je┬Âli chcesz wersj├¬ polsk┬▒ to musisz nieco poczeka├Ž a┬┐ maniek wznowi laba (ju┬┐ chyba niebawem :tak: )
pozdrawiam
 

Erni 
Wys│any: 2012-02-22, 20:04   
0
UP DOWN

Pomˇg│: 1 raz
Posty: 153
cube napisa│/a:
j
http://www.stanprokopenko...0/03/draw-hair/
je┬Âli chcesz wersj├¬ polsk┬▒ to musisz nieco poczeka├Ž a┬┐ maniek wznowi laba (ju┬┐ chyba niebawem :tak: )
pozdrawiam

dzi├¬ki cube za tego linka, bo szuka┬│em i znale┬╝├Ž nie mog┬│em, zapomnia┬│em jak ten kole┬ sie nazywa :) goroo korzystaj bo dobry materia┬│.
No i co do laba to dzieje si├¬ co┬ od jakiego┬ czasu ;)
_________________
"S┬▒ dwie rzeczy niesko├▒czone - wszech┬Âwiat i g┬│upota ludzka, ale co do tego pierwszego nie jestem pewien"-A.E
 

goroo 
Wys│any: 2012-03-04, 22:19   
0
UP DOWN

Posty: 132
Sk▒d: Wroc┬│aw
moja pseudo pracownia :D i cos nad czym teraz pracuje :D ciezko na moim kompresorku bo co chwile trzeba dawac mu odpoczac...stad trwa to wieki....pracuje nad lepszym aktualnie :D






 
 

Andy 66 
Wys│any: 2012-03-04, 22:39   
0
UP DOWN

Posty: 177
Sk▒d: Bydgoszcz
Uwa¿aj na t± krechê w ustach... ;)
A jaki masz kompresor, ┬┐e nie nad┬▒┬┐a ??
_________________
https://www.facebook.com/andyartbydgoszcz
 

goroo 
Wys│any: 2012-03-04, 23:25   
0
UP DOWN

Posty: 132
Sk▒d: Wroc┬│aw
czemu uwazaj ?:)

kompresorek z allegro ktory grzeje sie po 15min jak cholera :P
_________________
zak┬│ad pogrzebowy "RADO┬Ž├ć" - w naszej trumnie wygladasz jak ┬┐ywy.
 
 

Andy 66 
Wys│any: 2012-03-04, 23:42   
+1
UP DOWN

Posty: 177
Sk▒d: Bydgoszcz
Dok┬│adnie nie widz├¬ koloru tej krechy, ale wydaje si├¬ za ciemna i mo┬┐e by├Ž problem z ukryciem jej. Tak jak oko jaszczura ;)

A co do kompresora, to poczytaj ten post :arrow: http://lakierowanko.info/...start=100#55457

Rewelacja... zrobi┬│em taki z kompresora t┬│okowego ze z┬│omowiska. Wyrzuci┬│em oryginalny silnik, zamontowa┬│em agregat od lod├│wki i ┬Âmiga jak ta lala. Docelowo chc├¬ za┬│o┬┐y├Ž drugi agregat (takie biturbo), bo po dw├│ch godzinach zaczyna si├¬ troch├¬ grza├Ž. Jak b├¬d┬▒ dwa, problemu nie b├¬dzie :cool:
Ca┬│o┬Â├Ž kosztowa┬│a oko┬│o 200z┬│, a chodzi ciszej od farelki. Pompuje do 6 atm, wy┬│┬▒cza si├¬ przy 3,8 wi├¬c ci┬Ânienia dosy├Ž.
Polecam :spoko: szczeg├│lnie jak pracujesz w domu...
_________________
https://www.facebook.com/andyartbydgoszcz
 

goroo 
Wys│any: 2012-03-05, 00:43   
0
UP DOWN

Posty: 132
Sk▒d: Wroc┬│aw
krecha w ustach jest ciemnoczerwona...i taka ma zostac..moze troszke ja rozjasnie ale zobaczymy.

co do kompresora to ja juz sie do tego szykuje ;) mam 2 agregaty lodowkowe...kupilem butle 24L ....brak mi tylko reszty czesci ale narazie nie mam czasu polazic za tym po sklepach ;)
_________________
zak┬│ad pogrzebowy "RADO┬Ž├ć" - w naszej trumnie wygladasz jak ┬┐ywy.
 
 

Andy 66 
Wys│any: 2012-03-05, 09:06   
0
UP DOWN

Posty: 177
Sk▒d: Bydgoszcz
To kupno starego 24L kompresora t³okowego na z³omie zaoszczêdzi Ci kosztów :tak:
_________________
https://www.facebook.com/andyartbydgoszcz
 

goroo 
Wys│any: 2012-03-05, 18:17   
0
UP DOWN

Posty: 132
Sk▒d: Wroc┬│aw
no i z mojej pracki lipa...zrobilem plame na onsie przez brudny krzywik i mnie krew zalala....no i niestety nie mam wprawy w malowaniu wlosow....chyba zaczne cos nowego :(
_________________
zak┬│ad pogrzebowy "RADO┬Ž├ć" - w naszej trumnie wygladasz jak ┬┐ywy.
 
 

Andy 66 
Wys│any: 2012-03-05, 22:33   
0
UP DOWN

Posty: 177
Sk▒d: Bydgoszcz
goroo napisa│/a:
zrobilem plame na onsie przez brudny krzywik


A ┬┐yletk┬▒ pr├│bowa┬│e┬ zdrapa├Ž :?: i paznokciem przyg┬│adzi├Ž :tak:
_________________
https://www.facebook.com/andyartbydgoszcz
 

goroo 
Wys│any: 2012-03-05, 22:35   
0
UP DOWN

Posty: 132
Sk▒d: Wroc┬│aw
problem w tym ze na brystolu takie drapanie wyglada paskudnie jak cholera :) dlatgo chce kupic jutro plotna. malowalem juz na starym przescieradle i bylo to duzo bardziej komfortowe psikanie niz na brystolu.

nawet jakbym zdrapal to powstalaby biala plama ktora ciezko byloby pokryc i wygkladaloby to jeszcze gorzej :)
_________________
zak┬│ad pogrzebowy "RADO┬Ž├ć" - w naszej trumnie wygladasz jak ┬┐ywy.
 
 

Andy 66 
Wys│any: 2012-03-05, 23:06   
0
UP DOWN

Posty: 177
Sk▒d: Bydgoszcz
Ale zdrapa├Ž masz tylko farb├¬, nie papier :rotfl:
Jak nie spróbujesz, to siê nie przekonasz... :tak:
_________________
https://www.facebook.com/andyartbydgoszcz
 

goroo 
Wys│any: 2012-03-05, 23:43   
0
UP DOWN

Posty: 132
Sk▒d: Wroc┬│aw
probowalem nie raz nie tylko w tej pracy :) z brystolu nie da sie zdrapac samej farby :) brystol przesiaka farba. wyglada to naprawde paskudnie
_________________
zak┬│ad pogrzebowy "RADO┬Ž├ć" - w naszej trumnie wygladasz jak ┬┐ywy.
 
 

goroo 
Wys│any: 2012-03-06, 20:51   
0
UP DOWN

Posty: 132
Sk▒d: Wroc┬│aw
jednak skonczylem ....tak zeby nie moc sobie zarzucic ze znow cos zostawilem w powijach :) rewelacji nie ma...wiele bledow..plam...zapruszen...wlosy wogole zrobilem tylko po to zeby byly, nie przylozylem sie do nich. brakuje sporo cieni ale coz..byla to dla mnie lekcja i czas zabrac sie za cos nowego ...trening trening trening :D


 
 

Andy 66 
Wys│any: 2012-03-06, 21:24   
0
UP DOWN

Posty: 177
Sk▒d: Bydgoszcz
¯e w portretach trochê robi³em (farby olejne), parê moich uwag...
W┬│osy w miar├¬ (nie widzia┬│em zdj├¬cia orygina┬│u), ale ┬Âwiat┬│o w oczach, jakby za nisko i jako bia┬│e kropki, uszy nie na┬Âladuj┬▒ uszu, tylko s┬▒ w ich miejscu, usta za mocno asymetryczne i wida├Ž krzywik (┬Âwiat┬│o OK, u g├│ry lekkie by si├¬ przyda┬│o - uwypukli g├│rn┬▒ warg├¬), nozdrza - krzywik rzuca sie w oczy...

Wiem, ┬┐e okrutnie pojecha┬│em... ale sam si├¬ boj├¬ spr├│bowa├Ž portretu w aero. Najtrudniej jest z portretami dzieci i laskami, gdzie wszystko przechodzi bardzo ┬│agodnie, delikatnymi cieniami - ┬┐adnych bruzd, ani zmarszczek. Cz├¬sto mam wra┬┐enie ogl┬▒daj┬▒c portret jakiego┬ dziecka, ┬┐e ma niedorozw├│j albo jeszcze co┬ gorszego.... :roll: Sam przyznasz, ┬┐e wi├¬kszo┬Â├Ž tego typu prac jest skopana.
Wiêc jak widzê portret dziecka i wszystko jest OK, to znaczy ¿e autor jest ju¿ wymiataczem :cool:

A reasumuj┬▒c to wszystko, uwa┬┐am ze malarstwo jest sztuk┬▒ oszukiwania oka. Nie zawsze musz┬▒ by├Ž odwzorowane wszystkie detale na 100% Mo┬┐e ich nie by├Ž, ale ┬┐eby oko je sobie "dorobi┬│o" i nie widzia┬│o ┬┐e ich nie ma...

P.S.
A tego go┬Âcia w sk├│rze sko├▒czy┬│e┬ :?: Bo zapowiada si├¬ ciekawie...
_________________
https://www.facebook.com/andyartbydgoszcz
 

goroo 
Wys│any: 2012-03-06, 21:49   
0
UP DOWN

Posty: 132
Sk▒d: Wroc┬│aw
aaa no tak uszy....nie dodalem ze wlasnie ich nie ma :D
nie chcialo mi sie juz przy nich dlubac.

co do reszty masz racje...i najgorsze ze ja to wiem ;) przed aero bawilem sie w digital painting ...kilka portretow tez machnalem i na pewno sa duzo lepsze niz te aero xD

a co do widocznosci krzywikow...coz nei wie mnarazie jak osiagnac zamierzony efekt bez nich...a uzywajac ich niestety takie odciecia sa chyba nieuniknione.

co do portretow dziecka zgadzam sie z TOba ...sam nawetr jeden psiknalem ale jako speed...nie pamietam ile mi tam zajal ale w 30min na pewno sie zmiescilem..dla treningu to bylo.

koles w skorze...skonczony choc wiele moznaby bylo poprawic ;) zdenerwowalem sie i odstawilem go po psiknieciu okularow...uzylem czerni...z tego co pamietam nierozjasnianej...i tak "wyszly" z calej pracy ze wygladalo to paskudnie.

ale wrzuce jutro moze to zobaczysz o co mo chodzi :)
_________________
zak┬│ad pogrzebowy "RADO┬Ž├ć" - w naszej trumnie wygladasz jak ┬┐ywy.
 
 

Andy 66 
Wys│any: 2012-03-06, 22:24   
0
UP DOWN

Posty: 177
Sk▒d: Bydgoszcz
Mo┬┐e spr├│buj z wi├¬kszym formatem... albo zmie├▒ muz├¬ ;) jest tyle innych rzeczy do namalowania i nie koniecznie musz┬▒ to by├Ž portrety.

Ja lada dzieñ zabiorê siê za goryla - czarne t³o, format 100x70cm a nastêpn± prac± bêdzie portret 50x35cm (jeszcze nie wiem czyj, ale na pewno facet - mam zamówienie) Ciekawe jak wyjd±....
_________________
https://www.facebook.com/andyartbydgoszcz
 

goroo 
Wys│any: 2012-03-09, 19:22   
0
UP DOWN

Posty: 132
Sk▒d: Wroc┬│aw
napisales o tym gorylu i jakos mnie na niego wzielo :D wlasnie jestem w trakcie psikania xD ale maluje sam pysk :)
_________________
zak┬│ad pogrzebowy "RADO┬Ž├ć" - w naszej trumnie wygladasz jak ┬┐ywy.
 
 

Andy 66 
Wys│any: 2012-03-09, 19:27   
0
UP DOWN

Posty: 177
Sk▒d: Bydgoszcz
Dzisiaj by┬│o troch├¬ cieplej... i przygotowa┬│em karton pod gorill├¬. Ciekawe, czy wybra┬│e┬ tego samego ci ja ;P
_________________
https://www.facebook.com/andyartbydgoszcz
 

goroo 
Wys│any: 2012-03-09, 19:37   
0
UP DOWN

Posty: 132
Sk▒d: Wroc┬│aw
tzn jak przygotowywales ?:) pokaz ktorego wybrales to Ci powiem czy ten sam :D
_________________
zak┬│ad pogrzebowy "RADO┬Ž├ć" - w naszej trumnie wygladasz jak ┬┐ywy.
 
 

Andy 66 
Wys│any: 2012-03-09, 19:41   
0
UP DOWN

Posty: 177
Sk▒d: Bydgoszcz
Psik³em karton na czarno... A goryla nie poka¿ê :nie:
Mo¿e dzisiaj si±dê do niego - najpó¼niej jutro
_________________
https://www.facebook.com/andyartbydgoszcz
 

goroo 
Wys│any: 2012-03-09, 19:45   
0
UP DOWN

Posty: 132
Sk▒d: Wroc┬│aw
ja mam nadzieje ze swojego jutro juz skoncze :)moze dzisiaj jeszcze cos popsikam a jesli nie to jutro od rana :)
_________________
zak┬│ad pogrzebowy "RADO┬Ž├ć" - w naszej trumnie wygladasz jak ┬┐ywy.
 
 

goroo 
Wys│any: 2012-03-09, 19:49   
0
UP DOWN

Posty: 132
Sk▒d: Wroc┬│aw
tylko ze Ty malujesz na czarnym....ja na bialym :) a na czarno czym pomalowales ? aero? puszka ?
_________________
zak┬│ad pogrzebowy "RADO┬Ž├ć" - w naszej trumnie wygladasz jak ┬┐ywy.
 
 

Andy 66 
Wys│any: 2012-03-09, 20:01   
0
UP DOWN

Posty: 177
Sk▒d: Bydgoszcz
puszk┬▒ na dworze, ale na koniec i tak bed├¬ musia┬│ poprawi├Ž aero
_________________
https://www.facebook.com/andyartbydgoszcz
 

goroo 
Wys│any: 2012-03-09, 20:03   
0
UP DOWN

Posty: 132
Sk▒d: Wroc┬│aw
musial ? czyli ? zle sie pokrylo czy lepoiej maluje sie po akrylowej powierzchni ?
_________________
zak┬│ad pogrzebowy "RADO┬Ž├ć" - w naszej trumnie wygladasz jak ┬┐ywy.
 
 

Andy 66 
Wys│any: 2012-03-09, 20:10   
0
UP DOWN

Posty: 177
Sk▒d: Bydgoszcz
nieeee... powierzchnia niby czarna, ale jak pod ┬Âwiat┬│o spojrzysz, to plamy wida├Ž. Pewnie aparat te┬┐ to wy┬│uska. A to jaka┬ pierwsza ta├▒sza czarna podk┬│ad├│wka z Castoramy.

Pojecha┬│em z puszki, ┬┐eby sobie roboty zaoszcz├¬dzi├Ž :roll: ale przy ma┬│ym wiaterku nie da rady - trzeba w pomieszczeniu.
_________________
https://www.facebook.com/andyartbydgoszcz
 

goroo 
Wys│any: 2012-03-09, 20:36   
0
UP DOWN

Posty: 132
Sk▒d: Wroc┬│aw
ja tego mojego gorylka zaczalem na plotnie...i powiem Ci ze psika sie o niebo lepiej niz na brystolu.

co do mojego aero od dluzszego czasu cos mi nie pasowalo w nim...z powodu problemow przy dagger stroku....ale kilka dni temu go rozkrecilem i czyscilem chyba z godzine...powolutku dokladnie....dysza w iwatach jest tak malenka ze bez tego "powolutku" mogloby byc ciezko :D no i teraz po czyszczeniu....dziala przepieknie. az chce sie psikac :)
_________________
zak┬│ad pogrzebowy "RADO┬Ž├ć" - w naszej trumnie wygladasz jak ┬┐ywy.
 
 

Andy 66 
Wys│any: 2012-03-09, 21:19   
0
UP DOWN

Posty: 177
Sk▒d: Bydgoszcz
No to psikaj....

A goryla jedziesz z r├¬ki, czy jako┬ przedtem szkicujesz ???
_________________
https://www.facebook.com/andyartbydgoszcz
 

goroo 
Wys│any: 2012-03-09, 21:24   
0
UP DOWN

Posty: 132
Sk▒d: Wroc┬│aw
zrobilem lekki ogolny szkic....tzn dokladniej odbilem kalk┬▒. ale naprawde ogolny...oczy nos usta....reszta z reki...nie uzywam nawet krzywikow przy nim.
_________________
zak┬│ad pogrzebowy "RADO┬Ž├ć" - w naszej trumnie wygladasz jak ┬┐ywy.
 
 

Andy 66 
Wys│any: 2012-03-09, 21:27   
0
UP DOWN

Posty: 177
Sk▒d: Bydgoszcz
A format ?

Mo¿e walnij fotkê orygina³u tutaj i rób step by step...
Ja u siebie zrobie to samo :tak:
_________________
https://www.facebook.com/andyartbydgoszcz
 

goroo 
Wys│any: 2012-03-09, 21:52   
0
UP DOWN

Posty: 132
Sk▒d: Wroc┬│aw
no nioeco za pozno...pierwsza fote zrobilem jak juz mialem wiekszosc :) chcialem filmik nagrac ale zapomnialem :D a fotke jak znajde zaraz to wstawie. format 50x50
_________________
zak┬│ad pogrzebowy "RADO┬Ž├ć" - w naszej trumnie wygladasz jak ┬┐ywy.
 
 

goroo 
Wys│any: 2012-03-10, 13:04   
0
UP DOWN

Posty: 132
Sk▒d: Wroc┬│aw
psikam tego osobnika :)


_________________
zak┬│ad pogrzebowy "RADO┬Ž├ć" - w naszej trumnie wygladasz jak ┬┐ywy.
 
 

goroo 
Wys│any: 2012-03-10, 13:56   
0
UP DOWN

Posty: 132
Sk▒d: Wroc┬│aw
pytanie za 100pkt :D jak malowac bialym po czarnym zeby nie powstawal blekitny :)

chce malowac teraz jasne wlosie...futrko....i zaczynam sie zastanawiac czy nie lepioej bedzie tego skrobac.

ale zastanawia mnie tez jaka robia to inni ze bialy na czarnym wyglada jak bialy a nie jak blekit...np tutaj http://www.youtube.com/wa...feature=related

swoja droga ten kolor na nosie tego leoparda to czyste odcienie szarosci czy moze cos tam mieszal innego jeszcze ? jak myslicie ? bo fajnie to wyglada i na pierwszy rzut oka wydaje sie ze to nie czysta "szarosc"
_________________
zak┬│ad pogrzebowy "RADO┬Ž├ć" - w naszej trumnie wygladasz jak ┬┐ywy.
 
 

Andy 66 
Wys│any: 2012-03-10, 14:33   
0
UP DOWN

Posty: 177
Sk▒d: Bydgoszcz
A mnie bia┬│y na czarnym wychodzi - od szarszych, poprzez szare - do bia┬│ego.
Jakie farbki masz ??

Rzu├Ž fotk├¬, co ju┬┐ wypsika┬│e┬Â...
_________________
https://www.facebook.com/andyartbydgoszcz
 

Erni 
Wys│any: 2012-03-10, 14:37   
0
UP DOWN

Pomˇg│: 1 raz
Posty: 153
nak┬│ada├Ž kilka warstw, lub k┬│a┬Â├Ž jak najmniej rozcie├▒czon┬▒ farb┬▒, lub pendzelkiem
o malowaniu zwierz┬▒tek, dwa ciekawe tutki:

dwa tygrysy

g┬│os gromu

dobrze Ci idzie :) chyba jestes na dobrej drodze
pozdrawiam
_________________
"S┬▒ dwie rzeczy niesko├▒czone - wszech┬Âwiat i g┬│upota ludzka, ale co do tego pierwszego nie jestem pewien"-A.E
 

goroo 
Wys│any: 2012-03-10, 15:02   
0
UP DOWN

Posty: 132
Sk▒d: Wroc┬│aw
erni ten gorylek co wkleilem to wzor z ktorego korzystam a nie moje wypociny :)
_________________
zak┬│ad pogrzebowy "RADO┬Ž├ć" - w naszej trumnie wygladasz jak ┬┐ywy.
 
 

goroo 
Wys│any: 2012-03-10, 15:21   
0
UP DOWN

Posty: 132
Sk▒d: Wroc┬│aw
kilka warstw..hmm...czyli z malego wloska po kilku warstwach zrobi sie niezla krecha chyba :D no nic bede probowal...w tym akuratwzorze bedzie to nieco ulatwione bo pysk i wlosy tej malpy sa w lekko niebieskawym odcieniu...ale przy jakiejs innej pracy gdzie bede chcial uzyskac biale wloski bedzie ciezko
_________________
zak┬│ad pogrzebowy "RADO┬Ž├ć" - w naszej trumnie wygladasz jak ┬┐ywy.
 
 

Andy 66 
Wys│any: 2012-03-10, 15:30   
0
UP DOWN

Posty: 177
Sk▒d: Bydgoszcz
nie histeryzuj :roll:

goroo napisa│/a:
z malego wloska po kilku warstwach zrobi sie niezla krecha chyba


Dru Blair przy detalach u┬┐ywa kolorowych kredek ;) Nikt nie m├│wi, ┬┐e Twoja praca musi mie├Ž 100% aero - efekt ko├▒cowy si├¬ liczy - oszukaj oko ;P
_________________
https://www.facebook.com/andyartbydgoszcz
 

goroo 
Wys│any: 2012-03-10, 15:59   
0
UP DOWN

Posty: 132
Sk▒d: Wroc┬│aw
to fakt...do geparda ktorego psikam w miedzyczasie kupilem specjalnie cieniutki pedzelek...jednak chyba kupno najtanszego z nich nie bylo dobrym pomyslem :D
jakos inaczej sobie to wyobrazalem...

ale bede probowal :) narazie jesli chodzi o goryla to do wloskow jeszcze nie doszedlem :) ale juz niebawem bedzie sie trzeba z nimi zmierzyc :)
_________________
zak┬│ad pogrzebowy "RADO┬Ž├ć" - w naszej trumnie wygladasz jak ┬┐ywy.
 
 

Erni 
Wys│any: 2012-03-10, 16:16   
0
UP DOWN

Pomˇg│: 1 raz
Posty: 153
goroo napisa│/a:
erni ten gorylek co wkleilem to wzor z ktorego korzystam a nie moje wypociny :)

hehe sorka, siê zapêdzi³em :roll:
Andy dobrze podpowiada, jeszcze mozna kredki wykorzystac, albo jest jeszcze co┬ takiego jak gumka elektryczna (nied┬│ugo b├¬d├¬ testowa┬│, zobacz├¬ jak si├¬ sprawdza i do czego mo┬┐na wykorzysta├Ž) no i jak malujesz na bia┬│ym to mo┬┐esz podrapa├Ž skalpelem, widzia┬│em w jakim┬ filmiku jak kole┬ tak robi i ca┬│kiem zacnie wysz┬│o, korzysta┬│ g┬│├│wnie ze skalpela i gumki elektrycznej ┬┐eby wyci┬▒gna├Ž bliki i sier┬Â├Ž.
_________________
"S┬▒ dwie rzeczy niesko├▒czone - wszech┬Âwiat i g┬│upota ludzka, ale co do tego pierwszego nie jestem pewien"-A.E
 

goroo 
Wys│any: 2012-03-10, 16:29   
0
UP DOWN

Posty: 132
Sk▒d: Wroc┬│aw
a gdzie zakupiles taka gumke ....kiedys szukalem i znalesc nie moglem a tez chetnie bym zakupil
_________________
zak┬│ad pogrzebowy "RADO┬Ž├ć" - w naszej trumnie wygladasz jak ┬┐ywy.
 
 

LAKIEROWANKO Strona G│ˇwna » AIRBRUSH » Galeria Airbrush

Odpowiedz do tematu  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach
Nie mo┐esz za│▒czaŠ plikˇw na tym forum
Mo┐esz Âci▒gaŠ za│▒czniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group