Autor |
Wiadomo¶æ |
|
martin81
|
Wys³any: 2012-04-13, 19:59 W sumie jestem amatorem ;)
|
0
|
|
|
|
Witam Wszystkich :)Moja przygoda z aerografem zaczê³a siê od obej¿enia programu telewizyjnego gdzie Mike Lavalie(chyba dobrze napisa³em ) namalowa³ swoje p³omienie : ) Moje prace ...hmm...w zasadzie zamówinia konkretnego nie mia³em - poprostu o ile czas pozwala maluje to i owo
....z reszt± oceñcie sami
Troszkê nie w kolejno¶ci...moja druga praca
....jak wam siê podoba ksiê¿yc
....a to moje pierwsza
...portret ...
P³omienie - zosta³o troszkê bia³ej farby i siê prysnê³o-rewelacji nie ma ...ale co tam
Fotki portretu robione z ró¿nych ujêæ
... kask motocyklowy-le¿a³ tak nieu¿ywany i nadawa³ siê idealnie-nie mia³em klaru i w sumie brak dok³adniejszego wykoñczenia przodu
Licze oczywi¶cie na to ¿e przyj¿ycie siê uwa¿nie na ka¿dy szczegó³(o ile takowe s± ) i oczywi¶cie ocene mojej pracy (o ile mo¿na to tak nazwaæ )
Pozdrawiam serdecznie |
|
|
|
|
Andy 66
|
Wys³any: 2012-04-13, 22:39
|
0
|
|
|
|
Je¶li chodzi o kask, to pomys³a mia³e¶ fajnego. Jednak wydaje mi siê, ¿e za ma³o w szczegó³y wchodzisz. Portret dziewczyny jaki¶ zarys ma, ale dla mnie to skoñczona pierwsza warstwa i trzeba przej¶æ do detali. Aerograf daje naprawdê du¿e mo¿liwo¶ci...
Zreszt± zobacz moj± galeriê - jak zaczynalem na pocz±tku roku, a jak teraz wychodzi. Sam jestem w szoku |
_________________ https://www.facebook.com/andyartbydgoszcz |
|
|
|
|
martin81
|
Wys³any: 2012-04-14, 11:31
|
0
|
|
|
|
Te prace robi³em oko³o 2lata temu -tak jak napisa³em wy¿ej nie s± to '' mega prace ''-natomiast co do wykoñczeñ zgadzam siê -niestety brakowa³o mi czasu (co akurat nie usprawiedliwia mnie ani efektu koñcowego ) i klaru -to by³y prace robione na szybko ,portret troszkê ponad pó³ godzinki, kask to pierwsza robótka z kolorami