Szukaj FAQ Album

Autor Wiadomość
martin81
Wysłany: 2012-04-13, 20:59   W sumie jestem amatorem ;)
0
UP DOWN

Witam Wszystkich :)Moja przygoda z aerografem zaczęła się od obejżenia programu telewizyjnego gdzie Mike Lavalie(chyba dobrze napisałem ;) ) namalował swoje płomienie : ) Moje prace ...hmm...w zasadzie zamówinia konkretnego nie miałem - poprostu o ile czas pozwala maluje to i owo ;)
....z resztą oceńcie sami :wink:
Troszkę nie w kolejności...moja druga praca

....jak wam się podoba księżyc :?: :wink:
....a to moje pierwsza :D

...portret ...

Płomienie - zostało troszkę białej farby i się prysnęło-rewelacji nie ma ...ale co tam ;)

Fotki portretu robione z różnych ujęć :wink:

... kask motocyklowy-leżał tak nieużywany i nadawał się idealnie-nie miałem klaru i w sumie brak dokładniejszego wykończenia przodu :wink:

Licze oczywiście na to że przyjżycie się uważnie na każdy szczegół(o ile takowe są ;) ) i oczywiście ocene mojej pracy (o ile można to tak nazwać )
Pozdrawiam serdecznie :)

Andy 66 
Wysłany: 2012-04-13, 23:39   
0
UP DOWN

Jeśli chodzi o kask, to pomysła miałeś fajnego. Jednak wydaje mi się, że za mało w szczegóły wchodzisz. Portret dziewczyny jakiś zarys ma, ale dla mnie to skończona pierwsza warstwa i trzeba przejść do detali. Aerograf daje naprawdę duże możliwości...
Zresztą zobacz moją galerię - jak zaczynalem na początku roku, a jak teraz wychodzi. Sam jestem w szoku :tak:

martin81
Wysłany: 2012-04-14, 12:31   
0
UP DOWN

Te prace robiłem około 2lata temu -tak jak napisałem wyżej nie są to '' mega prace ''-natomiast co do wykończeń zgadzam się -niestety brakowało mi czasu (co akurat nie usprawiedliwia mnie ani efektu końcowego ) i klaru -to były prace robione na szybko ,portret troszkę ponad pół godzinki, kask to pierwsza robótka z kolorami ;)