Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomo¶æ
martin81
Wys³any: 2012-04-13, 19:59   W sumie jestem amatorem ;)
0
UP DOWN

Posty: 2
Witam Wszystkich :)Moja przygoda z aerografem zaczê³a siê od obej¿enia programu telewizyjnego gdzie Mike Lavalie(chyba dobrze napisa³em ;) ) namalowa³ swoje p³omienie : ) Moje prace ...hmm...w zasadzie zamówinia konkretnego nie mia³em - poprostu o ile czas pozwala maluje to i owo ;)
....z reszt± oceñcie sami :wink:
Troszkê nie w kolejno¶ci...moja druga praca


....jak wam siê podoba ksiê¿yc :?: :wink:
....a to moje pierwsza :D



...portret ...












P³omienie - zosta³o troszkê bia³ej farby i siê prysnê³o-rewelacji nie ma ...ale co tam ;)



Fotki portretu robione z ró¿nych ujêæ :wink:

... kask motocyklowy-le¿a³ tak nieu¿ywany i nadawa³ siê idealnie-nie mia³em klaru i w sumie brak dok³adniejszego wykoñczenia przodu :wink:










Licze oczywi¶cie na to ¿e przyj¿ycie siê uwa¿nie na ka¿dy szczegó³(o ile takowe s± ;) ) i oczywi¶cie ocene mojej pracy (o ile mo¿na to tak nazwaæ )
Pozdrawiam serdecznie :)
 

Andy 66 
Wys³any: 2012-04-13, 22:39   
0
UP DOWN

Posty: 177
Sk±d: Bydgoszcz
Je¶li chodzi o kask, to pomys³a mia³e¶ fajnego. Jednak wydaje mi siê, ¿e za ma³o w szczegó³y wchodzisz. Portret dziewczyny jaki¶ zarys ma, ale dla mnie to skoñczona pierwsza warstwa i trzeba przej¶æ do detali. Aerograf daje naprawdê du¿e mo¿liwo¶ci...
Zreszt± zobacz moj± galeriê - jak zaczynalem na pocz±tku roku, a jak teraz wychodzi. Sam jestem w szoku :tak:
_________________
https://www.facebook.com/andyartbydgoszcz
 

martin81
Wys³any: 2012-04-14, 11:31   
0
UP DOWN

Posty: 2
Te prace robi³em oko³o 2lata temu -tak jak napisa³em wy¿ej nie s± to '' mega prace ''-natomiast co do wykoñczeñ zgadzam siê -niestety brakowa³o mi czasu (co akurat nie usprawiedliwia mnie ani efektu koñcowego ) i klaru -to by³y prace robione na szybko ,portret troszkê ponad pó³ godzinki, kask to pierwsza robótka z kolorami ;)