Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomo¶æ
adamsaso
Wys³any: 2012-05-10, 10:06   Stary kompresor
0
UP DOWN

Posty: 12
Witam Wszystkich,



Jestem ca³kowicie nowy w dziedzinie aerografii, do tej pory zajmowa³em siê malarstwem akrylowym i pastelowym, miêdzy innymi ¶ciennym. Chcia³bym spróbowaæ si³ w trudnej sztuce aerografii, wybra³em ju¿ model aerografu którym chcia³bym siê pos³ugiwaæ... jest to paschee VL set, swój wybór uzasadniam tym ¿e powierzchnie malowane przeze mnie bêd± wiêksze (p³ótno, ¶ciana, mo¿e z czasem prosty wzór na moim autku) oraz tym ¿e zestaw ten posiada 3 dysze i mogê eksperymentowaæ z nim w dowolny sposób. Mojego zdania co do aero raczej nic nie zmieni, uwa¿am ¿e zestawik paschee na pocz±tek bêdzie lepszy ni¿ na przyk³ad ultra z jedn± dysz±.

Mam ma³y problem z kompresorem, otó¿ wiem ¿e mój "papa" posiada stary ha³a¶liwy kompresor do pompowania miêdzy innymi kó³ w starym dobrym ursusie, jego ha³as by mi nie przeszkadza³ gdy¿ u¿ywa³bym go z wiêkszym przed³u¿eniem w pomieszczeniu gospodarczym (kompresor za drzwiami). Szczerze wiem jak wygl±da ale nie pamiêtam dok³adnie co ma tam zamontowane, wiem tylko ¿e butla jest spora (je¶li mnie pamiêæ nie zawodzi to dobre 70L), no i kompresor dobija do 6 atm i po spadku do 4 atm zaczyna ³adowaæ. Aerografy z dolnym zbiorniczkiem pracuj± przy ci¶nieniu 2,5 - 3 atm (z tego co czyta³em), co musia³bym zrobiæ ¿eby pracowaæ na tym kompresorze? Zmieniæ reduktor czy doinstalowaæ jaki¶ dodatkowy?

Jak tylko bêdê mia³ okazjê to zrobiêkilka zdjêæ i zaktualizujê temat.

Pozdrawiam
Adam
 

godron
Wys³any: 2012-05-10, 11:11   
0
UP DOWN


Posty: 30
Witaj

My¶lê ¿e ten aerograf na pocz±tek i do ¶cian jak najbardziej bêdzie dobry, gorzej ze szczegó³ami ale jak mówiê na pocz±tek da rade.