Szukaj FAQ Album



Przesuniêty przez: Tech 2009-04-25, 17:42
Autor Wiadomo¶æ
kubazjan
Wys³any: 2007-12-03, 21:59   Akryl nie chce sie rozlewaæ..?
0
UP DOWN

Pomóg³: 1 raz
Posty: 246
Witam!Jestem tu nowy ale w fachu jestem juz pare lat(z przerw± na 3 lata).I mam oto takie pytanie.Ostatnio jak lakierowa³em bia³ym akryle to strasznie ciê¿ko mi sie wszystko rozlewa³o,do tego barzdo szybko sch³o.Niby wszystko by³o dobrze,temperatura oko³o 15-20 stopni,proporcje takie jak byc powinny a jednak cos by³o nie tak.Za jakies dwa dni bede znowu lakierowa³ busa na bia³o i mam lekkie obawy ¿e bedzie podobnie.Doszed³em do wniosku ¿e chyba dam ciut mniej utwardzacza i moze troszke wiêcej rozcieñczalnika.Jak macie jakies rady to podpowiedzcie cos.pozdro
 

rbfm 
Wys³any: 2007-12-03, 22:06   
0
UP DOWN

Pomóg³: 21 razy
Posty: 1890
Sk±d: Kraków
po pierwsze napisz jakim lakierem robisz. po drugie zmiana ilosci utwardzacza napewno nie wplynie pozytywnie. masz dac tyle ile kazal producent. podobnie z rozcienczalnikiem. tez masz dac tyle ile zaleca fabryka. ja lakierujac akrylami novol nie mam zadnych problemow aby go rozlac na lustro zarowno z 10% jak i 30% rozceinczalnika, wiec podejrzewaz ze masz prblem z cisnieniem, lub z jakoscia pistoletu.

[ Dodano: 2007-12-03, 22:07 ]
ewentualnie zbyt duza odleglosc od lakierowanej powierzchnii lub zbyt szybkie przejscia co sie wiaze ze zbyt mala iloscia lakieru w warstwie.
 

kubazjan
Wys³any: 2007-12-04, 18:39   
0
UP DOWN

Pomóg³: 1 raz
Posty: 246
No wiêc pistaolet to chyba nie jest bo jakies pó³ roku temu zakupi³em nowa Sate 3000 Rp,odleg³osc od elementu to tez jest raczej dobra-oko³o 15-18 centymetrów.kompresoer daje mi cisnienie do 8 atmosfer i ponownie sie uruchamia jak spadnie do 4.A co do lakieru to szczerze nie pamietam jakiej by³ firmy.Zazwyczaj to klient zakupuje lakier i tyle ale pamietam ze jak lakierowa³em w lato busa na granatowo to tez mia³em taki problem a lakier by³ Duponta,ten ostatni to chyba RM ale g³owy nie dam.Z metalikami nie mam zadnego problemu.
Dodam jeszcze ze nastepnego dnia jak chcia³em spolerowac to co prysn±³em to lakier mia³ twardo¶æ kamienia,takze b±dz tu m±dry i pisz wiersze...
 

DrCruel
Wys³any: 2007-12-04, 20:10   
0
UP DOWN


Posty: 418
Napisz kilka informacji:
1. pojemno¶æ i wydajno¶æ kompresora
2. d³ugo¶æ i ¶rednica wê¿y
3. czy masz ma³y manometr przy pistolecie.
 

kubazjan
Wys³any: 2007-12-04, 20:38   
0
UP DOWN

Pomóg³: 1 raz
Posty: 246
pojemno¶æ kompresora nie mam pojecia bo nidgy nie przywiazywa³em do tego wagi ale na oko to ponad 200 litrów
srednica weza to 0.8, manometru brak.Ojciec jak lakierowa³ wczesniej tym samym sprzetem to zawsze by³o ok.Jednak problem moze byc w pistolecie,ja mam sate 300 rp a ojciec mia³ starsza wersje (juz nie pamietam ale wiem ze by³a to sata) tyle ze mia³ dysze 1.4 i chyba to by³ wysokocisnieniowy sprzet.Powiem szczerze ze troche dziwnie lakieruje sie t± Sat±.z metalikami nie ma wiekszego prblemu.
Aha d³ugosc we¿a to jakies 12-15 metrów.
 

rbfm 
Wys³any: 2007-12-04, 21:23   
0
UP DOWN

Pomóg³: 21 razy
Posty: 1890
Sk±d: Kraków
masz po prostu za mala wydajnosci powietrza. po 1 zmien waz na 10mm srednicy wew, po drugie kompresor za pozno ci sie wlacza.
 

kubazjan
Wys³any: 2007-12-04, 21:33   
0
UP DOWN

Pomóg³: 1 raz
Posty: 246
Ok,spróbuje jutro cos pokombinowac bo mam zamier polakierowac tego busa i nie mam zabardzo czasu na wymiane weza.Mo¿e powinienem wolniej ciagnac po kazdym elemencie...Powiem szczerze ze juz podczas lakierowania widac ze pistolet nie wali pe³nym strumieniem tak jakby lakier styg³ w oczach juz po wyjsciu z pistoletu.
Sorry za taki opis ale chcia³em zeby zabrzmia³o dos³ownie.pozdr
 

DrCruel
Wys³any: 2007-12-04, 22:29   
0
UP DOWN


Posty: 418
Tak jak napisa³ rbfm, zmieñ w±¿. Jak juz szarpn±³e¶ siê na satê to dokup manometr, bêdzie ci ³atwiej panowaæ nad nim. Po ustawieniu roboczego przep³ywu powietrza w pistolecie i naci¶niêciu spustu ci¶nienie na wejsciu do pistoletu nie mo¿e spadaæ przez minimum 40 sekund. Jak spada to za ma³a wydajno¶æ kompresora - do³o¿yæ drugi baniak lub wymieniæ kompresor. Wiem, ¿e ³atwo powiedzieæ, trudniej zrealizowaæ ale...

Tak na szybko, sytuacjê mo¿e poprawiæ skrócenie wê¿a. Nawet fi 10 nie powinno byæ d³u¿sze ni¿ 10m a je¿eli jest taka potrzeba to przed wê¿em daæ rurê o wiêkszej ¶rednicy.
 

maras 
Wys³any: 2007-12-05, 23:26   
0
UP DOWN

Pomóg³: 5 razy
Posty: 211
Sk±d: Sokolniki k.Poznania
Te¿ spytam o wêze,. Mam 10m, fi chyba 10mm, dzisiaj pierwszy raz u¿ywa³em nowego nabytkuhttp://www.anest-iwataeu....?Lin=2&Prod=164
, na wej¶ciu ma mieæ 2 bary,tyle te¿ ustawi³em na reduktorze na wyj¶ciu z kompresora, ale ostatnio sporo pisali¶cie o spadkach na d³ugo¶ci wêza, wiêc podejrzewam,¿e mogê mieæ spadek nawet o 1bar, wiêc chyba te¿ bêdê musia³ zainwestowaæ w manometr pod pistolet,zeby mieæ jak±¶ orientacje, bo strumieñ co¶ s³aby by³, a ja podkrêci³em do 2,5 na kompresorze od razu siê poprawi³
 

rbfm 
Wys³any: 2007-12-06, 01:04   
0
UP DOWN

Pomóg³: 21 razy
Posty: 1890
Sk±d: Kraków
maras napisa³/a:
na wej¶ciu ma mieæ 2 bary,tyle te¿ ustawi³em na reduktorze na wyj¶ciu z kompresora,


nie chce mi sie link zaladowac, ale podejrzewam ze to jakis iwata hvlp, a wiec:

:)
te 2 bary to robocze, czyli na reduktorze ustawiasz duuuzo wiecej :) bez manometru nic nie zrobisz.
moja sata 3000 ma miec tez 2 bary wejsciowe cisnienie, ale zeby tyle wskazywal digital to musze ustawic ponad 6 na reduktorze :)
 

kubazjan
Wys³any: 2007-12-06, 18:55   
0
UP DOWN

Pomóg³: 1 raz
Posty: 246
No witam...wiêc ,problem sie powtórzy³.. :twisted:
Polakierowa³em tego busa i jak by³o tak jest...Okaza³o si eze mam w±z 10m i skróci³em go do jakicha 10-12 i gówno pomog³o.Za pierwszym razem jak k³ad³em lakier to jeszcze jakos by³o,strumieñ by³ szeroki i piêknie dawa³ ale jak poczeka³em i zacz±³em walic drugi raz to dupa blada .Strumien tak jakby by³ mniejszy i wyg³ada³o jakby nie puszcza³ wszystkiego,tak jakby zasch³o w srodku.
Pomysla³em ze bede k³ad³ z blizszej odleg³osci i ciut wolniej....co sie okaza³o b³edem gdy¿ lakier nic a nic nie chcia³ sie rozlewaæ a tylko firanek nawiesza³em....

Wpieni³em sie okrutnie bo wszystko by³o tak jak byc powinno i znowu sta³o sie tak samo.
Cyba musze zmienic mieszalnie bo cos mi tu podpada....jutro znowu misja z polerowaniem...kur....
 

rbfm 
Wys³any: 2007-12-06, 19:21   
0
UP DOWN

Pomóg³: 21 razy
Posty: 1890
Sk±d: Kraków
a jaki kompresor? u mnie bylo podobnie gdy podlaczylem sie pod reduktor przy kompresorze. niestety producent polaczyl butle z reduktorem metalowym wezykiem o srednicy chyba 5 mm. podlaczylem sie bezposrednio pod butle poprzez otwor ktory zaslepiony byl sruba i od tej pory mam odpowiednuia wydajnosc powietrza. moze u ciebie jest podobna sytuacja.
 

kubazjan
Wys³any: 2007-12-06, 19:30   
0
UP DOWN

Pomóg³: 1 raz
Posty: 246
kompresor ma kolo 200 litrów ...chyba a reduktor jest pod³aczony w miare grubym przejsciem.Nie wydaje mi sie zeby problem le¿a³ w kompresorze,chyba powinienem dac wiecej rozcienczalnika .Da³em tyle ile dac powienienem czyli 1l lakieru+0.5 utwardzacza + 0.2 rozcienczalnika.
W mire jak lakierowa³em to tak jakby pistaolet s³ab³ ale cisnienie by³o ok.Nie wiem juz sam...nastepnym razem dam wiecej rozcienczalnika ,najwyzej bedzie ciut d³uzej sch³o...a jutro bede mia³ meke z tym lakierem bo stwardnieje na bank... :grin:
 

rbfm 
Wys³any: 2007-12-06, 19:37   
0
UP DOWN

Pomóg³: 21 razy
Posty: 1890
Sk±d: Kraków
kubazjan napisa³/a:
1l lakieru+0.5 utwardzacza + 0.2 rozcienczalnika.


wychodzi na to ze dales 13%. dziwne, bo powinno sie rozlac. moze za malo materialu wychodzi z pistoletu?
 

seba
Wys³any: 2007-12-06, 19:46   
0
UP DOWN

Posty: 53
kolego sprawdz jeszcze czy nie masz zatkanego otworu w górnej czêsci kielicha,raz tez szuka³em przyczyn podobnego zachowania pistoletu i w koñcu okaza³o sie,ze w pojemniku na farbê robi sie podci¶nienie.
 

Bodzio 
Wys³any: 2007-12-06, 20:00   
0
UP DOWN
--B_C_G--


Pomóg³: 9 razy
Posty: 405
Sk±d: lubuskie
Ooooo w³a¶nie, mi te¿ siê takie podci¶nienie robi. Farba mi w ca³ym zbiorniku bulgocze i przez ten otwór wylatuje. Denerwuj±ce to jest bo mi to ju¿ kilka razy na element malowany spad³o, ale na szczê¶cie podk³ad.
_________________
http://img714.imageshack....p?id=aa001z.jpg
 
 

kubazjan
Wys³any: 2007-12-06, 20:35   
0
UP DOWN

Pomóg³: 1 raz
Posty: 246
To nie to.Przed kazdym lakierowaniem dok³adnie czyszcze pistolet i tam tez zagladam :grin:
Wszystko na poczatku by³o super az sie ucieszy³em ze w koncu zacz±³ elegancko pryskaæ bo strumien by³ naprawde poprawny.Jednak w miare jak dalej lakierowa³em to by³o juz cit gorzej a za drugim razem jak k³ad³em to juz wogóle by³o do dupy.Wali³em nawet z 10 centymetrów(juz by³a ciemna rozpacz) i dalej robi³a sie skóra jak na s³oniu...
Tyle pieknych korali to juz dawno nie narobi³em... :shock:
 

rbfm 
Wys³any: 2007-12-06, 23:15   
0
UP DOWN

Pomóg³: 21 razy
Posty: 1890
Sk±d: Kraków
skoro kompresor ok, waz ok, to zostaje pistolet. lub uzytkownik pistoletu :P

a napisz konkretnie jaki masz pistolet ? gdzies wyczytalem w watku ze sata ale jaki model ?
 

maras 
Wys³any: 2007-12-07, 00:14   
0
UP DOWN

Pomóg³: 5 razy
Posty: 211
Sk±d: Sokolniki k.Poznania
rbfm, pistolet to iwata air-gunsa az3hte av, ale nie jest to hvlp, tylko lvlp, bo zu¿ywa ponoæ 200l/min i faktycznie kompresor w³±cza siê rzadziej ni¿ na hp. Kupi³em dzisiaj reduktor pod pistolet, ale dziwne, bo pokazuje praktycznie to samo, co reduktor na kompresorze, chyba który¶ manometr jest walniêty :roll:
A co do proporcji mieszani 1+0,5+0,2, jak z tego wychodzi 13%?? Mi zawsze wszyscy mówili, zreszt± kiedy¶ to dok³adnie sprawdza³em, ze rozpuszczalni podaje sie na lakier, a nie na mieszankê z utwardzaczem
 

rbfm 
Wys³any: 2007-12-07, 00:17   
0
UP DOWN

Pomóg³: 21 razy
Posty: 1890
Sk±d: Kraków
ej o co tu chodzi :) ?
o problem pytal kubajzan, ja pytam jakim pistoletem lakieruje, a maras odpowiada ? :)

a co do tych 13%. to oczywiscie ze sie oblicza do mieszanki lakieru z utwardzaczem. zobacz sobie na kubki z podzialkami. 1 kreska lakier, druga utwardzacz i kolejne rozcienczalnik.

[ Dodano: 2007-12-07, 00:26 ]
Bodzio napisa³/a:
Ooooo w³a¶nie, mi te¿ siê takie podci¶nienie robi. Farba mi w ca³ym zbiorniku bulgocze i przez ten otwór wylatuje. Denerwuj±ce to jest bo mi to ju¿ kilka razy na element malowany spad³o, ale na szczê¶cie podk³ad.


hehe ... to nie podcisnienie a nadcisnienie! podcisnienie w zbiorniku jest zawsze i zasysa lakier, a nadcisnienie macie wtedy gdy pistolet jest zasyfiony zaschnietym lakierem. wtedy powietrze nie wylatuje w calosci przez rozpylacz, a leci czesciowo do zbiorniczka i lakier sie gotuje, efektownie pryskajac po dekielku, a czasem nawet wylatuje przez dziurke w nim i kapie na lakierowana powierzchnie.

tez mi sie to zdarzalo mimo tego ze bardzo dokladnie czyscilem pistolety. ale rozkminilem jak sie tego pozbyc. otoz po wyczysczeniu w nitro, zanim poskrecam pistolet do kupy, podlaczam pod cisnienie i zatykam reka caly 'przod' pistoletu oraz dzirke ktora wchodzi igla i puszczam powietrze. to gwarantuje ze nigdzie nie zaschnie korzuch z lakieru.
 

maras 
Wys³any: 2007-12-07, 02:11   
0
UP DOWN

Pomóg³: 5 razy
Posty: 211
Sk±d: Sokolniki k.Poznania
napisa³em jakim pistoletem, bo pisa³e¶ ,¿e link, ten co ja zamie¶ci³em nie dzia³a :wink:
 

kubazjan
Wys³any: 2007-12-07, 08:52   
0
UP DOWN

Pomóg³: 1 raz
Posty: 246
pistolet to Sata 3000 jet Rp z dysza 1.3 wiec mysle ze wszyustko jest git.Dodam ze jak ja kupi³em to nigdy jeszcze malujac akrylem nie wysz³o mi lustro...zawsze mialem skóre jak cholera,a robi³em juz na inny duzo wiekszym i wydajniejszym kompresorze.pozdr
 

rbfm 
Wys³any: 2007-12-07, 12:55   
0
UP DOWN

Pomóg³: 21 razy
Posty: 1890
Sk±d: Kraków
mam ten pistolet, uzywam go do bezbarwnego. dzisiaj sprobuje rozrobic akryl novolu i tez dodam 13% rozc. i wieczorem napisze jak sie rozlal. napisz jeszcze czy masz digital bo to wazne. chociaz sadze ze zwykly bo pisales cos o dodatkowym manometrze ?
 

kubazjan
Wys³any: 2007-12-07, 20:39   
0
UP DOWN

Pomóg³: 1 raz
Posty: 246
Witam.Jestem ciekaw twojego zdania rbfm bo naprawde wydaje mi sie ze wszystko robie dobrze a nie jestem pierwszakiem w tym co robie.Ta moja sata jest bez digitala.
Dzisiaj by³a masakra...niedojze jest gruba róznica w kolorze to narobi³em z 5 przeszlifek przez te zacieki.Pieknie po prostu.Lakier twardy ale papier momentalnie sie zatyka³ st±d wydaje mi sie ze albo jeszcze schnie albo poprostu za duzo utwardzacza ...czego nie powinno byc bo proporcje przecie¿ ustala producent.
Wszystko pieknie ale jutro mam w planach polakierowac zderzak i maske od Micry i tez w bia³ym akrylu... :lol:
 

online 
Wys³any: 2007-12-07, 21:00   
0
UP DOWN
MTGarage.

Pomóg³: 10 razy
Posty: 722
Sk±d: ¦l±sk - ¦wierklaniec
Mo¿e zmieñ lakier? Na moje to tak jak prawi Rbfm. Cos zle robisz...
 
 

kubazjan
Wys³any: 2007-12-07, 21:08   
0
UP DOWN

Pomóg³: 1 raz
Posty: 246
No ale co moge robic zle?Odleg³osc jest dobra ...ustwienie pistoletu tez jest w porzadku......no to co ?Ciagle mam wra¿nie jakby w miare lakierowania pistolet nie dawa³ pe³nego strumienia,tak jakby przysychal w srodku.I nie jest zabrudzony bo od kiedy go mam to zawsze trak dawa³.
 

online 
Wys³any: 2007-12-07, 21:35   
0
UP DOWN
MTGarage.

Pomóg³: 10 razy
Posty: 722
Sk±d: ¦l±sk - ¦wierklaniec
Szczerze? Ja bym spróbowa³ z inn± lepko¶ci±. zwróc uwagê na to, jak± masz temp. podczas lakierowania. ja sie moze nie znam na tyle, ale spróbowa³bym rzadszym lakierem;] wlasnymi próbami dojdziesz do tego..
 
 

kubazjan
Wys³any: 2007-12-07, 21:42   
0
UP DOWN

Pomóg³: 1 raz
Posty: 246
I widzisz online mam to samo.W³asnie mam takie wra¿enie ze tan lakier jest za gêsty i dlatego pistolet nie mo¿e walic pe³nym strumieniem.W miejscach gdzie przela³em lakier to mawet nie tyle co narobi³y sie zacieki (choc ich tez by³o full) ale takei jakby gluty...jakbys pomalowa³ to wszystko pedzlem a n ie pistoletem...
I teraz albo dac ciut mniej utwardzacza albo dac wiecej rozcienczalnika.Jutro bede lakierowa³ te cenzura od Micry to sobie pokombinuje. :wink:
 

online 
Wys³any: 2007-12-07, 21:45   
0
UP DOWN
MTGarage.

Pomóg³: 10 razy
Posty: 722
Sk±d: ¦l±sk - ¦wierklaniec
Masz jakie¶ siteczko miêdzy kubkiem a pistoletem? Je¶li tak, to jak masz je wsadzone? Powinno byæ tym cypelkiem do góry (w strone pojemnika na lakier) a nie do komory dyszy :???:

Najlepiej je ca³kiem wywal je¶li w ogole masz.

Mia³em to samo na tañszym pistolecie. A jak natrysk daje, jesli go prawie max. zwê¿ysz??
 
 

kubazjan
Wys³any: 2007-12-07, 21:48   
0
UP DOWN

Pomóg³: 1 raz
Posty: 246
Spoko.Sitko juz wywali³em i wiem ze cypelkiem do góry :wink:
A z tym zwê¿eniem to nie kumam :???:
 

online 
Wys³any: 2007-12-07, 22:32   
0
UP DOWN
MTGarage.

Pomóg³: 10 razy
Posty: 722
Sk±d: ¦l±sk - ¦wierklaniec
Chodzi mi o reg. szeroko¶ci strumienia natrysku. Kapujesz? Np. mój pistolet dobrze dzia³a do po³owy otwarcia wachlarza, potem ju¿ wali. Mo¿e za s³aby kompresor.

Mo¿e Ty otwierasz na maxa? Spróbuj na w±skim wachlarzu...
 
 

rbfm 
Wys³any: 2007-12-07, 22:42   
0
UP DOWN

Pomóg³: 21 razy
Posty: 1890
Sk±d: Kraków
oki sprawdzilem, ale zapomnialem napisac po poludniu :)
a wiec zaladowlem troche novolowskiego bialego akrylu, i tak jak ty dalem 13% rozcienczalnika. strumien otwarty jest zawsze na max gdy lakieruje. pistolet satat 3000 rp digital, ustawione 2,50 bar. akryl rozlal sie *prawie* na lustro. mysle ze przy 20% rozlalby sie idealnie gladko.

wg mnie masz za slabe cisnienie, lub za maly wydatek. ze wskazaniem na to drugie, bo pisales ze na poczatku wali dobrze z pistoletu a pozniej slabnie.

temp w pomieszczeniu byla 10st, specjalnie nic nie grzalem przed ta proba.
 

malarz
Wys³any: 2007-12-07, 23:08   
0
UP DOWN

Pomóg³: 6 razy
Posty: 206
Sk±d: Bieszczady
Ja bym sprawdzi³ ten lakier. Co¶ mi tu nie pasuje. RP-ek nie potrzebuje tylo powietrza co HVLP wiêc na 200 litrowym baniaku to powinno w miarê hulaæ.
Jak nie wiesz co ci klient przyniós³ za lakier to jest szansa, ¿e da³ siê skusiæ w mieszalni na jaki¶ tani poliuretan a ty siê teraz pieprzysz :mad:
 

rbfm 
Wys³any: 2007-12-07, 23:13   
0
UP DOWN

Pomóg³: 21 razy
Posty: 1890
Sk±d: Kraków
zgadza sie, sata3000 rp pobiera 295l/min, natomiast 3000hvlp az 430.
moze ten lakier jest jakis stary przeterminowany?
 

zed
Wys³any: 2007-12-07, 23:51   
0
UP DOWN

Pomóg³: 7 razy
Posty: 328
Ja mialem pdobny problem (tez mi ledwo psiuka³) okazalo sie ze mialem zatkany otworek w przykrywce.moze i ty masz podobnie
_________________
Inteligentni ludzie s± czêsto zmuszani do picia, by bezkonfliktowo spêdzaæ czas z idiotami
 

kubazjan
Wys³any: 2007-12-08, 18:00   
0
UP DOWN

Pomóg³: 1 raz
Posty: 246
Siema.Jezeli chodzi o strumien to nie lakieruje na pe³nym otwrciu (kreska jest mniej wiecej na godzinie 15) :grin: A z tym lakierem to moze byc rzeczywiscie racja,juz dwa razy klient przywióz³ mi ten lakier z tej samej mieszalni i mia³em podobna historie.
Mia³em dzisiaj polakierowac ten zderzak i maske ale da³em sobie spokój bo znowu siedzia³bym, do 24...trzeba troche odpocz±c.Polakieruje w Poniedzia³em i dam znac jak posz³o(lakier jest z innnego zród³a to moze bedzie lepiej)

[ Dodano: 2007-12-10, 17:29 ]
Witam!!Oto nadejsz³a wiekopomna chwila...Dzisiaj sie uda³o niczego nie spaprac i wysz³o piekne lustro.Akryl by³ z innego zród³a (chyba novola) i wysz³o elegancko.Doda³em jedynie 50ml rozcienczalnika wiecej i odrobine da³em mniej utwardzacza.Pistolet by³ ustawiony tak jak zwykle a i za ciep³o tez nie by³o bo specjalnie nie chcialo mi sie grzac.
Czyli problem zosta³ niejako rozwiazany,przyczyna by³ chyba ten parszywy lakier.Wszystkim wielkie dzieki za porady i podpowiedzi... :grin:

[ Dodano: 2007-12-10, 17:30 ]
Witam!!Oto nadejsz³a wiekopomna chwila...Dzisiaj sie uda³o niczego nie spaprac i wysz³o piekne lustro.Akryl by³ z innego zród³a (chyba novola) i wysz³o elegancko.Doda³em jedynie 50ml rozcienczalnika wiecej i odrobine da³em mniej utwardzacza.Pistolet by³ ustawiony tak jak zwykle a i za ciep³o tez nie by³o bo specjalnie nie chcialo mi sie grzac.
Czyli problem zosta³ niejako rozwiazany,przyczyna by³ chyba ten parszywy lakier.Wszystkim wielkie dzieki za porady i podpowiedzi... :grin:

[ Dodano: 2007-12-10, 17:31 ]
Witam!!Oto nadejsz³a wiekopomna chwila...Dzisiaj sie uda³o niczego nie spaprac i wysz³o piekne lustro.Akryl by³ z innego zród³a (chyba novola) i wysz³o elegancko.Doda³em jedynie 50ml rozcienczalnika wiecej i odrobine da³em mniej utwardzacza.Pistolet by³ ustawiony tak jak zwykle a i za ciep³o tez nie by³o bo specjalnie nie chcialo mi sie grzac.
Czyli problem zosta³ niejako rozwiazany,przyczyna by³ chyba ten parszywy lakier.Wszystkim wielkie dzieki za porady i podpowiedzi... :grin:

[ Dodano: 2007-12-10, 17:43 ]
A co mi sie tu kurna dzieje z tymi postami... :evil:
 

LAKIEROWANKO Strona G³ówna » LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE » Technologia i materia³y

Odpowiedz do tematu  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group