Autor |
Wiadomo¶æ |
|
pawel798
|
Wys³any: 2012-07-03, 22:19 malowanie od nowa klarem na klar polozony tydzien temu
|
0
|
|
|
Posty: 11
|
Witam
Panowie pomalowalem cale auto od samego poczatku czyli podklad baza i klar. Wszystko pieknie ladnie tylko ze okazalo sie ze z kompresora psikalo woda czego nie bylo widac podczas lakierowania i zrobily sie dziurki-kratery. Nie wyglada to zbyt ladnie i ciezko bedzie to spolerowac.
Chcialem sie dowiedziec czy moze polozyc od nowa bezbarwny na ten co byl polozony tydzien temu ? Oczywiscie najpierw zmatowic i na to wylac jedna pelna warstwe zeby zalalo te dziurki i dopiero wszystko ladnie wypolerowac. Nie chcialbym zeby mi potem odlazil klar od klaru. |
|
|
|
|
pawel1108
|
Wys³any: 2012-07-03, 22:26
|
0
|
|
|
Pomóg³: 20 razy Posty: 960 Sk±d: Wroc³aw
|
pawel798 napisa³/a: | polozyc od nowa bezbarwny na ten co byl polozony tydzien temu ? |
oczywi¶cie,ze mo¿na.Je¿eli to kratery od wody,czy mg³y olejowej to s± do bazy i pewnie bêd± przecierki i trzeba bêdzie podpryskac baz±.Nie da siê tego zalaæ klarem.
pawel798 napisa³/a: | zeby mi potem odlazil klar od klaru. |
jak dobrze zmatujesz to nie bêdzie odchodzi³o.
Sk±d wiesz,¿e tym razem nie bêdzie dziurek-kraterów?
Wrzuæ jakie¶ foto,mo¿e to nie wina wody?
Pozdro |
|
|
|
|
pawel798
|
Wys³any: 2012-07-03, 22:33
|
0
|
|
|
Posty: 11
|
zalac sie je uda ba na pierwszej warstwie byla znikoma ilosc dopiero na drugiej i trzeciej (dolewalem zeby je zalac ale sie nie udalo) bylo ich coraz wiecej. Na 100% sa od wody czy mgly olejowej poniewaz po wszystkim sprawdzalaem caly sprzet piskajac na kartke papieru i faktycznie plulo czyms. Szkoda tylko ze nie sprawdzilem tego wczesniej, no ale trudno.
Czyli mowisz zeby dobrze zmatowic i smialo mozna prysnac ? po spolerowaniu papierkiem zostaja one prawie nie widoczne ale pod slonce jednak je widac a napewno baza jest pokryta klarem w tych miejscach bo jest ladny polysk. |
|
|
|
|
pawel798
|
Wys³any: 2012-07-03, 22:36
|
0
|
|
|
Posty: 11
|
|
|
|
|
pawel1108
|
Wys³any: 2012-07-03, 22:38
|
0
|
|
|
Pomóg³: 20 razy Posty: 960 Sk±d: Wroc³aw
|
pawel798 napisa³/a: | zalac sie je uda |
aha,to czyli taka robota na opak...
pawel798 napisa³/a: | Na 100% sa od wody czy mgly olejowej poniewaz po wszystkim sprawdzalaem caly sprzet piskajac na kartke papieru i faktycznie plulo czyms. |
a usun±³e¶ przyczynê,czy bêdziesz teraz lakierowa³ drugi raz z my¶l± ,¿e mo¿e siê uda a potem trzeci i czwarty?
pawel798 napisa³/a: | napewno baza jest pokryta klarem w tych miejscach bo jest ladny polysk. |
z pewno¶ci± ale tak czy inaczej przecierki bêd±.
Pozdro |
_________________ www.lakiernik-wroclaw.eu |
|
|
|
|
pawel1108
|
Wys³any: 2012-07-03, 22:40
|
0
|
|
|
Pomóg³: 20 razy Posty: 960 Sk±d: Wroc³aw
|
|
|
|
|
pawel798
|
Wys³any: 2012-07-03, 22:41
|
0
|
|
|
Posty: 11
|
czyli co proponujesz ? jak sie tego pozbyc ? |
|
|
|
|
pawel1108
|
Wys³any: 2012-07-03, 22:46
|
0
|
|
|
Pomóg³: 20 razy Posty: 960 Sk±d: Wroc³aw
|
zamontuj filtry za sprê¿ark±,odwadniacz + odolejacz-na pocz±tek bo to jeszcze nie jest profesjonalne przygotowanie sprê¿onego powietrza,ale po Twoim podej¶ciu i ma³ym jak my¶lê do¶wiadczeniu nie ma co proponowaæ Ci bardziej profesjonalnych rozwi±zañ.
Aczkolwiek kratery to temat rzeka i mo¿e byæ jeszcze du¿o,du¿o przyczyn.
Dlatego dziwi mnie to ,¿e chcesz zmatowaæ i lakierowaæ ponownie wierz±c,¿e tym razem siê uda,nie zmieniaj±c nic-czyli nie próbuj±c usuniêcia przyczyny tych kraterów. |
_________________ www.lakiernik-wroclaw.eu |
|
|
|
|
pawel798
|
Wys³any: 2012-07-03, 22:52
|
0
|
|
|
Posty: 11
|
beda lakierowal calkiem innym sprzetem. Pozyczylem od kolego kompresor, ktory ma zalozoly filtr i odwadniacz i w porownaniu do mojego nie pluje niczym. Pomaluje jeden element i bede widzial czy sie zalewaja. Jak nie to wtedy beda myslal dalej co robic. Jakim papierkiem teraz najlepiej to przytrzec ? |
|
|
|
|
pawel1108
|
Wys³any: 2012-07-03, 23:16
|
0
|
|
|
Pomóg³: 20 razy Posty: 960 Sk±d: Wroc³aw
|
|
|
|
|
Sw.Piotrek
|
Wys³any: 2012-07-09, 00:25
|
0
|
|
|
Pomóg³: 2 razy Posty: 638 Sk±d: £ód¼
|
|
|
|
|
Nokia
|
Wys³any: 2012-07-09, 01:44
|
0
|
|
|
:)
Pomóg³: 8 razy Posty: 523 Sk±d: Silesia City Center
|
Sw.Piotrek napisa³/a: | Dodaj do lakieru ¶rodek zapobiegaj±cy powstawaniu oczek. |
A czy Ty wiesz ze ten srodek to czysty silikon ? Gdzie tu sens.... |
|
|
|
|
Sw.Piotrek
|
Wys³any: 2012-07-09, 08:31
|
0
|
|
|
Pomóg³: 2 razy Posty: 638 Sk±d: £ód¼
|
|
|
|
|
Nokia
|
Wys³any: 2012-07-09, 11:44
|
0
|
|
|
:)
Pomóg³: 8 razy Posty: 523 Sk±d: Silesia City Center
|
Ale to sie rozpyla w powietrzu i siedzi w norze. Pomaluj next bez tego anty to sie porobia same ga³y, ktos to juz tu opisywa³, nawet sam Projekter narzeka³ na to. |
|
|
|
|
gugun
|
Wys³any: 2012-07-09, 15:48
|
0
|
|
|
Pomóg³: 52 razy Posty: 2819 Sk±d: kuj-pom
|
jak u¿yjesz raz to trzeba u¿ywaæ stale jesli chodzi o antysylikon...ale pomóc powinien...a co do samego zmatowania i ponownego lakierowania no to nie s±dze ze bedzie ok...zmatuj,i zasikaj z 2 warstwy kontaktowe baz± najpierw bo wyjda ci oczka w tym samym miejscu co poprzednio mimo ze zmienisz sprzet...mi kiedys jak cos takiego wyszlo to szlif,dziurki kitowalem i normalnie baza i lakier na to z tym ze baza cieniej ju¿...sam lakier moze nic nie daæ...jak sam pisale¶-na poczatku by³o malo co jest zsludzeniem optycznym bo bylo ich tyle samo tylko mniejsze i mniej widoczne,w momencie dolewania lakieru sie powiekszaly co jest raczej logiczne??? teraz po zmatowaniu bedziesz wraz mial dziurke z syfem w ¶rodku ktora bedzie sie powiekszaæ i wraz bedziesz lakierowal 3 raz...wiec dobrze odtlusciæ przyszpachlowaæ ewentualne dziurki,nie przecierac bo ci sie moze po tygodniu podnosic na przecierkach,na to baza i lakier.innej opcji nie ma |
|
|
|