Szukaj FAQ Album

Autor Wiadomo¶æ
szewczu
Wys³any: 2012-10-20, 18:27   cieniowanie
0
UP DOWN

Witam wszystkich bardzo serdecznie/

Jako ¿e jestem totalnym amatorem i dopiero zaczynam zabawê z lakierowaniem mam pro¶bê do do¶wiadczonego szanownego grona lakierników.

Otó¿ jako ¿e malowa³em pierwszy raz a wiadomo nie wszystko siê wtedy robi tak jak powinno i cz³owiek uczy siê na b³êdach mam problem z róznic± kolorów. A mianowicie malowa³em nie ca³e drzwi tylko takie czê¶æ (zdjêcie zamieszcze pó¼niej) i mój klar wyszed³ du¿o ciemniejszy od oryginalnego lakieru i widaæ gdzie siê odcina. Podczas malowania próbowa³em zapyliæ trochê wiêcej ni¿ malowa³em potem zrobi³em polerke ale róznice widaæ w pe³nym s³oñcu (wiadomo w cieniu nic kompletnie nie widaæ). Jak pó¼niej doczyta³em powinienem cieniowanie robiæ z rozpuszczalnikiem do cieniowania czego oczywi¶cie nie zrobi³em. W zwi±zku z tym pytanie co mogê teraz z tym fantem zrobiæ ¿eby nie by³o widaæ ró¿nicy kolorów. Kolor to czarny metalic VW Passat LC9Z.

Pozdrawiam

jedi9 
Wys³any: 2012-10-20, 19:30   
0
UP DOWN

Pomóg³: 3 razy
Sk±d: ¯yglin
trzeba by³o ca³e drzwi bezbarwnym poci±gn±c . nie widze innej opcji jak ponowne lakierowanie . wystarczy zmatowac bezbarwny i na niego nowa warstwa. uwa¿aj na przecierki do bazy bo mo¿e pó¼niej cyrki robiæ ;)

Sw.Piotrek 
Wys³any: 2012-10-20, 20:59   
0
UP DOWN

Pomóg³: 2 razy
Sk±d: £ód¼
szewczu, Tu jest fajnie pokazane jak cieniowaæ -
http://youtu.be/3gAjV_7uiBg

szewczu
Wys³any: 2012-10-21, 06:25   
0
UP DOWN

a nie bêdzie widaæ ró¿nicy jak pomaluje ca³e drzwi bezbarwnym chodzi mi ze bêd± ciemniejsze od blotnika i drugich drzwi

piwo76
Wys³any: 2012-10-21, 08:55   
0
UP DOWN

Pomóg³: 1 raz