Szukaj FAQ Album

Autor Wiadomo¶æ
Krzysztof102 
Wys³any: 2012-11-07, 19:33   Podk³ad
0
UP DOWN

Sk±d: Gdansk
Witam Wszystkich. Jestem nowy i do tego amator. Ale do sprawy przeczyta³em wiele tematów na tym forum ale jak na razie nie znalaz³em nic na moje pytanie, odbieram karoserie z piaskowania i nie wiem jakim podk³adem j± zabezpieczyæ czy reaktywnym czy epoksydowym. Wiadomo karoseria bêdzie siê nadawa³a do naprawy blacharskiej ale to za jaki¶ czas (brak kasy), i to co tu czyta³em o podk³adach jaki zastosowaæ to dla mnie masakra zdania s± tak podzielone 50 /50. Ja po prostu chce mieæ dobrze zrobione autko przez przysz³ego Lakiernika. Dlatego pisze o poradê na na dobry podk³ad. Pozdro z 3-city. Krzysztof

No-limit
Wys³any: 2012-11-07, 20:29   
0
UP DOWN

Pomóg³: 34 razy
1 warstwa reaktywnego i 2 warstwy epoxydowego.Sam reaktywny ma doskona³e w³a¶ciwo¶ci penetruj±ce i antykorozyjne,ale jako produkt 1K nie stanowi bariery na czynniki atmosferyczne,a sam epoksyd nie ma dostatecznych w³a¶ciwo¶ci penetruj±cych za to stanowi doskona³± barierê zabezpieczaj±c± przed czynnikami atmosferycznymi i korozyjnymi.

No-limit
Wys³any: 2012-11-07, 20:55   
0
UP DOWN

Pomóg³: 34 razy
Zamiast epoxydowego mo¿na oczywi¶cie po³o¿yæ 2 warstwy podk³adu akrylowego :)

Krzysztof102 
Wys³any: 2012-11-12, 10:38   
0
UP DOWN

Dziêkuje za poradê. :) Pozdro z 3-city

okoñ
Wys³any: 2012-11-12, 20:16   
0
UP DOWN

Pomóg³: 1 raz
A piaskowa³e¶ ca³o¶æ czy tylko miejsca skorodowane bo w sumie od tego by trzeba by³o zacz±æ ;) Mo¿e wrzuæ jakie¶ zdjêcia. Dodam jeszcze ¿e dobrze by by³o to prysn±æ tego samego dnia co zosta³o wypiaskowane to tak z moich skromnych do¶wiadczeñ.

Krzysztof102 
Wys³any: 2013-01-07, 11:16   
0
UP DOWN

Witam oto kilka zdjêci przed i po piaskowaniu.

po piaskowaniu podwozia

nadwozie przed piaskowaniem.

pomalowane podk³adem TROTON-wash primer, jeden raz bo trzeba teraz dziury po ³ataæ.
Koszt malowania 144z³ za dwa opokowania.

teac27 
Wys³any: 2013-01-07, 15:18   
0
UP DOWN