Szukaj FAQ Album



Przesuniêty przez: Tech 2009-04-25, 17:42
Autor Wiadomo¶æ
rbfm 
Wys³any: 2008-01-12, 21:14   
0
UP DOWN

Pomóg³: 21 razy
Posty: 1890
Sk±d: Kraków
Cytat:
oj no zderzaka tak szybko niewymatuje zw³aszcza przednich pe³no rowków zakamarków


to fakt. tylko kto matuje caly zderzak? glownie uszkodzone sa boki a jak jest nowy to MM sie robi :)
 

marikk 
Wys³any: 2008-01-12, 21:18   
0
UP DOWN

Pomóg³: 3 razy
Posty: 249
Racja rbfm zwracam honor
 

Amiggo 
Wys³any: 2008-01-12, 21:38   
0
UP DOWN


Pomóg³: 4 razy
Posty: 356
Z ca³ym szacunkiem, gdzie ja napisa³em, ¿e to nowy element ? Poza tym, nikt nie spotka³ siê z nowymi lecz lekko uszkodzonymi elementami (np. w transporcie)? Co do zderzaków, s± i ³adne, owalne bez zbyt du¿ej liczby zakamarków. :wink:
 

rbfm 
Wys³any: 2008-01-12, 21:47   
0
UP DOWN

Pomóg³: 21 razy
Posty: 1890
Sk±d: Kraków
Amiggo napisa³/a:
Z ca³ym szacunkiem, gdzie ja napisa³em, ¿e to nowy element ?


no przeciez zacytowalem ciebie :)
 

Amiggo 
Wys³any: 2008-01-12, 22:23   
0
UP DOWN


Pomóg³: 4 razy
Posty: 356
A zacytuj zdanie "nowy element" z tamtego postu. Pisa³em o wymianie elementu, ale nie pisa³em, ¿e na nowy. Sorki. :wink:
Dobra, to wszystko szczegó³y i nie warto o nie siê spieraæ. Pozdrawiam :grin:
 

rbfm 
Wys³any: 2008-01-12, 22:28   
0
UP DOWN

Pomóg³: 21 razy
Posty: 1890
Sk±d: Kraków
Amiggo napisa³/a:
A zacytuj zdanie "nowy element" z tamtego postu. Pisa³em o wymianie elementu, ale nie pisa³em, ¿e na nowy. Sorki. :wink:


masz racje. zle doczytalem. ale ! skoro element nie jest nowy, to po co go podkladowac od wewnatrz? sprawa tyczy sie szlifowania podkladu. podklad ktory szlifuje idzie tylko na miejsca szpachlowane, poniewaz mm nie wchodzi w gre. myslisz ze bede kiedys robil maske ktora trzeba w calosci szpachlowac od spodu :mrgreen: ? nie podejme sie :P
 

Amiggo 
Wys³any: 2008-01-12, 22:39   
0
UP DOWN


Pomóg³: 4 razy
Posty: 356
Wiesz nie wiem jak ty, ale ja gdy dostanê element z „odzysku” np. w granatowym kolorze i mam go zrobiæ na bia³o, to wolê przemalowaæ wszystko jasnym podk³adem, dla poprawienia krycia. Jasne, ¿e mo¿na tylko zmatowiæ i trysn±æ od razu kolor (tyko ile go pójdzie) ale podk³ad zawsze jest tañszy, a od spodu mo¿na go przetrzeæ fioletow± w³óknin± 3M-a.
 

rbfm 
Wys³any: 2008-01-12, 22:42   
0
UP DOWN

Pomóg³: 21 razy
Posty: 1890
Sk±d: Kraków
Amiggo napisa³/a:
Wiesz nie wiem jak ty, ale ja gdy dostanê element z „odzysku” np. w granatowym kolorze i mam go zrobiæ na bia³o, to wolê przemalowaæ wszystko jasnym podk³adem, dla poprawienia krycia


no ja tez i robie to MM. ty nie? szlifujesz podklad?
 

Amiggo 
Wys³any: 2008-01-12, 23:03   
0
UP DOWN


Pomóg³: 4 razy
Posty: 356
rbfm napisa³/a:
no ja tez i robie to MM. ty nie? szlifujesz podklad?

Widzisz, ja robie to tak, ¿e gdy mam element z odzysku do naprawy (a rzadko który jest idealny), to k³ad±c podk³ady na szpachlê, przy okazji nie jako przyprószam stronê wewnêtrzn±. Potem po wyschniêciu obrabiam stronê wewnêtrzn± ¶cierk± 3M-a, a nastêpnie na mokro stronê zewnêtrzn±. Oczywi¶cie, ¿e mo¿na by, to zrobiæ k³ad±c podk³ad na miejsce naprawiane, obrobiæ go i potem przed malowaniem daæ M/M, ale to wychodzi dwa razy mycie pistoletu, mieszanie dwa razy podk³adu itd. Wiêc ja robiê to tak, jak opisa³em, a jak kto woli mo¿e to robiæ jeszcze inaczej. Pozdrawiam
 

LAKIEROWANKO Strona G³ówna » LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE » Technologia i materia³y

Odpowiedz do tematu  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group