Szukaj FAQ Album



Przesuniêty przez: Tech 2009-04-25, 17:42
Autor Wiadomo¶æ
DrCruel
Wys³any: 2006-09-11, 10:36   Pasta polerska Farecla G3 czy 3M ?
0
UP DOWN


Posty: 418
Darek



Do³±czy³: 06 Lut 2006
Posty: 26

Wys³any: Wto Lut 07, 2006 12:43 pm Temat postu: Pasta polerska G3 czy 3M ?

--------------------------------------------------------------------------------

Witam!!
Jak widaæ w nicku na imiê mam Darek i witam serdecznie wszystkich forumowiczów. Jestem amatorem samoukiem je¶li chodzi o lakiernictwo. Naukê zacz±³em jakie¶ na¶cie lat temu i jak to bywa ca³y czas poznaje co¶ nowego nabieram praktyki itd.
To tyle a teraz mam pytanko.
Do polerowania u¿ywa³em pasty G3 ale po ostatniej wizycie w mieszalni polecali 3M. Co o tym s±dzicie zostaæ przy G3. Polerowa³em nia stare, nowe lakiery metaliki jak i nie metaliczne i powiem by³em zadowolony z efektów, ale mo¿e 3M jest lepsza?? W mieszalni twierdzili ze G3 s³abo sobie radzi ze starymi akrylami, ciêzko jest j± wymyc ( powiedzmy ze mi to nie przeszkadza). Co o tym s±dzicie z praktyki?
Pozdrawiam.

Powrót do góry


wojtas-k3



Do³±czy³: 01 Lut 2006
Posty: 13

Wys³any: Wto Lut 07, 2006 8:00 pm Temat postu:

--------------------------------------------------------------------------------

3M ma bardzo dobre pasty. je¶li ju¿ to fast cut na pierwszy raz ,jest najgrubsza. farecla tego nie ma ,ale t± past± lakieru nie wykoñczysz. G3 jest bardziej uniwersalna ,tylko g±bki zmieniaj i bêdzie bez smug i ok. mo¿esz przy polerowaniu lakier zmatowaæ ,a nie uzyskaæ lepszy efekt,je¶li dobrze tego nie zrobisz-HEJ

Powrót do góry


Darek



Do³±czy³: 06 Lut 2006
Posty: 26

Wys³any: Sro Lut 08, 2006 12:18 pm Temat postu:

--------------------------------------------------------------------------------

No w³a¶nie chyba jednak pozostane przy G3 ¿eby sobie nie narobic roboty, a kupiæ na sprawdzenie 3M to trochê drogo. Co do g±bek to u¿ywam bia³ej i czarnej.
 

Tomek77
Wys³any: 2008-02-15, 22:13   
0
UP DOWN

Posty: 26