Szukaj FAQ Album

Autor Wiadomo¶æ
kamilk 
Wys³any: 2013-05-15, 13:21   Na pocz±tek siê przywitam, i o porade zapytam.
0
UP DOWN
kamilk

Witam jak nakazuje regulamin, i ludzkiej ciekawo¶ci o zdrowie pytam,jednak i o¶mielê siê zapytaæ o rade w sprawie pistoletu.
Jestem w posiadaniu polskiego sprzêtu o tajemniczej nazwie WAN 2. Dawno temu dosta³em go w prezencie ,dawno te¿ go nie u¿ywa³em, nie wiem te¿ jakie ma wymagania zapotrzebowania na powietrze, nie mam te¿ ¿adnej instrukcji do niego.Czy kto¶ mo¿e mi pomóc w odnowieniu wiedzy na temat sprzêtu ? Wiem ¿e jest ju¿ nieco zabytkowy, ale jest na chodzie, i mam kilka rzeczy do pry¶niêcia. Po co mam kupiæ nowy,skoro mam ju¿ jeden. Jedyne co kojarzê to i¿ ma dysze 1.8, ale te¿ nie jestem pewny, jako uczniak lakiernictwa malowa³em nim u¿ywaj±c zwyk³ej olejnicy.Potrzebujê informacji o : jego zapotrzebowaniu na powietrze, i jakimi rodzajami farb po za olejnic± mogê nim malowaæ, jak siê go ustawia, i czy mo¿na w nim zmniejszyæ konsumpcjê powietrza. Zbiornik na farbê ma montowany na dole, lub poci±gniecie wê¿em do czego¶ wiêkszego.
p.s ponoæ jest to pistolet profesjonalny, ale chyba nie na dzisiejsze czasy.A¿ takim amatorem nie jestem , zaraz po szkole lakierowa³em, ale to by³o daaawno temu,dzi¶ zasz³a potrzeba, wiec rêkê mam i zrobiæ mogê. Czytam o farbach , lakierach technologiach, to za g³owê siê ³apie.Za wszelk± pomoc serdecznie dziêkujê

Matix 
Wys³any: 2013-05-16, 22:40   
0
UP DOWN

Sk±d: Rybnik
Tym pistoletem to teraz mo¿esz p³ot pomalowaæ.....

Robertlodz09 
Wys³any: 2013-05-17, 06:32   
0
UP DOWN

Pomóg³: 61 razy
Sk±d: £ód¿
Matix napisa³/a:

Nie czytaj takich "wypowiedzi".... ;) to pisz± ludzie którzy "takiego" pistoletu "nie widzieli na oczy".... :D

kamilk napisa³/a:
Jestem w posiadaniu polskiego sprzêtu o tajemniczej nazwie WAN 2.

WAN - Wytwórnia Aparatów Natryskowych (w Gdyni) :tak:
kamilk napisa³/a:
kojarzê to i¿ ma dysze 1.8, ale te¿ nie jestem pewny