Szukaj FAQ Album



Przesuniêty przez: Tech 2009-04-25, 17:41
Autor Wiadomo¶æ
DrCruel
Wys³any: 2006-09-11, 10:51   Moje malowanie auta
0
UP DOWN


Posty: 418
Autor Wiadomo¶æ

szakalv8



Do³±czy³: 08 Lut 2006
Posty: 15
Sk±d: Kielce


Wys³any: 08 Lut 2006 01:52 pm Temat postu: Malowanie Auta Jaki lakier ?

--------------------------------------------------------------------------------

Witam serdecznie wszystkich.

Jestem tutaj nowy i jesli gdzie spalne jakas glupotke to wybaczcie...

Mam mianowicie takie pytanie:

Robie od podstaw sobie Swoje Autko... Lincolna noi jestem teraz na etapie szpachlowania , Z zawodu jestem Kierowca mechanik takze z autami mam duza stycznosc lecz malowanie auta cyz tez rozne rodzaju prace w tym dziale tez bardzo lubie ! Moja incjatywa zawsze jest jedna wszystko co robie ma byc zrobione SUPER-PORZADNIE!

Teraz mam pytanko do was tutaj specow bo ja to typowy amator w tym dziale... za soba mam 3 autka pomalowane troche zabawy w lakiernika itd... Ale tym razem..jest to auto kolos... i chcialbym sie was poradzic jak wszyskto zrobic zeby uniknac ryzyka spiepszenia czegos!

Auto ma miec kolor bialy (taki zreszta jest teraz) jaki lakier polecacie?
AKRYL czy baza+bezbarwny?

Jesli chodiz o podkladowanie to ja robie to tak...
szpachla z wloknem
szpachla wykonczeniowa
-wszystko docieram ostatecznym papierem 120 potem podklad epoxydowy nato podklad akrylowy tak wyglada to pod lakier!
_

-Z rozmowy z jednym lakiernikiem doradizl mi on by.... Jednak polozyc Baze + bezbarwny co wy o tym myslicie?

Czy sa jakies zasady w nakladaniu tego typu lakieru .. zeby wszystko bylo okej?

Czy nakladajac baze trzeba ja polerowac potem?
Po jakim czasie nakladamy na baze bezbarwny?
Jak potem polerujemy zeby wszystko bylo okej


I moze jest ktos na forum kto by mial dostep do porzadnych lakierow nie jakis podrobek czy cos....