Szukaj FAQ Album



Przesuniêty przez: Tech 2009-04-25, 17:42
Autor Wiadomo¶æ
mirh
Wys³any: 2008-01-24, 12:35   Jak szlifowaæ aby by³o dobrze?
0
UP DOWN

Posty: 152
Jako ¿e jestem zielony :oops: w temacie lakierowania mam pytanie po czym poznaæ ¿e powierzchnia jest dobrze wyszlifowana? Np. szlifuje stary lakier pod podk³ad papierem 240 i czy dobrze wyszlifowana powierzchnia powinna byæ "regularnie matowa" na ca³ym obszarze? Tzn. taki do¶æ gruby papier zostawia "pajêczynê" grubych rys i nie wiem w którym momencie szlifowanie ju¿ nie ma sensu. Czy w takich sytuacjach kontrast bêdzie pomocny i jak go u¿ywaæ? Wydaje mi siê ¿e po u¿yciu kontrastu trzeba szlifowaæ a¿ zniknie z ca³ej powierzchni, tak? Czy u¿ycie kontrastu jest uzale¿nione w jaki¶ sposób od grubo¶ci ziarna?
 

rbfm 
Wys³any: 2008-01-24, 13:21   
0
UP DOWN

Pomóg³: 21 razy
Posty: 1890
Sk±d: Kraków
a po co drzesz takim grubym papierem? pod jaki to podklad? jesli powierzchnia jest ok to matujesz 800 na mokro i na to podklad mm. no chyba ze szpachlowanie bylo ?
 

mirh
Wys³any: 2008-01-24, 14:29   
0
UP DOWN

Posty: 152
rbfm napisa³/a:
a po co drzesz takim grubym papierem? pod jaki to podklad? jesli powierzchnia jest ok to matujesz 800 na mokro i na to podklad mm. no chyba ze szpachlowanie bylo ?


Szpachla by³a. Zostawi³em zak³adkê ze starego lakieru tak na kilka cm i jak robi³em szpachlê to wyjechalem trochê na tê zak³adkê i dlatego poci±gn±³em wszystko tym samym papierem co szpachlê... Niezdara jestem :oops: Czy w³óknin± jest pro¶ciej tzn. bardziej precyzyjnie?
Mam jeszcze problem ze zmatowieniem lakieru wokó³ zaprawki. Robi³em 1200 na mokro i wysz³y mi takie chmurki, kurde nie wiem jak to zmatowiæ co by by³o równo :???:
 

rbfm 
Wys³any: 2008-01-24, 17:45   
0
UP DOWN

Pomóg³: 21 razy
Posty: 1890
Sk±d: Kraków
nic z tego nie rozumiem. szlifowales 240 pod szpachle, na szpachle dales podklad i znowu chcesz go szlifowac 240 ?

mirh napisa³/a: