Szukaj FAQ Album

Autor Wiadomo¶æ
SaabCBY
Wys³any: 2013-09-16, 19:07   Co na podwozie po piaskowaniu?
0
UP DOWN

Dzieñ dobry. Jestem w 100% amatorem. To jest mój pierwszy list na tym forum. Piszê go, gdy¿ nie znalaz³em dot±d rozwi±zania mojego problemu. Osobi¶cie odnawiam mojego Saaba 900 turbo z 1985 r. Nied³ugo wypiaskowana zostanie pod³oga wewn±trz i na zewn±trz. Postanowi³em od zewn±trz (od do³u) nie nak³adaæ warstwy bitumicznej. Postanowi³em poprzestaæ tylko na podk³adzie i lakierze (pó¼niej wosk). Argumentem za jest po pierwsze to, ¿e raczej nie jest to samochód do ci±g³ej eksploatacji, po wtóre masa bitumiczna poza ochron± pod³ogi maskuje skutecznie pierwsze w¿ery korozji. W zwi±zku z tym chcia³bym zasiêgn±æ opinii, jakich produktów u¿yæ. A konkretniej: 1. Czy mo¿na zastosowaæ grubsz± warstwê podk³adow±, 2. Je¿eli tak, to jaki sposób wypraæ-podk³ad reaktywny i na to epoksydowy, który¶ z tych podk³adów w grubszej warstwie, podk³ad epoksydowy lub reaktywny grubopow³okowy (przemys³owy), a mo¿e efekt ochronny uzyskaæ grubsz± b±d¼ twardsz± pow³ok± lakieru barwnego, 3. Jakiego lakieru u¿yæ, ¿eby uzyskaæ maksymaln± ochronê? Na koniec pytanie klasyczne: Jakiej marki produkty u¿yæ. Bardzo proszê o opinie i z góry dziêkujê za pomoc. Oczywi¶cie ciekaw jestem innych koncepcji, a jeszcze bardzie do¶wiadczeñ. Dodam, ¿e zasiêgam opinii na forum, gdy¿ profesjonalizm personelu odwiedzanych przeze mnie sklepów ograniczy³ siê do informacji, "co bior± lakiernicy".
Piotr.

bercixxx1992
Wys³any: 2013-09-16, 21:22   
0
UP DOWN

Pomóg³: 1 raz
sam podklad i lakier-moim zdaniem to za malo na podwozie-ja bym dal podklad epoxydowy,na to p akrylowy i na to nalozyl bym warstwe gumy,ktora naklada sie specjalnym pistoletem,pamietam jak pracowalem w serwisie skody to mielismy taka arabista wlasnie gume -jest droga-to fakt-ale powloka wyglada i spelnia swoje zadanie w 100%,na ta gume dopiero walnac jakas np baze lub akryl (na baze oczywiscie-lakier bezb)