Szukaj FAQ Album

Autor Wiadomo¶æ
michu
Wys³any: 2013-10-21, 17:28   Pierwsze lakierowanie
0
UP DOWN

Witam jestem typowym amatorem w lakierowaniu, a moje autko potrzebuje trochê odnowy. Chcê zrobiæ to sam , wiêc mam kilka pytañ, a jak wyjdzie to tak wyjdzie uczyæ siê na czym¶ trzeba. Pomalowaæ trzeba ca³y b³otnik przedni, bo jest wstawiony nowy, oba drzwi pod listw± i na tylnich drzwiach wychodzi ognisko rdzy tak 2cm na 2cm z 5 cm od listwy http://www.tinypic.pl/j60kidn6e9vi Moje pytanie jak te tylnie drzwi ugry¼æ?? Lakierowaæ ca³e? Gdzie odci±æ? Tyle co czyta³em to z mask± cieniowaæ nie bêdê musia³ a co z b³otnikiem i przednimi drzwiami i jak z b³otnikiem tylnim? Do cieniowania kupi³em rozcieñczalnik do cieniowania w sprayu. Czytam trochê na te tematy, ale czym wiêcej to wiêkszy mêtlik.

MARIO06CU
Wys³any: 2013-10-21, 20:26   
0
UP DOWN

Pomóg³: 1 raz
duzo nie widac na tym zdjeciu, ale jesli chodzi o odcinanie to ja robie to tak mianowicie miejsce szpachlowane maluje podkladem okolo 5-10 cm wokol tego miejsca matuje calosc i daje baze na miejsce podkladowania i troche dalej a bezbarwnym lakieruje caly element, jesli trzeba odciac to odcinam gdzies na slupku czy cos rog maski.

michu
Wys³any: 2013-10-22, 13:50   
0
UP DOWN

No a jak odetnê na s³upku nie bêdzie widaæ? Czy tam u¿yæ tego rozcieñczalnika do cieniowania?? Tylko jak?? Bo tego co¶ nie mogê zaczaiæ :nie: Wolê siê trzy razy spytaæ najpierw ni¿ po jak co¶ nie wyjdzie. Choæ na to te¿ jestem przygotowany.

YAMAHER
Wys³any: 2013-10-22, 20:28   
0
UP DOWN

Pomóg³: 7 razy