Autor |
Wiadomość |
 |
pitervr6
|
Wysłany: 2014-03-30, 11:46
|
0
|
|
|

Posty: 167 Skąd: rze
|
ten passat to bedzie jakis show car czy na codzien bedziesz sobie nim smigał ? |
|
|
|
 |
KK
|
Wysłany: 2014-03-30, 12:25
|
0
|
|
|

Pomógł: 23 razy Posty: 3346
|
Show Car |
|
|
|
 |
zloty213
|
Wysłany: 2014-03-30, 16:27
|
+1
|
|
|
złoty

Pomógł: 1 raz Posty: 93 Skąd: Podkarpacie
|
Gdzie zniknęły te zdjęcia co dodałem z kolorem, wie ktoś ? |
|
|
|
 |
krzysokol
|
Wysłany: 2014-04-01, 19:33
|
0
|
|
|
Posty: 42
|
pitervr6 napisał/a: | ten passat to bedzie jakis show car czy na codzien bedziesz sobie nim smigał ? | Passat będzie pojazdem na niedziele a to głównie z powodu silnika jaki tam będzie a co za tym idzie spalania |
|
|
|
 |
pitervr6
|
Wysłany: 2014-04-01, 19:43
|
0
|
|
|

Posty: 167 Skąd: rze
|
vr6 ? do tego szersze koło i niezej ? |
|
|
|
 |
krzysokol
|
Wysłany: 2014-04-01, 19:56
|
0
|
|
|
Posty: 42
|
pitervr6 napisał/a: | vr6 ? do tego szersze koło i niezej ? | 1.8 t zrobione na 289km 400Nm do tego dobre hamulce z audi zaciski grilling z podwójnymi tłoczkami z tyłu tarcze ładna felga i nieco niżej projekt jak na foto
dmott-b4wagon-3t.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 167 raz(y) 38,92 KB |
|
|
|
|
 |
matheo_86
|
Wysłany: 2014-04-02, 19:50
|
0
|
|
|
Posty: 91
|
ładny german sie szykuje:) |
|
|
|
 |
krzysokol
|
Wysłany: 2014-04-02, 20:24
|
0
|
|
|
Posty: 42
|
matheo_86 napisał/a: | ładny german sie szykuje:) | Szykuje to dobre określenie na razie bawię się z wyprowadzeniem nadkola tył idzie jak po grudzie ale kilkadziesiąt roboczogodzin i jedno będzie zrobione |
|
|
|
 |
krzysokol
|
Wysłany: 2014-05-04, 19:13 Passat
|
0
|
|
|
Posty: 42
|
Po długiej przerwie pora na aktualizację. Lewa strona już prawie przygotowana lekkie poprawki i z głowy. Zregenerowałem podszybie, było co robi dolna część wymieniona w całości przy okazji dowiedziałem się że pora turlać na nowy migomat co normalnie działa. Do tego zmontowałem wlew paliwa po czym dowiedziałem się ze jestem 3 osobą która coś tam spawa wiec pewnie będzie wymiana ćwiartki (kiedyś) zaczołem używać szlifierki pneumatycznej fajna zabawka no i zakup sprężarki jutro foto wrzucę. Poniżej link do galerii:
https://drive.google.com/folderview?id=0B09_008rDNtyZXJ6Rl8tOTlVdjA&usp=sharing |
|
|
|
 |
krzysokol
|
Wysłany: 2014-05-18, 20:39 Passat
|
0
|
|
|
Posty: 42
|
|
|
|
 |
ABCD
|
Wysłany: 2014-05-19, 01:47
|
0
|
|
|
Posty: 25
|
Powodzenia |
|
|
|
 |
YAMAHER
|
Wysłany: 2014-05-19, 21:20
|
0
|
|
|

Pomógł: 7 razy Posty: 1975
|
Krzysiu znam ten bol jutro koncze robic bude od samuraika |
|
|
|
 |
krzysokol
|
Wysłany: 2014-07-02, 22:54 Passat
|
0
|
|
|
Posty: 42
|
Jako, że zaczynają się wakacje czasu jest dostatek pora ostro wziąć się za złomka doszła komora która została dokładnie wyczyszczona, pozbawiona rudej na wszystko położony reaktywny jutro pora położyć akryl na reaktywny skoczyć do miasta po papier i dzida w przeciągu 2 tygodni położyć lakier i poskładać tak wygląda plan poniżej zamieszczam link do galerii: https://drive.google.com/folderview?id=0B09_008rDNtyZXJ6Rl8tOTlVdjA&usp=sharing |
|
|
|
 |
KK
|
Wysłany: 2014-07-03, 01:17
|
0
|
|
|

Pomógł: 23 razy Posty: 3346
|
Że też Ci się chce... ja bym już to dawno wepchnął w krzaki. |
_________________
 |
|
|
|
 |
YAMAHER
|
Wysłany: 2014-07-03, 09:58
|
0
|
|
|

Pomógł: 7 razy Posty: 1975
|
Ja to samo
a co to za reaktywny ? |
|
|
|
 |
krzysokol
|
Wysłany: 2014-07-03, 22:06
|
0
|
|
|
Posty: 42
|
KK napisał/a: | Że też Ci się chce... ja bym już to dawno wepchnął w krzaki. |
Zrobił bym to samo ale jak już napisałem uczę się a poza tym za wykonanie passata dostaje sprzęt warsztatowy no i pojazd brata na czymś sie trzeba uczyć. |
|
|
|
 |
krzysokol
|
Wysłany: 2014-07-03, 22:09
|
0
|
|
|
Posty: 42
|
YAMAHER napisał/a: | Ja to samo
a co to za reaktywny ? |
Cieszy mnie to że nie jestem sam a reaktywny to NOVOL PROTECT 340 z ciekawostek mogę powiedzieć że kupowałem dwie puszki tego samego a były dwa różne od siebie kolory. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
YAMAHER
|
Wysłany: 2014-07-04, 20:58
|
0
|
|
|

Pomógł: 7 razy Posty: 1975
|
a daty zgadzały sie ? |
|
|
|
 |
krzysokol
|
Wysłany: 2014-07-04, 22:57
|
0
|
|
|
Posty: 42
|
YAMAHER napisał/a: | a daty zgadzały sie ? |
Aż tak się nie zagłębiałem ale może to być powód z ciekawych zeczy przewietrzyłem dziś passata właściciel czyli brat cofał swoim drugim autem i wkleil mi się w narożnik pod okularem lampy tył |
|
|
|
 |
krzysokol
|
Wysłany: 2014-08-20, 16:13 PAssat
|
0
|
|
|
Posty: 42
|
|
|
|
 |
Robkoo
|
Wysłany: 2014-10-06, 00:32
|
0
|
|
|
Posty: 48
|
pytanie mam odnośnie szlifowania spawów. Jaką tarczą wyszlifowałeś spawy ? |
|
|
|
 |
KK
|
Wysłany: 2014-10-06, 21:27
|
0
|
|
|

Pomógł: 23 razy Posty: 3346
|
Okrągłą? |
_________________
 |
|
|
|
 |
krzysokol
|
Wysłany: 2014-10-09, 23:19
|
0
|
|
|
Posty: 42
|
Robkoo napisał/a: | pytanie mam odnośnie szlifowania spawów. Jaką tarczą wyszlifowałeś spawy ? | Tarcza listkowa bodajże p120 |
|
|
|
 |
krzysokol
|
Wysłany: 2014-10-09, 23:29
|
0
|
|
|
Posty: 42
|
|
|
|
 |
pauel007
|
Wysłany: 2014-12-04, 00:36
|
0
|
|
|
Posty: 53 Skąd: polodnie
|
Ogrom pracy z paskiem , gratulacje za zaangażowanie. Po fotorelacji przynajmniej widać gdzie są jakie "kwiatki" w pasku. Swoją drogą jaki to rocznik i ile ma km?, troszku zjedzony zębęm czasu . Kiedy jakiś aktual.
Pozdro |
|
|
|
 |
krzysokol
|
Wysłany: 2014-12-05, 13:25
|
0
|
|
|
Posty: 42
|
pauel007 napisał/a: | Ogrom pracy z paskiem , gratulacje za zaangażowanie. Po fotorelacji przynajmniej widać gdzie są jakie "kwiatki" w pasku. Swoją drogą jaki to rocznik i ile ma km?, troszku zjedzony zębęm czasu . Kiedy jakiś aktual.
Pozdro |
A wedle życzenia już aktualizuje galerię. Passat b4 1994r pusty miał tylko abs. Cięzko dorwać fajny egzemplarz w dobrych pieniądzach dlatego podjąłem się renowacji od razu kilku poprawek, udoskonaleń. W pasztecie siedzi już silniczek tak jak było mówione 1.8t 298km na razie skręcony jest na 250-270km trzeba się przyzwyczaić do mocy potem z pewnoscią turbina dostanie mocniejsze doładowanie a auto hamownie, dotarł również gwint pojechał do zregenerowania w piwnicy czekają dwu tłoczkowe zaciski z audi s2 do tego duże tarcze TRW na tył kompletna belka z tarczami. Do zrobienia została konserwacja profili polakierować zderzaki i maskę (poprawka się dopiero uczę) no i oczywiście montarz wnętrza są tylko fotele i pasy. Z ciekawych zeczy to sprzegło nie wytrzymało trzeba wymienić na mocniejsze, za jakiś czas postaram się wykonać większą, dokładniejszą fotorelację poniżej oczywiscie link do gallerii ( cholerne limity uploadu ): https://drive.google.com/folderview?id=0B09_008rDNtyZXJ6Rl8tOTlVdjA&usp=sharing troche pomieszane ale kto sledzi to znajdzie |
|
|
|
 |
tom cio
|
Wysłany: 2014-12-05, 22:21
|
0
|
|
|
Pomógł: 4 razy Posty: 179
|
Z którego dokładnie 1.8t tyle hp? Na seryjnej turbinie? Skrzynia 5b czy 6b? |
|
|
|
 |
krzysokol
|
Wysłany: 2014-12-09, 00:05
|
0
|
|
|
Posty: 42
|
tom cio napisał/a: | Z którego dokładnie 1.8t tyle hp? Na seryjnej turbinie? Skrzynia 5b czy 6b? | Skrzynia 5b puki co 5 bieg nie używany brak odwagi kierowcy passat jest na dotrciu krecony tylko do 4 tyś może smiało do 7 tyś obrotów przy 4 biegu i 4 tyś 170km/h na odcinku może kilometra. Ponizej troche opisałem co zostało zmodyfikowane a jeszcze bedzie gwintowane zawieszenie juz w tym tygodniu no i jeszcze wieksze tarcze hamulcowe oraz zaciski griling z audi s2
Silnik 1.8turbo
1781 poj
silnik zmiksowany na osprzecie AEB/AGU/ADR
turbo po naprawie z gwarancją hybryda -Borg Wagner/KKK z chłodzeniem wodnym
customowy kolektor wydechowy nierdzewny
wastegate nowy Tial
wtryskiwacze 440cc na przejsciówkach napis bosch motorsport
ecu z programem na 298ps
intercooler FMIC
dolot z przepływką 3 cale
wydech przelotowy 2.5 cala
platynowe świece
pompa paliwa valbro 6barów |
|
|
|
 |
tom cio
|
Wysłany: 2014-12-09, 00:17
|
0
|
|
|
Pomógł: 4 razy Posty: 179
|
krzysokol, dzięki za odpowiedź, niezłego mixa zrobiliście, mocny dół na szerokim kanale w głowicy, me 7,5 jeśli mnie pamięć nie myli. Będzie nieźle latać, ja tylko uważałbym z tym programem (jak wnioskuję z wypowiedzi gotowiec?), lepiej jest podjechać do tunera aby finalnie wystroił auto do danego osprzętu bo jak sam się przekonałem turbo benzynę jest dość łatwo ugotować przy nieprzemyślanych przeróbkach. Powodzenia w dalszych pracach |
|
|
|
 |
krzysokol
|
Wysłany: 2014-12-10, 14:12
|
0
|
|
|
Posty: 42
|
tom cio napisał/a: | krzysokol, dzięki za odpowiedź, niezłego mixa zrobiliście, mocny dół na szerokim kanale w głowicy, me 7,5 jeśli mnie pamięć nie myli. Będzie nieźle latać, ja tylko uważałbym z tym programem (jak wnioskuję z wypowiedzi gotowiec?), lepiej jest podjechać do tunera aby finalnie wystroił auto do danego osprzętu bo jak sam się przekonałem turbo benzynę jest dość łatwo ugotować przy nieprzemyślanych przeróbkach. Powodzenia w dalszych pracach |
Program wysterowany był już pod ten silnik współpracował z nim ale w innym aucie
Ale wiadomo tu wspólpracuje z inną skrzynią dlatego dostanie nowy program narazie cisnienie jest skręcone tak aby ładnie latał ale bez przesady |
|
|
|
 |
pauel007
|
Wysłany: 2014-12-11, 23:52
|
0
|
|
|
Posty: 53 Skąd: polodnie
|
krzysokol jakich materiałów używałeś do renowacji paska?, lakierowanie w warunkach widocznych na fotach?, jak z wtrąceniami, jakim sprzętem dysponujesz?
Pozdro. |
|
|
|
 |
krzysokol
|
Wysłany: 2014-12-14, 09:43
|
0
|
|
|
Posty: 42
|
pauel007 napisał/a: | krzysokol jakich materiałów używałeś do renowacji paska?, lakierowanie w warunkach widocznych na fotach?, jak z wtrąceniami, jakim sprzętem dysponujesz?
Pozdro. | Cześć, lakierowałem w warunkach garażowych pomieszczenie odkurzyłem przemysłowym odkurzaczem myjka potraktowałem ściany podłogę po wyschnięciu folia na sufit ściany. Dysponuję kompresorem aspa 3jw6 do tego pistolet AirGunsa az3 1.3 odwadniacz devilbiss, reduktor pod pistolet star delux, dwie szlifierki pneumatyczne 3mm i 5mm i coś tam jeszcze o czym pewnie zapomniałem. Passat przeszedł gruntowny remont gdzie dało sie to wycinka gdzie nie to piaskowanie pistoletem za 60zł nawet daje rade ale dysze 2 razy u tokarza na czystą blachę epoksyd NOVOL tam gdzie się nie udało oczyścić reaktywny NOVOL lakięr to xyralic b09 BMW marrakesh brown zakupiony na elakierach bezbarwny również od nich oznaczenie 444 po dodaniu 10% rozcięczalnika nieźle się przy czym wypylona warstwa musi być trochę grubsza osobiście polecam u-pol fajna rozlewalnośc na 1,5 warstwy to chyba wszystko co chciałem powiedzieć o więcej pytać chętnie odpowiem. Pozdrawiam Krzysztof |
|
|
|
 |
pauel007
|
Wysłany: 2014-12-28, 21:42
|
0
|
|
|
Posty: 53 Skąd: polodnie
|
Hej.jak z elementami podwozia typu belka,sanki,wahacze,zaciski zwrotnice?,piaskowanie? ,Jakas kombinacja z przednimi lampami będzie?, pozdro |
|
|
|