Szukaj FAQ Album

Autor Wiadomość
mariuszcwa 
Wysłany: 2014-05-04, 20:46   Moje amatorskie efekty "lakierowania"
0
UP DOWN

Witam, mam na imię Mariusz z zawodu jestem lakiernikiem. Lakieruję z pasji. W tym wątku będę zamieszczał zdjęcia efektów moich prac. Niestety nie często będą się one pojawiać , ponieważ dość rzadko lakieruję (tylko moje auta bądź najbliższej rodziny). Pistolet jakim było lakierowane to : Mercedes expert hvlp , wszystko inne airgunsa az3 hte2. Błotniki od mercedesa na najbardziej profesjonalnym stojaku :D . Więcej zdjęć dorzucę jak dobrze przeszukam komputer ;) .

YAMAHER
Wysłany: 2014-05-04, 20:51   
0
UP DOWN

A ten lakier to taki przygasnięty czy to wina aparatu :) ?

mariuszcwa 
Wysłany: 2014-05-04, 20:56   
0
UP DOWN

Raczej wina aparatu bo na żywo nic nie było zauważalne ;) . Mercedes był polerowany na "lustro" takie moje widzimisię ;d

mariuszcwa 
Wysłany: 2014-09-27, 20:31   
0
UP DOWN

Minęło sporo czasu, a ja nie mam czasu robić zdjęć :<. Coś tam ustrzeliłem ostatnio. Materiały użyte : fertan, epoksyd troton, podkład polykar biały, szpachla uniwersalna wypełniająca polykar, wykończeniówka polykar , podkład szary poly, baza t4w , klar polykar. W takiej kolejności to wszystko leciało. Na srebrze nie widać zbytnio efektu, na żywo jest na 5/6 . Struktura zachowana , klar na 1.5 warstwy +5 min między warstwa. Ta plama po lewej stronie u góry to wina obiektywu , a nie cienie ;] .

POLYKAR.PL
Wysłany: 2014-09-27, 22:38   
0
UP DOWN

mariuszcwa napisał/a:
na żywo jest na 5/6

a czego brakuje żeby było 6/6 ? ^^ ^^ ^^

mariuszcwa 
Wysłany: 2014-09-28, 07:16   
0
UP DOWN

brakuje doświadczenia i warunków :) . Trochę długo to wyprowadzałem , zderzak 3 dni zabawy z szpachla , błotnik 1 dzień, na błotniku jest jeden dołek wielkosci igły. Na zderzaku 1cm od góry nie ma tego szkła na klarze co na całości, a jest bardziej cytryna, długość około 3cm. Niby nie ma dużo błędów ale zawsze może być lepiej :) :spoko: