Szukaj FAQ Album



Przesuniêty przez: Tech 2009-04-22, 14:59
Autor Wiadomo¶æ
Piotrek 
Wys³any: 2008-03-01, 15:31   Rodzaje pistoletów lakierniczych
0
UP DOWN

Posty: 23
Witam, HVLP to pistolet niskocisnieniowy nowszego typu czy starszego. Je¿eli to mozliwe to prosze o opisanie tych nazewnictew. Przepraszam je¿eli podobny temat juz by³ na forum, jednak nie znalaz³em go. Pozdrawiam
 

baqo 
Wys³any: 2008-03-01, 15:37   
0
UP DOWN

Pomóg³: 20 razy
Posty: 1553
Sk±d: ko³obrzeg
Piotrek napisa³/a:
HVLP to
du¿a masa ,ma³e ci¶nienie!
 
 

baqo 
Wys³any: 2008-03-01, 17:47   
0
UP DOWN

Pomóg³: 20 razy
Posty: 1553
Sk±d: ko³obrzeg
Bisuside14 napisa³/a:
dziêki czemu szybko siê nimi maluje. Nie s± to zbyt oszczêdne pistolety, mo¿na powiedzieæ, ¿e znaczne ilo¶ci natryskiwanego lakieru id± w filtry.
nic bardziej b³êdnego!!! teraz wiem dlaczego to co ja piszê to wg ciebie jest bez sensu!!! :twisted: :lol: :lol: :lol: hvlp ani nie jest szybki w pracy,i jest najoszczêdniejszym pistoletem !!!
Bisuside14 napisa³/a:
Mnie tak siê kojarz± pistolety typu HVLP.
jak nie wiesz to nie wypowiadaj siê wcale!!! zawsze na koniec piszesz tak my¶lê,tak mi siê wydaje i my¶lisz ¿e to usprawiedliwi twoj± niewiedzê !natomiast wiedzê na ten temat o pistoletach, to powinien ka¿dy lakiernik znaæ na pionê!
 
 

Bisuside14 
Wys³any: 2008-03-01, 17:50   
0
UP DOWN
Mów mi Bisu:D


Pomóg³: 9 razy
Posty: 348
Ok, usunê g³upi post.(niech moderator to zrobi, bo ja nie mogê :razz: mine³o 60min.) Mówiê serio, proszê o usuniêcie postu, nawet z tym.
Ale powiedz mi czy ten post nie by³ g³upi :?:
baqo napisa³/a:
Piotrek napisa³/a:
HVLP to
du¿a masa ,ma³e ci¶nienie!


baqo napisa³/a:
!natomiast wiedzê na ten temat o pistoletach, to powinien ka¿dy lakiernik znaæ na pionê!

To czemu od razu nie odpisa³e¶ Pan konkretnie :?: Chyba jeste¶ Pan lakiernikiem :?:
Nie bêdê siê k³óci³, proszê o usuniêciem postu, a Pan baqo niech profesjonalnie siê wypowie. Droga wolna.
Pozdrawiam.

"Klient nasz Pan", post polecia³. Pzd. Bodzio
 
 

djpolak1985
Wys³any: 2008-03-01, 19:30   
0
UP DOWN

Pomóg³: 1 raz
Posty: 87
Roznica pomiedzy hvlp a konwencjonalnymi polega na roznicach cisnien-podajacego (popychajacego) lakier i rozpylajacego czyli wylatujacego z glowicy rozpylajacej.

[ Dodano: 2008-03-01, 19:37 ]
konwencjonalny pistolet ma te same cisnienia natomiast hvlp cisnienie rozpylajace jest mniejsze od popychajacego materia l dlatego tez hvlp sa oszczedniejsze gdyz cisnienie rozpylajace nie rozrzuca az tak bardzo (jak w konwencjonalnym) podawanego lakieru. Wszystko to tez sprawia ze pistoletem hvlp malujemy z blizszej odleglosci od elementu.
 

baqo 
Wys³any: 2008-03-01, 19:40   
0
UP DOWN

Pomóg³: 20 razy
Posty: 1553
Sk±d: ko³obrzeg
Bisuside14 napisa³/a:
Ale powiedz mi czy ten post nie by³ g³upi
baqo napisa³/a:
Piotrek napisa³/a:
HVLP to
du¿a masa ,ma³e ci¶nienie!
gdyby¶ zna³ teoriê ,to by nie by³ taki g³upi! du¿a masa powietrza,st±d potrzeba wydajnego kompresora,no i niskie ci¶nienie pracy na g³owicy. masa powietrza rozbija lakier a nie wysokie ci¶nienie. dlaczego mniejsze zu¿ycie materia³u? brak du¿ego odbicia przez ci¶nienie materia³u lakierniczego o lakierowany element. dlatego te¿ hvlp prowadzi siê bli¿ej lakierowanej powierzchni.i mów mi baqo,

[ Dodano: 2008-03-01, 19:45 ]
no w³a¶nie djpolak1985, :grin: :grin: :grin:
 
 

rbfm 
Wys³any: 2008-03-01, 21:05   
0
UP DOWN

Pomóg³: 21 razy
Posty: 1890
Sk±d: Kraków
Bisuside14 napisa³/a:
Maj± szeroki "wachlarz"


no chcialbym zeby moja sata hvlp miala taki wchlarz jak walcom hp........
 

Bisuside14 
Wys³any: 2008-03-02, 10:23   
0
UP DOWN
Mów mi Bisu:D


Pomóg³: 9 razy
Posty: 348
Dziêkuje moderatorkowi za spe³nienie mojej pro¶by, wybaczcie, ale b³êdy siê zdarzaj±, kiedy¶ te¿ tego szuka³em w necie i tak napisa³ taki sam g³upek jak ja.
Ps. Nie jed¼cie ju¿ tak po mnie :razz: Naprawi³em swój b³±d.
Jak napisa³em nie chce za¶mieciæ innych tematów o tanim pistolecie wiêc napisa³em w swoim, tam wszystko napisa³em:
http://lakierowanko.info/viewtopic.php?t=861
Takie szybkie pytanko.
 
 

maras 
Wys³any: 2008-03-03, 02:18   
0
UP DOWN

Pomóg³: 5 razy
Posty: 211
Sk±d: Sokolniki k.Poznania
Dawno mnie tu nie by³o:) Ogólnie wydajniejsze i szybsze s± pistolety typu trans-tech, czy high t.e.c, czyli tak na dobr± sprawê, chodzi o lvlp, tylko ka¿dy producent inaczej nazywa. Tylko Sata, nie wiedzieæ czemu upiera siê przy hvlp :neutral: Po¶rednim rozwi±zaniem pomiêdzy hp a hvlp s± rp, ale nie s± one jednak tak oszczêdne, jak niskoci¶nieniowe. Zalet± ich jest to, ze uzywa siê ich, jak konwencjonalnych pistoletów
 

maszynowy
Wys³any: 2012-07-03, 12:05   
0
UP DOWN

Posty: 1
krótki opis technologii i nazewnictwa mo¿na znale¼æ tu rodzaje pistoletów lakierniczych
 

PROJEKTER
Wys³any: 2012-07-03, 16:48   
0
UP DOWN


Pomóg³: 15 razy
Posty: 1837
Sk±d: MODULAR - equipment
maras napisa³/a:
Dawno mnie tu nie by³o:) Ogólnie wydajniejsze i szybsze s± pistolety typu trans-tech, czy high t.e.c, czyli tak na dobr± sprawê, chodzi o lvlp, tylko ka¿dy producent inaczej nazywa. Tylko Sata, nie wiedzieæ czemu upiera siê przy hvlp :neutral: Po¶rednim rozwi±zaniem pomiêdzy hp a hvlp s± rp, ale nie s± one jednak tak oszczêdne, jak niskoci¶nieniowe. Zalet± ich jest to, ze uzywa siê ich, jak konwencjonalnych pistoletów


maras :x: 250 postów na forum ... i dawno ciê tu nie by³o .... wiêc jakby¶ by³ to pewnie by¶ natrzepa³ piñcet postów ^^ ... a piszesz groch z kapust± i to jeszcze bez sensu ... bo ani w tym grochu, ani kapusty ^^ ... Ogarnij siê trochê kolego. :tak:

Za karê .... ³adnie i rzetelnie krótkie definicje i opis .... CO TO JEST :

HVLP .............. ?
LVLP .............. ?
LVMP .............. ?
RP .................. ?
HP .................. ?
T.E.C .............. ?
TransTech ....... ?
H.T.E .............. ?

i jak ci starczy pary ....

HD ................ ?

Dla u³atwienia .... wszytko jest na forum :tak: Jakby¶]jeszcze chcia³ byæ rzetelny w informacjach i pomocny na forum to przy ka¿dym systemie oprócz charakterystyki napisz zdanie, lub dwa do czego s³u¿y, lub przynajmniej gdzie siê najlepiej sprawdza.
_________________
Chcesz wiedzieæ wiêcej ? ... projekter@projekter.pl
 

LAKIEROWANKO Strona G³ówna » LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE » Warsztat

Odpowiedz do tematu  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group