|
|
|
Autor |
Wiadomo¶æ |
|
Patimaja
|
Wys³any: 2014-09-02, 14:09 Pro¶ba o pomoc studentce :)
|
0
|
|
|
Posty: 2
|
Witam serdecznie, mam do Was ma³± pro¶bê. Jestem studentk± i muszê przygotowaæ badanie marketingowe na temat warsztatów samochodowych. Jednym z opracowywanych przeze mnie zagadnieñ s± produkty u¿ywane do car refinishu. Profesor poleci³ nam przygotowanie ankiety on-line. Je¶li jeste¶cie pracownikami jakiego¶ warsztatu, punktu serwisowego lub prowadzicie w³asn± dzia³alno¶æ, bardzo Was proszê o uzupe³nienie krótkiego formularza, zaledwie 4 pytania. Ankietê znajdziecie pod linkiem:
https://docs.google.com/forms/d/1MRbrXQtQull2eCBx7c_bSXsy59RE1XnAekwU6m1auGQ/viewform?usp=send_form
Z góry dziêkujê,
Patrycja |
|
|
|
|
Gandziorz
|
Wys³any: 2014-09-02, 17:52
|
0
|
|
|
Posty: 217
|
¦mierdzi mi tutaj bardziej zbieraniem informacji jakie materia³y do nowej mieszalni zamówiæ |
|
|
|
|
trze¼wy inaczej
|
Wys³any: 2014-09-02, 17:58
|
0
|
|
|
Pomóg³: 10 razy Posty: 950
|
Poruszy³a¶ bardzo ciekawy temat, i wiêcej dowiesz siê prowadz±c otwart± dyskusjê, ni¿ prowadz±c jakie¶ subiektywne ankiety. Badanie marketingowe w formie wype³niania tabelek, nie odzwierciedli twarzy polskiego szopolakiernictwa.
Na u¿ywanie przez lakiernika konkretnych produktów sk³ada siê kilka czynników. Jednym z ostatnich jest jako¶æ.
Je¿eli lakiernik dzia³a na terenie który obje¿d¿a obwo¼ny tabor jakiego¶ dystrybutora sprzedaj±c produkt X, to marki X ju¿ nie ujrzysz w pobliskiej mieszalni. Ujrzysz tam inn± markê Y , konkurencyjn± cenowo z mark± X.
Na to czym handluj± mieszalnie, maja wp³yw ju¿ inne czynniki. Porz±dek na rynku, cena i dopiero jako¶æ.
Na postrzeganie jako¶æ produktu, czêsto maja wp³yw inne czynniki , ni¿ jego rzeczywiste zalety. Przyk³adem jest firma Profix, gdzie maj±c ca³kiem przyzwoite materia³y, lakiernicy s³ysz±c Profix, krzywi± siê niemi³osiernie. Ale Profix ma s³aby PR na forach i s³abych sprzedawców. Natomiast lakiernicy znaj± Profixa z innych opakowañ o nazwie TransClearcoat , HomoFuller, PedoGravit itp. , i s± nimi zachwyceni, mimo, ¿e p³ac± dro¿ej.
Wci±gnij do dyskusji ch³opaków którzy maja mieszalnie, to bêdziesz mia³a pe³en obraz rynku. Jeden w³a¶ciciel mieszalni jest powiernikiem toku my¶lenia 100 lakierników stanowi±cych przegl±d ca³ej bran¿y. Ta wiedza mo¿e wywaliæ do góry ko³ami, twoja ankietê. |
|
|
|
|
Dementor
|
Wys³any: 2014-09-02, 21:34
|
0
|
|
|
Posty: 364
|
trze¼wy inaczej napisa³/a: | TransClearcoat , HomoFuller, PedoGravit itp |
Wielka trójka refinishu
PS. Zapisujê do z³otych my¶li |
|
|
|
|
Patimaja
|
Wys³any: 2014-09-08, 09:32
|
0
|
|
|
Posty: 2
|
Dziêkujê bardzo za wype³nienie ankiety, bardzo mi pomogli¶cie
Wkrótce podzielê siê z Wami wynikami, ¿eby¶cie te¿ mieli z tego jaki¶ po¿ytek
Dziêkujê bardzo tak¿e za sugestie dotycz±ce badania. Niestety dostali¶my wyra¼ne polecenie przeprowadzenia ankiety online |
|
|
|
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
|
|
|