Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomość
Dj Darecki
Wysłany: 2015-02-13, 10:14   
0
UP DOWN

Posty: 95
A coś w kolicy 200 zł ?
Twardość o połysk to podstawa. ;P
 

Miki
Wysłany: 2015-02-13, 14:18   
0
UP DOWN

Pomógł: 10 razy
Posty: 523
8055 ze spica
_________________
Mart-Dent
 

marcin lech
Wysłany: 2015-02-13, 15:23   
0
UP DOWN

Posty: 87
spectral 565 lub turbo c 72 .spectral ma fajne własciwosci szybko schnie i jest twardy połysk jest ok a turbo polece tylko z opini zobacz sb prace marrusza80 on robi własnie na turbo c72
 

Dj Darecki
Wysłany: 2015-02-13, 15:41   
0
UP DOWN

Posty: 95
Jakoś nie mam przekonania do mało znanych firm ....
Ktoś testował nowy lakier z novola For Classic Car : Premium CSR Clearcoat ?
 

mariusz80 
Wysłany: 2015-02-13, 17:05   
0
UP DOWN

Pomógł: 11 razy
Posty: 924
Skąd: WZ
Spectrala 565 mozna do tego przedziału włożyć gdyż kosztuje około 155zł, c72 wychodzi dużo taniej... ostatnio kupiłem go w mojej mieszalni za mniej niż 100zł.

"Ktoś testował nowy lakier z novola For Classic Car : Premium CSR Clearcoat ?"
Właściwosci podobne do 565 tylko jest wzbogacony o dodatki rozlewcze, można go wylać bardziej na gładko. Jak narazie widziałem go na szkoleniu, ale niedługo będę miał okazję go użyć ;)
_________________

 
 

natium
Wysłany: 2015-02-13, 18:12   
0
UP DOWN


Pomógł: 4 razy
Posty: 323
my malujemy z PPG 8135 jest bardzo dobry
 

Miki
Wysłany: 2015-02-13, 18:45   
0
UP DOWN

Pomógł: 10 razy
Posty: 523
Dj Darecki napisał/a:
Jakoś nie mam przekonania do mało znanych firm ....


Jeśli tak to ja przepraszam :fiu:
_________________
Mart-Dent
 

Siekiera
Wysłany: 2015-02-13, 18:56   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 988
Miki napisał/a:
8055 ze spica


To odpowiednik którego w DP?
 

Miki
Wysłany: 2015-02-13, 20:13   
0
UP DOWN

Pomógł: 10 razy
Posty: 523
Siekiera napisał/a:
Miki napisał/a:
8055 ze spica


To odpowiednik którego w DP?


Jak się nie mylę to CC6600
_________________
Mart-Dent
 

pitervr6 
Wysłany: 2015-02-13, 20:50   
0
UP DOWN


Posty: 167
Skąd: rze
genrock hs 6000 tez spoko połysk nie siada po czasie i szybko schnie a cena ok 110-150zl

Miki napisał/a:
Siekiera napisał/a:
Miki napisał/a:
8055 ze spica


To odpowiednik którego w DP?


Jak się nie mylę to CC6600


orientujesz sie ile za kpl 7,5l wychodzi kasy ?
 

Dj Darecki
Wysłany: 2015-02-13, 21:08   
0
UP DOWN

Posty: 95
mariusz80 napisał/a:
"Ktoś testował nowy lakier z novola For Classic Car : Premium CSR Clearcoat ?"
Właściwosci podobne do 565 tylko jest wzbogacony o dodatki rozlewcze, można go wylać bardziej na gładko. Jak narazie widziałem go na szkoleniu, ale niedługo będę miał okazję go użyć ;)

Podobno po przeszlifowaniu go i polerowaniu nawet kilka razy jest twardy bo ma ( powierzchnie twardą) w całej grubości lakieru a nie jak większość z wierzchu .

Chciał bym też wylać lakier "na bogato" min 4 warstwy .
 

pitervr6 
Wysłany: 2015-02-13, 21:16   
0
UP DOWN


Posty: 167
Skąd: rze
Dj Darecki co to za autko bedziesz lakierował golfa ?
 

Miki
Wysłany: 2015-02-13, 21:21   
0
UP DOWN

Pomógł: 10 razy
Posty: 523
pitervr6 napisał/a:
genrock hs 6000 tez spoko połysk nie siada po czasie i szybko schnie a cena ok 110-150zl

Miki napisał/a:
Siekiera napisał/a:
Miki napisał/a:
8055 ze spica


To odpowiednik którego w DP?


Jak się nie mylę to CC6600


orientujesz sie ile za kpl 7,5l wychodzi kasy ?



Jeśli chodzi o 8055 to jakiś 1k za komplet klar, utwardzacz i dodatek, ale dokładnie nie wiem bo biorę 5l klaru, a utwardzacz osobno co jakiś czas, bo ten sam idzie do podkładów.
_________________
Mart-Dent
 

Miki
Wysłany: 2015-02-13, 21:22   
0
UP DOWN

Pomógł: 10 razy
Posty: 523
Dj Darecki napisał/a:
Chciał bym też wylać lakier "na bogato" min 4 warstwy .


Po co?
_________________
Mart-Dent
 

barteek933
Wysłany: 2015-02-13, 21:35   
0
UP DOWN

Pomógł: 14 razy
Posty: 826
zeby było co drzeć papierem :D
 

Chino 
Wysłany: 2015-02-14, 14:16   
0
UP DOWN
LPLCC


Pomógł: 7 razy
Posty: 464
Skąd: Warszawa
Dorzucisz kilka złotówek i możesz już lac piękny polyurethanowy klar House Of Kolor.
On lubi być lany na wiele warstw. Komplet 4l gotowego z utwardzaczem, filtrami, rozpuchem = 900zł brutto
Czyli jakieś 225zł za litro gotowca. Sorki za reklame ;) Ale tylko chciałem powiedzieć, że warto - Sikkensy, RMy wymiękają :) :spoko:
Świetnie sie wylewa, pięknie błyszczy, lubi wielowarstwówki, ma dużo mocniejsze filtry niż przecietne bezbarwne i lubi polerowanie. UC (twardszy, szybciej schnący), UFC (bardziej miękki), USC (szybko schnący, dość twardy a przy tym pokazowy klar).
A najważniejsze jest to, że niesamowicie pachną ^^
_________________
CHROME N PAINT CUSTOM SHOP

LAKIERY HOUSE OF KOLOR
BUDOWA I PRZEBUDOWA POJAZDÓW
www.custom-shop.pl
Sodowanie, Szkiełkowanie, Piaskowanie
www.soda-blaster.pl
 
 

Dj Darecki
Wysłany: 2015-02-14, 15:51   
0
UP DOWN

Posty: 95
pitervr6 napisał/a:
Dj Darecki co to za autko bedziesz lakierował golfa ?

Golf poszedł 3 lata temu teraz kolej na Porsche 944
 

Siekiera
Wysłany: 2015-02-16, 10:53   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 988
Chino napisał/a:
Czyli jakieś 225zł za litro gotowca. Sorki za reklame ;) Ale tylko chciałem powiedzieć, że warto - Sikkensy, RMy wymiękają :) :spoko:


To już teraz wiadomo jak powstają te klary które sprzedajemy po 55 zł za komplet :tak:
Coś w końcu muszą robić z tym, czym przepłukują instalacje produkcyjne pomiędzy kolejnymi partiami produkcyjnymi ;P :rotfl: :D ^^ :x:
 

sawmaster 
Wysłany: 2015-04-19, 22:53   
0
UP DOWN

Posty: 538
Skąd: Białystok
jak ma się genrock 6000(ew 565) do chronoluxa albo app quartza?
 

trzeźwy inaczej
Wysłany: 2015-04-19, 23:02   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 950
U mnie Genrock wyparł 565 praktycznie całkowicie. Ja sam też wolę Genrocka. Można go wylać i w przeciwieństwie do 565 nie cieknie przy klamkach i otworach. Wydaje się też wydajniejszy.
 

GMC
Wysłany: 2015-04-19, 23:06   
0
UP DOWN


Pomógł: 4 razy
Posty: 384
sawmaster napisał/a:
app quartza


Quartz z APP to nowy lakier i trzeba poczekać na pierwsze oceny po 2-3 miesiącach bo wtedy będzie widać co się z nim dzieje. Ja osobiście nie zamierzam być testerem :D
 

GMC
Wysłany: 2015-04-19, 23:13   
0
UP DOWN


Pomógł: 4 razy
Posty: 384
trzeźwy inaczej napisał/a:
Ja sam też wolę Genrocka. Można go wylać i w przeciwieństwie do 565 nie cieknie przy klamkach i otworach.


Co jeszcze ważne to Genrock 6000 nie siada tak jak 565 ale nieznacznie wolniej schnie w wyższych temp. ale jak robi się w niskiej temp. ok 16-17 st. to sytuacja odwraca się na korzyść 6000.
 

Siekiera
Wysłany: 2015-04-20, 10:20   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 988
APP QUARTZ to VHS z VOC-em poniżej 420 i kosztuje u nich w sklepie internetowym 133 zł brutto za komplet. W tej cenie to wszystkie VHS-y oprócz Spectrala 565 są miękkie więc ja bym tam nie zakładał że ktoś dla APP zrobił zajeb.isty klar VHS.
 

alkaz
Wysłany: 2015-05-13, 09:08   
0
UP DOWN

Posty: 1
Jeśli chodzi o dobre lakiery to pojawił się na rynku nowy lakier klasy VHS w linii NOVOL Professional -Novakryl 520. Lakier ten ma zastąpić przestarzały technologicznie lakier 510.
Jeśli ktoś nauczył się aplikować lakiery typu HS i VHS to powinien poradzić sobie i z tym:
- łatwo się go aplikuje
-świetna rozlewność
-wysoka głębia laserunku i twardość
_________________
http://www.plastics.alkaz.pl/index.php
 

trzeźwy inaczej
Wysłany: 2015-05-13, 09:15   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 950
alkaz napisał/a:
Jeśli chodzi o dobre lakiery to pojawił się na rynku nowy lakier klasy VHS w linii NOVOL Professional -Novakryl 520. Lakier ten ma zastąpić przestarzały technologicznie lakier 510.
Jeśli ktoś nauczył się aplikować lakiery typu HS i VHS to powinien poradzić sobie i z tym:
- łatwo się go aplikuje
-świetna rozlewność
-wysoka głębia laserunku i twardość

Cena nie powala. Dołóż parę złotych i masz o wiele lepszy Genrock 6000.
 

Dj Darecki
Wysłany: 2015-06-09, 12:31   
0
UP DOWN

Posty: 95
No i kupiłem Novol Premium CSR Clearcoat 404 zł za 3,34 L gotowego lakieru .

- dobrze się rozlewa (wersja na 3 warstwy , rzadsza ) lałem nawet 4-5 i nic się nie dzieje
- można dolewać miejsca ( mało wylane ) w czasie lakierowania
- starą satą 90 można wylać na 90 % lustro
- prawie nic nie śmierdzi
- jak wyschnie nie " marszczy się " zostaje taki jak został wylany
- bardzo dobry połysk
i najważniejsze bardzo twardy ;P jadę polerką futrem i 3m zielony korek i ciężko wypolerować ...
Wada to nie można kupić małych ilości tylko komplet 2,5 + 0,84
 

ursus1992
Wysłany: 2015-06-09, 22:13   
0
UP DOWN

Pomógł: 3 razy
Posty: 227
wrzuc fotki po lakierowaniu ;P
 

ABCD
Wysłany: 2015-06-10, 03:49   
0
UP DOWN

Posty: 25
Dj Darecki, Jestem zainteresowany tym produktem. Napisz nam za jakiś czas jak on wygląda (po np 3 miesiącach, roku itd). Czy ma ten sam połysk, czy się skurczył itp itp. Wszystkie twoje spostrzeżenia, zarówno te nowe, jak i te które zauważyłeś podczas lakierowania.
 

Dj Darecki
Wysłany: 2015-06-10, 08:50   
0
UP DOWN

Posty: 95
ursus1992 napisał/a:
wrzuc fotki po lakierowaniu ;P

Foty słabo pokazują efekty ...

Nie jestem lakiernikiem itp więc jakość lakierowania nie będzie pewnie taka jak u fachowców z tego forum :)

Warunki spartańskie ale.........

zderzak.jpg
Plik ściągnięto 227 raz(y) 162,38 KB

lusterko.jpg
Plik ściągnięto 141 raz(y) 114,59 KB

drzwi-lakier.jpg
Plik ściągnięto 183 raz(y) 167,27 KB

 

barteek933
Wysłany: 2015-06-10, 09:40   
0
UP DOWN

Pomógł: 14 razy
Posty: 826
takie zdjęcia nic nie przedstawiają. tak po lakierowaniu błyszczy się bezbarwny za 50zł.
 

Dj Darecki
Wysłany: 2015-06-10, 14:15   
0
UP DOWN

Posty: 95
Dla tego pisałem że foty nic nie dają.
Jak za 2-3 miesiące wszystko może siąść .

A co do połysku widziałem już lakiery za 50 - 100 zł i nie wszystkie tak sie błyszczą i sa takie twarde
 

LAKIEROWANKO Strona Główna » LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE » Technologia i materiały

Odpowiedz do tematu  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group