Szukaj FAQ Album



Przesunięty przez: Tech 2009-04-25, 17:41
Autor Wiadomość
DrCruel
Wysłany: 2006-09-12, 10:46   Lakier bezbarwny 3050s Du Pont
0
UP DOWN


Posty: 418
Autor Wiadomość

zibi



Dołączył: 10 Lut 2006
Posty: 12
Skąd: kępno(wlkp)


Wysłany: 12 Mar 2006 02:00 pm Temat postu: Bezbarwny dupont-a

--------------------------------------------------------------------------------

co sądzicie o klarze 3050s dupont-a;który z zalecanych utwardzaczy jest do niego najlepszy?z serii xk czy pozostałe dwa?



Autor Wiadomość

fifka



Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 285
Skąd: otwock


Wysłany: 13 Mar 2006 03:14 pm Temat postu: Re: Bezbarwny dupont-a

--------------------------------------------------------------------------------

zibi napisał:
co sądzicie o klarze 3050s dupont-a;który z zalecanych utwardzaczy jest do niego najlepszy?z serii xk czy pozostałe dwa?

Jeśli nie Masz kabiny to zdecydowanie AK 260 "normal" i 256s "szybki" jeżeli Masz kabinę i planujesz przejście na "wodę" CROMAX DuPonta to utwardzacze z linii XK będą jak najbardziej na miejscu.
Sam klar jest ..............zaje............lalalalalal
sam se karetę nim obleciałem całą ..............................
_________________
Kupię motocykle i skutery po wypadkach,również bez prawa rejestracji.
Wiadomości proszę na priv.



Autor Wiadomość

zibi



Dołączył: 10 Lut 2006
Posty: 12
Skąd: kępno(wlkp)


Wysłany: 14 Mar 2006 11:04 pm Temat postu:

--------------------------------------------------------------------------------

dzięki fifka liczyłem na twoją znajomość duponta. pracuję w kabinie zazyczaj używam 256s, niekiedy ak260.ale mam pytanie dlaczego zalecasz utw.xk do kabiny?jaka między nimi jest różnica?i jeszcze zastanawim sie czemu w niektórych opisach tego klaru występule nazwa chromaclear , a gdzie indziej znowu cromax?o co tu chodzi? ale klar faktycznie jest super też tak uważam.



Autor Wiadomość

fifka



Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 285
Skąd: otwock


Wysłany: 15 Mar 2006 12:02 pm Temat postu:

--------------------------------------------------------------------------------

256S w kabinie to tak jakbyś nitrem malował jak swoją karete malowałem (w domu,w garazu) to ten utwardzacz użyłem, ale to był garaż, nie kabina ze stałym przepływem powietrza
Masz kondycję chłopie, tylko powiszować
XK to linia utwardzaczy tzw niskoemisyjnych,przygotowana do lakierów bezbarwnych współpracujących z wodną linią bazową Cromax i niskoemisyjnym akrylem Centari 5035.
Chromaclear oznacza że lakier 3050s zotał stworzony głównie z myślą o kameleonach DuPonta : Chromalusion.
_________________
Kupię motocykle i skutery po wypadkach,również bez prawa rejestracji.
Wiadomości proszę na priv.



Autor Wiadomość

zibi



Dołączył: 10 Lut 2006
Posty: 12
Skąd: kępno(wlkp)


Wysłany: 15 Mar 2006 01:30 pm Temat postu:

--------------------------------------------------------------------------------

masz fifka racje na 256s schnie dość szybko ,ale idzie dociągnąć.powiedz mi jeszcze czy na xk jest lepszy połysk bo z taką opinią sie spotkałem i czy zalecałbyś rozcieńczanie tego klaru(tak z 5%) bo na opakowaniu nie pokazują udziału rozcieńczalnika .



Autor Wiadomość

fifka



Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 285
Skąd: otwock


Wysłany: 15 Mar 2006 02:27 pm Temat postu:

--------------------------------------------------------------------------------

Tak na XK będzie lepszy połysk,ale na AK260 wcale gorzej nie będzie.Lekkie zamglenie powłoki to głównie "specjalność" 256s. Gwałtowne zamykanie powłoki ,powoduje zatrzymanie cześci rozcienczalników i lakier zaczyna "siadać".
Jezeli chodzi o rozcienczalnik to Możesz popróbować,napewno niewielki dodatek AB380 przyspiesza małe naprawy,lecz lakierujesz wtedy 3 cienkie warstwy.3050s jest bardzo rozlewny więc ostrozność bedzie konieczna,bo grawitacja zrobi swoje
_________________
Kupię motocykle i skutery po wypadkach,również bez prawa rejestracji.
Wiadomości proszę na priv.



Autor Wiadomość

looqasch



Dołączył: 15 Lip 2005
Posty: 103
Skąd: Stary Zamość


Wysłany: 15 Mar 2006 07:29 pm Temat postu:

--------------------------------------------------------------------------------

Czy jest jakaś różnica w stosowaniu/nakładaniu tego lakieru od innych typowych ?

Jak jest z polerowaniem, po jakim czasie można, czy mozna papierem 2500.

Czy w przyszłości można taki pokryć typowym lakierem ?

/warunki garażowe/



Autor Wiadomość

fifka



Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 285
Skąd: otwock


Wysłany: 16 Mar 2006 08:50 am Temat postu:

--------------------------------------------------------------------------------

looqasch,nic nie zmieniasz,tym się maluje jak każdym innym lakierem,jedyne różnice to większa przejżystość lakieru,większa twardośc i odporność mechaniczna.
Możesz go sobie przelakierowywać jak chcesz i czym chcesz,ale jestem pewien że jak raz spróbujesz tego klaru to na inne będziesz patrzył z niechęcią
Polerować najlepiej po pełnym utwardzeniu,czyli po 2-3 dniach ,ja tak robię i poleruję G3 na półwilgotno,rozgrzewając powłokę.Suuuupeeer się rozciąga
_________________
Kupię motocykle i skutery po wypadkach,również bez prawa rejestracji.
Wiadomości proszę na priv.
 

LAKIEROWANKO Strona Główna » LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE » Technologia i materiały

Odpowiedz do tematu  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group